Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:Bij ons ist er maar één schoon meiske van 17 jaar in de fitnessIk woon dan ook in een verlaten boeregat ^^



ik heb het een half jaar gedaan en iedereen zegt dat mijn benen huge aan het worden zijn... en te brede benen zijn imo lelijk...noivilbo zei:en tbh train ik ook niet echt benen meer... daar gain ik gewoon veel te snel manik heb het een half jaar gedaan en iedereen zegt dat mijn benen huge aan het worden zijn... en te brede benen zijn imo lelijk...

ChfZ | Hanky zei:

magoed, daar mag dat wel 
ChfZ | Hanky zei:

Stancke zei:We gaan straks nog eens gaan trainen (heb anders toch niets te doen). Wordt 3/3 van trainingen deze week. Ga proberen om 6 dagen te gaan deze week![]()

Aresonlyone zei:over de spiegels gesproken.. niemand die die gebruikt om tijdens het trainen ff te poseren?![]()

Terror Factor zei:Daar voel ik me juist iets te smal voor
Over da deadliften, da kan toch ni da mijne rug zo rot is, da ik 50-60 kg al zwaar vin? :/
Aresonlyone zei:over de spiegels gesproken.. niemand die die gebruikt om tijdens het trainen ff te poseren?![]()



mn techniek was naart schijnt toch goed volgens de eigenaar,kben em t speciaal gaan vrage :/ kvoel t eerlijk gezegd wel feller op mn bene dan op mn rug.snoob zei:mss ben je gewoon een pussy? j/k![]()
nja mss doe je het niet goed, 50-60kg is nix
heheh ;pChfZ | Hanky zei:'k wou het eigelijk ni zegge maar.. ja
Vooral benen/triceps...
Da ga nog redelijk onopvallend
Of ik moest efkes erges alleen zitten, dan is't rap is naar buik en biceps zien![]()
![]()
nu heb ik eergisteren toch ff mn tshirt uitgespeeld want kwou wel eens zien hoe ik eruit zag met zo'n belichting 
(alhoewel iedereen er wel tegen kan denk ik
)Aresonlyone zei:heheh ;p
nu zit er in mijn gym zo een schitterende belichting waardoor je elk streepje op je armen kan zien enzonu heb ik eergisteren toch ff mn tshirt uitgespeeld want kwou wel eens zien hoe ik eruit zag met zo'n belichting
er was toen wel niemand in de zaal, moest de zaal nu volzitten zou'k het niet direct doen denk'k(alhoewel iedereen er wel tegen kan denk ik
)


ChfZ | Hanky zei:Ach als er niemand is wrom ni?
Zelfs in de kleedkamer.. zo rap rap wa showen en dan hoorde zo de deur.. snel snel terug ^^
Dees is een geruststelling da'k ni alleen ben.. Dacht al da niemand zo ijdel kon zijn als ik... guess l'm wrong![]()

Terror Factor zei:mn techniek was naart schijnt toch goed volgens de eigenaar,kben em t speciaal gaan vrage :/ kvoel t eerlijk gezegd wel feller op mn bene dan op mn rug.
nu, k weeg 74, en ben in januari 18 geworde. Voor zover k heb geleze is da gewicht inderdaad niks, ma 2 vriende van mij die in een andere gym traine zijn ook me 50 kg bezig(ze zijn wel nog maar pas begonne, maar veel zwaarder ging volgens hun niet).
ChfZ | Hanky zei:Ach als er niemand is wrom ni?
Zelfs in de kleedkamer.. zo rap rap wa showen en dan hoorde zo de deur.. snel snel terug ^^
Dees is een geruststelling da'k ni alleen ben.. Dacht al da niemand zo ijdel kon zijn als ik... guess l'm wrong![]()
