Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noivilbo

Legacy Member
Verbechio zei:
Ne keer e klein vraagsken:
we zaten daarjuist te denken en tis nog 3 maanden tot de zomer, moment dus om daar voluit naartoe te werken ;)
ons plan is om vanaf volgende week (zuivere) creatine te gaan nemen.
dus een week of 2 die oplaadfase (25gr per dag) en daarna enkel voor en na training (5gr).
wa zijn uw bevindingen met creatine? wa zijn de neveneffecten? (ni te slecht voor organen? haalt ge daar genoeg winst uit?

ok point was made door de rest hier, maar kwou toch nog ffe zeggen
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: 25gr / dag :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :applause:

Aresonlyone zei:
jow .. ben net terug van week skistage, is er nog iets gezegd over die meeting?
(geen zin om stuk of 10 pagina's te gaan lezen :p)

neu niet meer maar wat me wel opviel was dat sinds we het over een meeting hadden dat der een aantal begonnen te posten hoe dun ze wel niet waren in feite...

snoob

Legacy Member
noivilbo zei:
neu niet meer maar wat me wel opviel was dat sinds we het over een meeting hadden dat der een aantal begonnen te posten hoe dun ze wel niet waren in feite...
haha :D, zou wel kunnen ja. Kben es benieuwd naar zo'n meeting.

zweebee zei:
kzal es pics van hier trekke 1 van de volgende weken :P

zeker doen :)

Aresonlyone

Legacy Member
ok voor die meeting ff concreet es zien...dinsdag 10 april ergens in gent? (ik kom van sint niklaas)

Aresonlyone

Legacy Member
kej dan zijn we al me een paar.. best in de gym van iem die in gent ergens traint.. da we weten waar wa is é :)

PapaGanz

Legacy Member
Ik ga weer beginnen met geregeld naar de gym te gaan, want nu ging ik maximum nog maar 1x per week, en zelfs voor te onderhouden is dat niet goed genoeg :(..

Opnieuw lopen & een 3d split schematje opstellen en hopen dat het bierbuikje weggaat en de spiertjes weer terug komen :[..

snoob

Legacy Member
PapaGanz zei:
Ik ga weer beginnen met geregeld naar de gym te gaan, want nu ging ik maximum nog maar 1x per week, en zelfs voor te onderhouden is dat niet goed genoeg :(..

Opnieuw lopen & een 3d split schematje opstellen en hopen dat het bierbuikje weggaat en de spiertjes weer terug komen :[..

gaat redelijk snel gaan aangezien je al vroeger getrained hebt, komt snel terug. muscle memory ftw :D

Terror Factor

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
LOL die naam :)

Maar dan ziede die foto's... zieter wel zalige gym uit :)


Hierbij fotokes van de gym waar Gromme & ik enne gaan: http://www.planetfitness.be/
naam valt toch mee? eigenaar heet willem, daarbij :p klinkt zowa hardcore e:p

kga die es foto's ofzo vrage van vroeger, want ask em moet gelove had em echt wel extreem indrukwekkende krachtstats.

Cedric

Legacy Member
hybrid zei:
Gisteren is meegegaan me maat nr fitness vooral voor dan ff cardio nog te doen aangezien het regende en ik ni kon gaan lopen.
Ineens wa krachtoefeningen gedaan, kracht zouk nog wa wille bijkregen maar geen massa want kben tevreden me hoe het nu is. Benchpress ging 8x me 60kg, kon nog meer denkik maar tzal ni veel geweest zijn :p


ja gedomme nu zeide wel nen held

snoob

Legacy Member
hybrid zei:
Gisteren is meegegaan me maat nr fitness vooral voor dan ff cardio nog te doen aangezien het regende en ik ni kon gaan lopen.
Ineens wa krachtoefeningen gedaan, kracht zouk nog wa wille bijkregen maar geen massa want kben tevreden me hoe het nu is. Benchpress ging 8x me 60kg, kon nog meer denkik maar tzal ni veel geweest zijn :p

moet beginnen powertrainen é ...

snoob

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
:|


Vloer valt mee :)

Overal decent buiten bij die 2 Squatracks.. Daar zijn de hoeken shit door T-Bar row :)

alleeja met 'mooi' bedoel ik veel apparaten, veel ruimte, GOED dus :)
niet het estetisch aspect

Gizmo_1987

Legacy Member
Veel zuipen en kotsen is precies niet goed om gewicht op peil te houden ^^
Vrijdagavond woog ik 84, en nu vanmorgen nog 81.5
Kmoet iets rustiger beginnen weggaan peisk :p

snoob

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Veel zuipen en kotsen is precies niet goed om gewicht op peil te houden ^^
Vrijdagavond woog ik 84, en nu vanmorgen nog 81.5
Kmoet iets rustiger beginnen weggaan peisk :p

bwa spiermassa raakt ge nie zo snel kwijt, ge zult wel veel water kwijt zijn

Gizmo_1987

Legacy Member
mn maag is leeg he :D Buikspieren waren goed zichtbaar vanmorgen. k'ga proberen om deze week er weer hard in te vliegen. Goed trainen, eten, slapen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan