snoob
Legacy Member
noivilbo zei:mja know the feeling... in diepenbeek train ik in een welness achtige gym... squatrek hebben ze niet en deadlift willen ze u niet leren...
moet ge dat volk zien gapen als ge 140 kg gaat deadliften![]()
same here

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noivilbo zei:mja know the feeling... in diepenbeek train ik in een welness achtige gym... squatrek hebben ze niet en deadlift willen ze u niet leren...
moet ge dat volk zien gapen als ge 140 kg gaat deadliften![]()

snoob zei:ha in mijne gym hebben ze nie eens een squatrack of een losliggende barbell, ik pak meestal die van de decline bench omda daar toch niemand bezig is en smijt dan het verstelbare bankje van de matten, das toch maar voor die beachboys die willen curlen voor de spiegel, allee hier toch. Eerste keer dat ik ging deadliften of squatten, moest ze zien kijken terwijl ze de tricep kickbacks deden of zaten te gapen vanachter de peckdeck
![]()
Nu dat ik es die filmpjes bekijk van deadlift constateer ik dat ik toch serieus naar de straight legged deadlift neig, es wa meer op mijn benen beginnen letten tijdens DL. Zoude dan meer kunnen liften?
Gromme zei:Hoe lang moet ik wachten na het avondeten vooraleer ik kan gaan trainen?
Zit momenteel voor't werk telkens lang op de baan en dus ook, spijtig genoeg, een keertje te veel in de file. En als je dan thuis komt heb je niet zoveel zin om direct te gaan trainen. Dus rust ik even eerst.
User_BELGIUM zei:als je zwaar trained zonder eten loopt da nie goe af ze.. (persoonlijke ervaring)
Gromme zei:Had nog maar een uurtje dus ben even borst gaan doen dan, nu is het vast al te laat om nog iets te eten.

)Fartman zei:vandaag voor de eerste keer sinds lang mn benen nog es getrained
leg extension: max 8*35kg
leg press (machine): max 8*130kg (dus nie me losse schyven)
leg curl: max 8*35kg
calf raise in Smitch rack: max 8*110kg (met blokje onder de tenen om zwaarder te maken)
wat vinden jullie hiervan? heb telkens 4 reeksen per oefening gedaan, telkens reeksen van 8 reps
squaten doe ik er volgende week by
screwielowie zei:En zeg es allemaal: wat is jullie lievelingsoefening?![]()
![]()



