noivilbo
Legacy Member
Verbechio zei:Ne keer e klein vraagsken:
we zaten daarjuist te denken en tis nog 3 maanden tot de zomer, moment dus om daar voluit naartoe te werken
ons plan is om vanaf volgende week (zuivere) creatine te gaan nemen.
dus een week of 2 die oplaadfase (25gr per dag) en daarna enkel voor en na training (5gr).
wa zijn uw bevindingen met creatine? wa zijn de neveneffecten? (ni te slecht voor organen? haalt ge daar genoeg winst uit?
ok point was made door de rest hier, maar kwou toch nog ffe zeggen
25gr / dag
:applause: Aresonlyone zei:jow .. ben net terug van week skistage, is er nog iets gezegd over die meeting?
(geen zin om stuk of 10 pagina's te gaan lezen)
neu niet meer maar wat me wel opviel was dat sinds we het over een meeting hadden dat der een aantal begonnen te posten hoe dun ze wel niet waren in feite...

)
, zou wel kunnen ja. Kben es benieuwd naar zo'n meeting.
..