ChfZ | Hanky
Legacy Member
p!mp zei:20 jaar hierzo
hanky nog 20 onder me![]()
Maar ge weegt wel bijna 7kg meer e

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
p!mp zei:20 jaar hierzo
hanky nog 20 onder me![]()

ChfZ | Hanky zei:Maar ge weegt wel bijna 7kg meer e![]()

p!mp zei:2,5 jaar 4 à 5 /week
1 jaar 1 à 2 /week
8 jaar krachtbal
vanaf mijn 8 jaar al bezig met pompen, situps, en gewichtjes van mijn vader![]()
had k een hele tijd terug al gezien.snoob zei:daarjuist op een filmpje over 'steroids' gestoten, vond het best interessant
http://www.dailymotion.com/related/2518813/video/xkvz7_steroids/1


ballou007 zei:Ben aan de derde week bezig, twee weken geleden dus begonnen.
Moet zeggen dat het mij wel heel zwaar valt, na maanden nog amper te hebben gesport opnieuw te beginnen met fitness.
Ik heb nu twee programma's wisselend per week met telkens eerst wat krachtoefeningen en daarna een half uurtje cardio (glidex, step, fiets)
Bedoeling is om binnen enkele weken naar een totaal van 45 minuten cardio te gaan.
nja nee ik denk er zelfs nie aan om daarmee te beginnen, ik neem zelfs geen supplementen, vond het gewoon een interessant filmke over hoe er nog grove ( foute ) vooroordelen in de wereld bestaan :naughty:Terror Factor zei:had k een hele tijd terug al gezien.
imo zijde aant overdrijve als ge me steroide enz begint, maja kom![]()
ChfZ | Hanky zei:'t is gewoon effe wennen.
Belangrijkste is natuurlijk da ge blijft komen eh!
GL @ Doelstelling!
vroeger de fout gemaakt van op korte periode enorm veel te fitnessen en ik heb dat steeds willen volhouden tot de zin en tijd weg was.noivilbo zei:ik vroeg me af hoe de verhouding clean &jerk is tov BP/DL/SQ... en of dat relatief slecht is voor je schouders? lijkt me eens fun om te doen daarmee![]()
2 normale setjes van 8 reps met 18 kg, en bij de 3e set tot ik niet meer kon. Dan met 16 tot ik niet meer kon, dan met 14, enz... Op den duur had ik het lastig met 4 kg
Had er nog nooit van gehoord. Iemand die dit al gedaan heeft?Ænima zei:Gisteren mijn biceps es afgemat met dumbell curl2 normale setjes van 8 reps met 18 kg, en bij de 3e set tot ik niet meer kon. Dan met 16 tot ik niet meer kon, dan met 14, enz... Op den duur had ik het lastig met 4 kg
![]()
Zo ne kerel zag mij da doen, en hij kwam mij zeggen dat het ook zeer goed is om bvb om de 6 weken es elke oefening 100 herhalingen te doen. Het gewicht dat je dan zou moete nemen zou ongeveer 30% moeten zijn van het gewicht dat je 10x duwt.
Als je bvb maar aan 70 herhalingen zou komen, moet je 30 seconden rusten en dan de rest doen. Als je aan 80 komt, 20 seconden rusten.
bvb je kan bij bench press 10x100 kg drukken, dan neem je 30 kg en dan moet je de 100 probere halen aan hetzelfde tempo waarmee je 100 kg drukt.
Is naar't schijnt zeer goed voor bloeddoorstroming ed.
Stretchen is wel belangrijk na elke oefening, want hij heeft al een paar keer kramp in zijn biceps gehad, waardoor gans zijn arm plooide en hij hem nimeer kon strekken.![]()
Misschien wel es probereHad er nog nooit van gehoord. Iemand die dit al gedaan heeft?

ja van jou welL0$t Pr0PhEt zei:@snoob: ik zou wel ooit eens een wedstrijd willen doen maar dat wist je wss al![]()
