snoob
Legacy Member
the keys to succesgizmo_1987 zei:Goed trainen, eten, slapen...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the keys to succesgizmo_1987 zei:Goed trainen, eten, slapen...

Wonder zei:k' Heb vandaag met ne maat beslist om te beginnen fitnessen...
Aangezien we er beiden bijlopen als tandenstokers, ikzelf 1m78 en +-60 kg.
Dus wat meer spiermassa kweken in combinatie met die ?shakers?.
Zijn die shakers hiervoor geschikt ofeuh?

Aresonlyone zei:pff ik word er echt ziek van als je altijd al die beginners hoort vragen naar shakes en andere toestanden.. wat denken die nu, dat je dan niet meer moet trainen ofzo?
Jaaa kzou graag gespierd worden maar wil er wel zo weinig mogelijk voor doen omg :/ Ga gewoon trainen en als je het niet leuk vind stop dan é![]()


En ik word lastig van dit soort comments...Aresonlyone zei:pff ik word er echt ziek van als je altijd al die beginners hoort vragen naar shakes en andere toestanden.. wat denken die nu, dat je dan niet meer moet trainen ofzo?
Jaaa kzou graag gespierd worden maar wil er wel zo weinig mogelijk voor doen omg :/ Ga gewoon trainen en als je het niet leuk vind stop dan é![]()
Rash zei:En ik word lastig van dit soort comments...
Het zijn BEGINNERS voor iets, dus geef ze gewoon nuttige tips zodat ze weten wat al dan niet goed voor hun is. Als ze er niet veel voor willen doen, dan is dat hun zaak. Soms denk ik ook wel eens zo, maar door zoiets te posten help je ze geen zak verder hé.
Dat is zijn keuze hé Ares...Aresonlyone zei:beginnend wielrenner moet hem ook geen koersfiets van 4000€ gaan kopen hé.. is juist hetzelfde
.Stancke zei:Ok, ga dan eerst gaan trainen, het kietelt teveel![]()

snoob zei:das erg man, khad erop gerekend om 14:00 te gaan trainen maar tzal voor 19:30 zijn, gvd !![]()
Aresonlyone zei:pff ik word er echt ziek van als je altijd al die beginners hoort vragen naar shakes en andere toestanden.. wat denken die nu, dat je dan niet meer moet trainen ofzo?
Jaaa kzou graag gespierd worden maar wil er wel zo weinig mogelijk voor doen omg :/ Ga gewoon trainen en als je het niet leuk vind stop dan é![]()
ChfZ | Hanky zei:Eerste jaar hebde nix nodig van shakes/supplementen. Ge zult genoeg gainen me gewoon te trainen en genoeg slapen.
Cartek zei:beginners hebben zelfs meer eiwitten nodig dan gevorden. whey shakes zijn voor iedereen. zelfs als je begint te trainen...
wa denkt ge misschien, dat beginners geen eiwitten nodig hebben om hun spieren te doen herstellen?
tuurlijk gaan ze zo ook wel groeien, maar beter altijd het maximum der proberen uit te halen toch.
ChfZ | Hanky zei:1. De meeste die hier nu vragen komen stellen en die ge tijdens de herfst/winter hier ni zag posten, die wille gewoon nog snel voor de zomer 23423kg spiere kweken.
2. Als beginner is't stom om whey shakes te pakken als ze het toch ni gaan volhouden (lees tot aan de zomer). En ge gained genoeg zonder al die extra's.
3. Als gevorderde denk ik ni da ge alles enkel en alleen uit uw eten kunt halen.