Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
Bij ons ist er maar één schoon meiske van 17 jaar in de fitness :D Ik woon dan ook in een verlaten boeregat ^^

ChfZ | Hanky

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Bij ons ist er maar één schoon meiske van 17 jaar in de fitness :D Ik woon dan ook in een verlaten boeregat ^^

Aahzo Brugge is een boeregat ^^


Ach ja, beter één dan geen e :p

Gizmo_1987

Legacy Member
ik woon op 15km van brugge, namelijk bekegem :p
k'zet brugge omdat iedereen dan er beter gedacht heeft van waar ik woon ongeveer ;)

grtzz

noivilbo

Legacy Member
als ik in sportopolis train kan ik in de spiegel altijd zien wie mij aan het aangapen is :p
soms van die dunne mannetjes die naar die 140kg zitten te gapen voor ik wil gaan deadliften, soms meiden die me aangapen als ik biceps curls doe :p

en tbh train ik ook niet echt benen meer... daar gain ik gewoon veel te snel man :o ik heb het een half jaar gedaan en iedereen zegt dat mijn benen huge aan het worden zijn... en te brede benen zijn imo lelijk...

ChfZ | Hanky

Legacy Member
noivilbo zei:
en tbh train ik ook niet echt benen meer... daar gain ik gewoon veel te snel man :o ik heb het een half jaar gedaan en iedereen zegt dat mijn benen huge aan het worden zijn... en te brede benen zijn imo lelijk...

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

User_BELGIUM

Legacy Member
bij ons (in kuurne) zitten er nu nie direct vrouwen die het aanzien waard zijn :sop: (op 1 na..)

noivilbo

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:

ik meen dat wel serieus hoor...
ask phaetor... die heeft dat ook, die ging broeken passen overlaatst en hij kreeg zijn benen niet in broeken die qua lengte passen...benen worden gewoon te snel huge :p

en met t-shirts vinden heb ik het zelfs al moeilijk... als een t shirt aan mijn chest/armen goed zit ziet het aan mijn middel uit als iets wat 3 maten te groot is :p magoed, daar mag dat wel :p

Stancke

Legacy Member
We gaan straks nog eens gaan trainen (heb anders toch niets te doen). Wordt 3/3 van trainingen deze week. Ga proberen om 6 dagen te gaan deze week:D

snoob

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:

echt hé :P

Stancke zei:
We gaan straks nog eens gaan trainen (heb anders toch niets te doen). Wordt 3/3 van trainingen deze week. Ga proberen om 6 dagen te gaan deze week:D

ja heb ik ook al 2-3 keer gedaan, toch niets beters te doen, hit the gym! :scream:

Aresonlyone

Legacy Member
over de spiegels gesproken.. niemand die die gebruikt om tijdens het trainen ff te poseren? :)

Terror Factor

Legacy Member
Aresonlyone zei:
over de spiegels gesproken.. niemand die die gebruikt om tijdens het trainen ff te poseren? :)

Daar voel ik me juist iets te smal voor :p
Over da deadliften, da kan toch ni da mijne rug zo rot is, da ik 50-60 kg al zwaar vin? :/

snoob

Legacy Member
Terror Factor zei:
Daar voel ik me juist iets te smal voor :p
Over da deadliften, da kan toch ni da mijne rug zo rot is, da ik 50-60 kg al zwaar vin? :/

mss ben je gewoon een pussy? j/k :lol:
nja mss doe je het niet goed, 50-60kg is nix

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Aresonlyone zei:
over de spiegels gesproken.. niemand die die gebruikt om tijdens het trainen ff te poseren? :)

'k wou het eigelijk ni zegge maar.. ja :)

Vooral benen/triceps...

Da ga nog redelijk onopvallend :p

Of ik moest efkes erges alleen zitten, dan is't rap is naar buik en biceps zien :p :p

Terror Factor

Legacy Member
snoob zei:
mss ben je gewoon een pussy? j/k :lol:
nja mss doe je het niet goed, 50-60kg is nix
mn techniek was naart schijnt toch goed volgens de eigenaar,kben em t speciaal gaan vrage :/ kvoel t eerlijk gezegd wel feller op mn bene dan op mn rug.

nu, k weeg 74, en ben in januari 18 geworde. Voor zover k heb geleze is da gewicht inderdaad niks, ma 2 vriende van mij die in een andere gym traine zijn ook me 50 kg bezig(ze zijn wel nog maar pas begonne, maar veel zwaarder ging volgens hun niet).

Aresonlyone

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
'k wou het eigelijk ni zegge maar.. ja :)

Vooral benen/triceps...

Da ga nog redelijk onopvallend :p

Of ik moest efkes erges alleen zitten, dan is't rap is naar buik en biceps zien :p :p
heheh ;p

nu zit er in mijn gym zo een schitterende belichting waardoor je elk streepje op je armen kan zien enzo :D nu heb ik eergisteren toch ff mn tshirt uitgespeeld want kwou wel eens zien hoe ik eruit zag met zo'n belichting :p
er was toen wel niemand in de zaal, moest de zaal nu volzitten zou'k het niet direct doen denk'k :D (alhoewel iedereen er wel tegen kan denk ik :p)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Aresonlyone zei:
heheh ;p

nu zit er in mijn gym zo een schitterende belichting waardoor je elk streepje op je armen kan zien enzo :D nu heb ik eergisteren toch ff mn tshirt uitgespeeld want kwou wel eens zien hoe ik eruit zag met zo'n belichting :p
er was toen wel niemand in de zaal, moest de zaal nu volzitten zou'k het niet direct doen denk'k :D (alhoewel iedereen er wel tegen kan denk ik :p)

Ach als er niemand is wrom ni? :)

Zelfs in de kleedkamer.. zo rap rap wa showen en dan hoorde zo de deur.. snel snel terug ^^

Dees is een geruststelling da'k ni alleen ben.. Dacht al da niemand zo ijdel kon zijn als ik... guess l'm wrong :p

Terror Factor

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Ach als er niemand is wrom ni? :)

Zelfs in de kleedkamer.. zo rap rap wa showen en dan hoorde zo de deur.. snel snel terug ^^

Dees is een geruststelling da'k ni alleen ben.. Dacht al da niemand zo ijdel kon zijn als ik... guess l'm wrong :p

da doe ik ook :p

snoob

Legacy Member
Terror Factor zei:
mn techniek was naart schijnt toch goed volgens de eigenaar,kben em t speciaal gaan vrage :/ kvoel t eerlijk gezegd wel feller op mn bene dan op mn rug.

nu, k weeg 74, en ben in januari 18 geworde. Voor zover k heb geleze is da gewicht inderdaad niks, ma 2 vriende van mij die in een andere gym traine zijn ook me 50 kg bezig(ze zijn wel nog maar pas begonne, maar veel zwaarder ging volgens hun niet).

hmm kweet nie maar das echt nie veel imo, iemand van jouw gewicht zou wel wat meer mogen liften

http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/DeadliftStandards.html

74 kg is 163lbs dus je zou met 137 of 62.5kg echt niet veel moeite mogen hebben, ik zit op een maand tijd al aan Intermediate gewicht op deadlift met narrow stance en mixed grip, kga vanaf nu trainen op sumo deadlift ( powerlift style ) waardoor ge in principe meer gewicht kunt verzetten, is ook wa beter voor de rug.

Gewoon blijven trainen op die deadlift, ik denk dat het je core is die beetje zwak is ( buik- en onderrugspieren en zijkant buikspieren ) maar dat komt wel snel goed, gewoon blijven trainen.

ChfZ | Hanky zei:
Ach als er niemand is wrom ni? :)

Zelfs in de kleedkamer.. zo rap rap wa showen en dan hoorde zo de deur.. snel snel terug ^^

Dees is een geruststelling da'k ni alleen ben.. Dacht al da niemand zo ijdel kon zijn als ik... guess l'm wrong :p

Al genoeg gehad dak in de kleedkamer es een 'front double bi' doe en da er mensen binnenkomen, nix van aantrekken :p

Colli

Legacy Member
Hey, ik zou graag men borstkas sterker make. Ik heb dus een heel zwakke borstkas en ik weg ook relatief veel(80 kg) met als gevolg dat ik dus maar 9 keer aan een stuk kan pompe. Alsek dees nu blijf doen( telkens 4x repeat) zou da dan gng zijn om men borstkas sterker te maken. Of zoude jullie toch aanrade om te benchpresse ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan