hybrid
Legacy Member
p!mp zei:ja gedomme nu zeide wel nen held
wat zij je
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
p!mp zei:ja gedomme nu zeide wel nen held



snoob zei:<<< wannabee powerlifter![]()
User_BELGIUM zei:bp met 20 begonnen? ge weet toch wel dat de bar op zneigen (in de meeste gevallen) 20kg weegt eh?
dus ge zijt begonnen met 40 en ge zit nu op 60? ^_^
p!mp zei:das ook zever hé, der is geneen gewichtheffer die gezegd heeft, 'hé ik wil gewichtheffer worden' en direct aan de top stond. Ik zou zeggen ga ervoor en blijf ervoor gaan![]()
snoob zei:true, na ruim 2 maand degelijk te trainen zit ik nu op 85kg bench, 165kg deadlift en squat weet ik 1RM niet, dus gaat redelijk goed imo

User_BELGIUM zei:na 2 maand al![]()
, kracht in men benen kom ik niet tekort iig, legpress duw ik 10x 300kg makkelijk.

xev zei:veel slapen = 8h+ per dag?
kzie het allesinds zitten, nu nog een van de beter gym's eruit kiezen
kdenk dak eens wa ga rondbellen en mailen
merci voor den info

User_BELGIUM zei:Mariusz Pudzianowski FTW!

