Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jvc

Legacy Member
ja dit weekend was ook niet echt goed voor m'n gewicht maar dat gaan we in de paasvakantie wel goedmaken :)

Wonder

Legacy Member
k' Heb vandaag met ne maat beslist om te beginnen fitnessen...

Aangezien we er beiden bijlopen als tandenstokers, ikzelf 1m78 en +-60 kg.
Dus wat meer spiermassa kweken in combinatie met die ?shakers?.

Zijn die shakers hiervoor geschikt ofeuh?

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Wonder zei:
k' Heb vandaag met ne maat beslist om te beginnen fitnessen...

Aangezien we er beiden bijlopen als tandenstokers, ikzelf 1m78 en +-60 kg.
Dus wat meer spiermassa kweken in combinatie met die ?shakers?.

Zijn die shakers hiervoor geschikt ofeuh?

Eerste jaar hebde nix nodig van shakes/supplementen. Ge zult genoeg gainen me gewoon te trainen en genoeg slapen.

Aresonlyone

Legacy Member
pff ik word er echt ziek van als je altijd al die beginners hoort vragen naar shakes en andere toestanden.. wat denken die nu, dat je dan niet meer moet trainen ofzo?
Jaaa kzou graag gespierd worden maar wil er wel zo weinig mogelijk voor doen omg :/ Ga gewoon trainen en als je het niet leuk vind stop dan é :s

Delirium

Legacy Member
Aresonlyone zei:
pff ik word er echt ziek van als je altijd al die beginners hoort vragen naar shakes en andere toestanden.. wat denken die nu, dat je dan niet meer moet trainen ofzo?
Jaaa kzou graag gespierd worden maar wil er wel zo weinig mogelijk voor doen omg :/ Ga gewoon trainen en als je het niet leuk vind stop dan é :s

"Take some steriods" moet je dan zeggen, dat geeft 't beste resultaat :)


Ja, zulke vind je wel in iedere fitness. Vorige week ook nog bij ons in de fitness zo'n paar jonge, turkse of marokaanse gastjes aan't BP'en: ze waren de week ervoor begonnen en even BP'en met 70 kg. Ze lieten die bar 5 cm (of misschien nog minder zakken en kregen ze dan nog maar amper omhoog.
Iedereen stond der zo op te kijken van "WTF?" :D
Ja zo kan ik ook 120 kg BP'en hoor

Dat zijn ook meestal de gasten die je na enkele maanden niet meer terug ziet.

Rash

Legacy Member
Aresonlyone zei:
pff ik word er echt ziek van als je altijd al die beginners hoort vragen naar shakes en andere toestanden.. wat denken die nu, dat je dan niet meer moet trainen ofzo?
Jaaa kzou graag gespierd worden maar wil er wel zo weinig mogelijk voor doen omg :/ Ga gewoon trainen en als je het niet leuk vind stop dan é :s
En ik word lastig van dit soort comments...
Het zijn BEGINNERS voor iets, dus geef ze gewoon nuttige tips zodat ze weten wat al dan niet goed voor hun is. Als ze er niet veel voor willen doen, dan is dat hun zaak. Soms denk ik ook wel eens zo, maar door zoiets te posten help je ze geen zak verder hé.

Aresonlyone

Legacy Member
Rash zei:
En ik word lastig van dit soort comments...
Het zijn BEGINNERS voor iets, dus geef ze gewoon nuttige tips zodat ze weten wat al dan niet goed voor hun is. Als ze er niet veel voor willen doen, dan is dat hun zaak. Soms denk ik ook wel eens zo, maar door zoiets te posten help je ze geen zak verder hé.

beginnend wielrenner moet hem ook geen koersfiets van 4000€ gaan kopen hé.. is juist hetzelfde

Rash

Legacy Member
Aresonlyone zei:
beginnend wielrenner moet hem ook geen koersfiets van 4000€ gaan kopen hé.. is juist hetzelfde
Dat is zijn keuze hé Ares...
Ik en jij zouden dat niet doen nee, maar wie zijn wij om hun te zeggen wat ze MOETEN doen? We kunnen mekaar enkel tips geven, de rest is aan de persoon in kwestie :) .

Stancke

Legacy Member
snoob zei:
das erg man, khad erop gerekend om 14:00 te gaan trainen maar tzal voor 19:30 zijn, gvd ! :P

als ik een training heb gemist (zoals vorige week: politie-examen) dan heb ik daar écht spijt van en begint het gewoonweg al te kietelen....

Cartek

Legacy Member
Aresonlyone zei:
pff ik word er echt ziek van als je altijd al die beginners hoort vragen naar shakes en andere toestanden.. wat denken die nu, dat je dan niet meer moet trainen ofzo?
Jaaa kzou graag gespierd worden maar wil er wel zo weinig mogelijk voor doen omg :/ Ga gewoon trainen en als je het niet leuk vind stop dan é :s

ChfZ | Hanky zei:
Eerste jaar hebde nix nodig van shakes/supplementen. Ge zult genoeg gainen me gewoon te trainen en genoeg slapen.


beginners hebben zelfs meer eiwitten nodig dan gevorden. whey shakes zijn voor iedereen. zelfs als je begint te trainen...
wa denkt ge misschien, dat beginners geen eiwitten nodig hebben om hun spieren te doen herstellen?
tuurlijk gaan ze zo ook wel groeien, maar beter altijd het maximum der proberen uit te halen toch.

Delirium

Legacy Member
Als beginner kan je uw maximuum ook wle al halen om uw voeding aan te passen zonder dat je naar supplementen moet grijpen. En ik denk dat het ook is wat Hanky & Aresonlyone willen zeggen.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Cartek zei:
beginners hebben zelfs meer eiwitten nodig dan gevorden. whey shakes zijn voor iedereen. zelfs als je begint te trainen...
wa denkt ge misschien, dat beginners geen eiwitten nodig hebben om hun spieren te doen herstellen?
tuurlijk gaan ze zo ook wel groeien, maar beter altijd het maximum der proberen uit te halen toch.


1. De meeste die hier nu vragen komen stellen en die ge tijdens de herfst/winter hier ni zag posten, die wille gewoon nog snel voor de zomer 23423kg spiere kweken.
2. Als beginner is't stom om whey shakes te pakken als ze het toch ni gaan volhouden (lees tot aan de zomer). En ge gained genoeg zonder al die extra's.
3. Als gevorderde denk ik ni da ge alles enkel en alleen uit uw eten kunt halen.

Cartek

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
1. De meeste die hier nu vragen komen stellen en die ge tijdens de herfst/winter hier ni zag posten, die wille gewoon nog snel voor de zomer 23423kg spiere kweken.
2. Als beginner is't stom om whey shakes te pakken als ze het toch ni gaan volhouden (lees tot aan de zomer). En ge gained genoeg zonder al die extra's.
3. Als gevorderde denk ik ni da ge alles enkel en alleen uit uw eten kunt halen.

1) akkoord, maar van mij mogen ze gerust vragen stellen en kzal als ik er iets van afweet hen dan ook trachten te helpen.
2) het gaat niet over het feit of ze het al dan niet volhouden. het gaat erover of het nuttig is voor hen en dat is het evengoed voor hen dan voor een bodybuilder. en jij vindt dan gainen vlug gaat? ik vind het juist moeilijk, je gaat toch niet een maand trainen en je komt terug als kleerkast? het vergt jaren tegen je er ietwat deftig uitziet. waarom dan ook je voeding niet optimaliseren om het maximum eruit te halen. whey-shakes zou ik nu ook niet direct iets extra noemen, sommige bcaa's vind je nu ook niet direct overal in terug he. en tis supermakkelijk, moet ge tenminste nie te veel eten op een dag om toch uw eiwitten binnen te krijgen. super dus voor de cut.
3) kan perfect.

Gizmo_1987

Legacy Member
vandaag eens 1 rep maximum getest op benchpress
33kg op een kant, dus goed voor 86kg in totaal
grtzz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan