Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.sOlaR!s^

Legacy Member
vandaag voor de eerste keer met een pre-work out shake getrained, ben er neig content van. echt ne goeie pomp en +-7 kg dak kon meer pakken

snoob

Legacy Member
.sOlaR!s^ zei:
vandaag voor de eerste keer met een pre-work out shake getrained, ben er neig content van. echt ne goeie pomp en +-7 kg dak kon meer pakken

7 kg op elke oefening ? :confused:

snoob

Legacy Member
cuda zei:
heel wss op 1 oefening he

ja kweet maar kdoe gewoon alsof omdat ik in een slechte bui ben :)
kwil gewoon op duiden dat ie niet zei bij welke oefening hij 7kg heeft kunnen toevoegen, dit klinkt prolly als bullshit wat het ook is.

but i don't care :unsure:

Verbechio

Legacy Member
Ne keer e klein vraagsken:

we zaten daarjuist te denken en tis nog 3 maanden tot de zomer, moment dus om daar voluit naartoe te werken ;)

ons plan is om vanaf volgende week (zuivere) creatine te gaan nemen.

dus een week of 2 die oplaadfase (25gr per dag) en daarna enkel voor en na training (5gr).

wa zijn uw bevindingen met creatine? wa zijn de neveneffecten? (ni te slecht voor organen? haalt ge daar genoeg winst uit?

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Verbechio zei:
Ne keer e klein vraagsken:

we zaten daarjuist te denken en tis nog 3 maanden tot de zomer, moment dus om daar voluit naartoe te werken ;)

ons plan is om vanaf volgende week (zuivere) creatine te gaan nemen.

dus een week of 2 die oplaadfase (25gr per dag) en daarna enkel voor en na training (5gr).

wa zijn uw bevindingen met creatine? wa zijn de neveneffecten? (ni te slecht voor organen? haalt ge daar genoeg winst uit?


Me zo'n attitude moogdet vergeten.

Op 3 maand gade gene hoop spiere kweken. En als beginneling moete gene creatine pakken, ge ga genoeg gainen door alleen te trainen & genoeg te slapen.


Maar wss gade dees toch negeren dus ineens over naar uw vragen:
Creatine ga vooral vocht opslagen en ga uw uithoudingsvermogen iets verbeteren (hangt af van persoon tot persoon. Kan zijn da't bij u totaal geen effect heeft).
Als ge stopt me creatine verliesde het vocht da uw spieren hebben vastgehouden en gade wss wel iets gegained zijn als ge goe hebt getrained.

Neveneffecten zijn er bij mijn weten ni. Buiten da uw lichaam ga stoppen me creatine aan te maken als ge te lang blijft pakken.

Genoeg winst? Lees hierboven.

w00tw00t

Legacy Member
snoob zei:
nja ik durf soms ook wel es wa lawaai maken alsk ga maxen op deadlift of es serieus blazen alsk max probeer op benchpress, en ik ga tot failure dus tot ik het niet meer trek ( of duw? :p ). Dno of da ook valt onder 'stoer doen en opgeven' in uw opzicht :crazy:


nja da bedoel ik niet echt. Ik maak ook wel kreun geluiden als ik alles probeer te geven.

Soms zie je het aan de mensen da ze al drct beginne met veel te veel en dan da stoer gepraat tssn elkaar en dan al na paar keer drct opgeven en naar lagere gewichten gaan. Is zo meer van da soort die dan 2 weekjes gaan en zich al meester voelen

sheep commando

Legacy Member
Kan iemand mij misschien een goede boek aanraden of internet site waar je zo een populaire lijst kan krijgen met workout schema's en uitleg over het correct uitvoeren etc.?

Is het eigenlijk nodig om supplementen te nemen als je gewoon een normaal gespierde lichaam wilt? Proteinen en juiste voeding moet toch voldoende zijn, niet?

User_BELGIUM

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Me zo'n attitude moogdet vergeten.

Op 3 maand gade gene hoop spiere kweken. En als beginneling moete gene creatine pakken, ge ga genoeg gainen door alleen te trainen & genoeg te slapen.


Maar wss gade dees toch negeren dus ineens over naar uw vragen:
Creatine ga vooral vocht opslagen en ga uw uithoudingsvermogen iets verbeteren (hangt af van persoon tot persoon. Kan zijn da't bij u totaal geen effect heeft).
Als ge stopt me creatine verliesde het vocht da uw spieren hebben vastgehouden en gade wss wel iets gegained zijn als ge goe hebt getrained.

Neveneffecten zijn er bij mijn weten ni. Buiten da uw lichaam ga stoppen me creatine aan te maken als ge te lang blijft pakken.

Genoeg winst? Lees hierboven.

een mogelijks maar zelden neveneffect: uitdroging

voor de rest hebt ge idd gelijk. kgeloof da we ons, nu de zomer dicht komt aan nog veel van die posts mogen verwachten.

User_BELGIUM

Legacy Member
sheep commando zei:
Kan iemand mij misschien een goede boek aanraden of internet site waar je zo een populaire lijst kan krijgen met workout schema's en uitleg over het correct uitvoeren etc.?

Is het eigenlijk nodig om supplementen te nemen als je gewoon een normaal gespierde lichaam wilt? Proteinen en juiste voeding moet toch voldoende zijn, niet?

kijk vlug Pagina240 :p

snoob

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Me zo'n attitude moogdet vergeten.

Op 3 maand gade gene hoop spiere kweken. En als beginneling moete gene creatine pakken, ge ga genoeg gainen door alleen te trainen & genoeg te slapen.


Maar wss gade dees toch negeren dus ineens over naar uw vragen:
Creatine ga vooral vocht opslagen en ga uw uithoudingsvermogen iets verbeteren (hangt af van persoon tot persoon. Kan zijn da't bij u totaal geen effect heeft).
Als ge stopt me creatine verliesde het vocht da uw spieren hebben vastgehouden en gade wss wel iets gegained zijn als ge goe hebt getrained.

Neveneffecten zijn er bij mijn weten ni. Buiten da uw lichaam ga stoppen me creatine aan te maken als ge te lang blijft pakken.

Genoeg winst? Lees hierboven.

best grappig hoe mensen sommige supplementen als wondermiddelen ervaren, tzijn aanvullende voedingsstoffen die mss wat helpen bij het trainen. Veel mensen verwachten precies dat als ze creatine nemen bij hun training dat ze opeens massa's sterker en gespierder gaan worden :p. Zoiets bereikt ge op korte termijn prolly enkel met anabolen, maar daarvan verliest ge ook de effecten van na het stoppen met kuren als ge nie alles juist hebt gedaan. Het beste is nog altijd gewoon naturel trainen en goed eten, daarmee komt ge ook een eind :niceone:

Verbechio

Legacy Member
negeren? nee zelle anders kom ik het hier niet vragen ;)

idee is dus zo goed als zeker afgevoerd :D

merci e

TimeFtw

Legacy Member
Heb me gisteren weer dood geergerd;
twee onozele walen die er niet beter op vonden om de bb die normaal gebruikt wordt om te benchpressen, weg te halen en ze te gebruiken om bent over rows te doen. Ze gebruikten veel te veel gewicht, van in het begin al leek het meer op shrugs, hun benen waren gewoon volledig recht op het einde. en ze deden er dan nog elke keer 20 kg bij. En de domste van de twee slaagt er dan nog in een luide scheet te laten bij zijn laatste set :doc:

the boogyman

Legacy Member
screwielowie zei:
Heb me gisteren weer dood geergerd;
twee onozele walen die er niet beter op vonden om de bb die normaal gebruikt wordt om te benchpressen, weg te halen en ze te gebruiken om bent over rows te doen. Ze gebruikten veel te veel gewicht, van in het begin al leek het meer op shrugs, hun benen waren gewoon volledig recht op het einde. en ze deden er dan nog elke keer 20 kg bij. En de domste van de twee slaagt er dan nog in een luide scheet te laten bij zijn laatste set :doc:

Héhé :D Ja,ge zult wel altijd zulke exemplaren hebben zeker?! :p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Cool!

Wij hebben 2 Benchen, 2 Squatracks en dan nog 3 waar ge Incline/Decline/Platte Bench of DL kunt doen.. Dus meestal blijven de Benchbaren schoon liggen.. Alhoewel ge der soms ene me zie gaan lope om te lunges te gaan doen in't midde van de gym..

(Spijtig da wij ni zo veel plaats hebben, want zo lunges doen terwijl ge door de gym loopt vin'k wel zalig ^^)

jvc

Legacy Member
Kheb nog geluk, der zijn 2 squatracks waar ik mij meestal bevindt en 4 benches voor normale bench press en 1 voor incline, 1 smithmachine en 6 losse barbells en een hoop dumbells + een hoop machines voor de andere :)

Alleen om te chinnen is het soms ambetant, er zijn 2 chinbaren maar die hangen samen met iets waar je een andere oefening kunt op doen.

snoob

Legacy Member
waar ik maandag begin zijn er 2 benchpresses, 2 inclines, 1 decline peisk en een stuk of 10 barbells die in een rek zitten, liggen overal barbells en ez-bars en allerlei handles ( fatbars ook denkek ) rond te slingeren echt keuze te veel :D
wel maar 1 squatrack maar da geeft nie echt, mijn huidige gym heeft er wel geen ...

meeste toestellen zijn er 2 van, ook zo van die flashy grote toestellen voor u triceps en schoulders en weet ik veel :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan