jvc
Legacy Member
Ænima zei:Schijnt ook goed te zijn voor vetverbranding en aflijning van de spieren...
Dus je bedoelt eigenlijk plaatselijke vetverbranding? Dat is een mythe

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ænima zei:Schijnt ook goed te zijn voor vetverbranding en aflijning van de spieren...

.sOlaR!s^ zei:vandaag voor de eerste keer met een pre-work out shake getrained, ben er neig content van. echt ne goeie pomp en +-7 kg dak kon meer pakken

cuda zei:heel wss op 1 oefening he



Verbechio zei:Ne keer e klein vraagsken:
we zaten daarjuist te denken en tis nog 3 maanden tot de zomer, moment dus om daar voluit naartoe te werken
ons plan is om vanaf volgende week (zuivere) creatine te gaan nemen.
dus een week of 2 die oplaadfase (25gr per dag) en daarna enkel voor en na training (5gr).
wa zijn uw bevindingen met creatine? wa zijn de neveneffecten? (ni te slecht voor organen? haalt ge daar genoeg winst uit?
snoob zei:nja ik durf soms ook wel es wa lawaai maken alsk ga maxen op deadlift of es serieus blazen alsk max probeer op benchpress, en ik ga tot failure dus tot ik het niet meer trek ( of duw?). Dno of da ook valt onder 'stoer doen en opgeven' in uw opzicht
![]()
ChfZ | Hanky zei:Me zo'n attitude moogdet vergeten.
Op 3 maand gade gene hoop spiere kweken. En als beginneling moete gene creatine pakken, ge ga genoeg gainen door alleen te trainen & genoeg te slapen.
Maar wss gade dees toch negeren dus ineens over naar uw vragen:
Creatine ga vooral vocht opslagen en ga uw uithoudingsvermogen iets verbeteren (hangt af van persoon tot persoon. Kan zijn da't bij u totaal geen effect heeft).
Als ge stopt me creatine verliesde het vocht da uw spieren hebben vastgehouden en gade wss wel iets gegained zijn als ge goe hebt getrained.
Neveneffecten zijn er bij mijn weten ni. Buiten da uw lichaam ga stoppen me creatine aan te maken als ge te lang blijft pakken.
Genoeg winst? Lees hierboven.
sheep commando zei:Kan iemand mij misschien een goede boek aanraden of internet site waar je zo een populaire lijst kan krijgen met workout schema's en uitleg over het correct uitvoeren etc.?
Is het eigenlijk nodig om supplementen te nemen als je gewoon een normaal gespierde lichaam wilt? Proteinen en juiste voeding moet toch voldoende zijn, niet?

Hehe, merciUser_BELGIUM zei:kijk vlug Pagina240![]()

ChfZ | Hanky zei:Me zo'n attitude moogdet vergeten.
Op 3 maand gade gene hoop spiere kweken. En als beginneling moete gene creatine pakken, ge ga genoeg gainen door alleen te trainen & genoeg te slapen.
Maar wss gade dees toch negeren dus ineens over naar uw vragen:
Creatine ga vooral vocht opslagen en ga uw uithoudingsvermogen iets verbeteren (hangt af van persoon tot persoon. Kan zijn da't bij u totaal geen effect heeft).
Als ge stopt me creatine verliesde het vocht da uw spieren hebben vastgehouden en gade wss wel iets gegained zijn als ge goe hebt getrained.
Neveneffecten zijn er bij mijn weten ni. Buiten da uw lichaam ga stoppen me creatine aan te maken als ge te lang blijft pakken.
Genoeg winst? Lees hierboven.
. Zoiets bereikt ge op korte termijn prolly enkel met anabolen, maar daarvan verliest ge ook de effecten van na het stoppen met kuren als ge nie alles juist hebt gedaan. Het beste is nog altijd gewoon naturel trainen en goed eten, daarmee komt ge ook een eind screwielowie zei:Heb me gisteren weer dood geergerd;
twee onozele walen die er niet beter op vonden om de bb die normaal gebruikt wordt om te benchpressen, weg te halen en ze te gebruiken om bent over rows te doen. Ze gebruikten veel te veel gewicht, van in het begin al leek het meer op shrugs, hun benen waren gewoon volledig recht op het einde. en ze deden er dan nog elke keer 20 kg bij. En de domste van de twee slaagt er dan nog in een luide scheet te laten bij zijn laatste set :doc:
Ja,ge zult wel altijd zulke exemplaren hebben zeker?! 


