Hale
Legacy Member
Phaetor zei:... ok ga jij maar 2-3 keer deadliften per week, je spier is nog niet eens hersteld (en daarna komt pas groeifase) en dan begin jij al met een nieuwe training .. rofl
Oh en vergelijk uzelf niet met een professionele bodybuilder aub, just alsof gij op dezelfde manier kunt trainen als hem.
das net mijn punt, buiten bodybuilders traint er niemand volgens split principes...
ga anders hier eens lezen in de training sectie : http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/
ge kunt er misschien nog iets van opsteken

, daarvoor toch 2 x 150 gedaan wat voor mij al een prestatie is !
ik was aant echt aant denken ziet em et ni
