Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Colli

Legacy Member
snoob zei:
héhé true, ik heb het lastig met 76kg om reps te doen tegen men borst en ik ben nu nie om te zeggen nen smalle ofzo

Ik krijg men eige lichaamsgewicht amper naar boven(heb nu wel nooit borstkas getraint, enkel bij neef dieje een bank heeft is geprobeert) maar kon dan weer wel 110k deadlifte zonder ooit daar oefeninge voor gedaan te hebbe. kweeg 79kg

User_BELGIUM

Legacy Member
huh?
ik heb nu wel nog nooit nie ..uhm.. ge-deadlift-ed
maar bij ons was er nen nieuwen die da wou proberen (ik gok 16jaar) en die kreeg met moeite zn rug recht met (totaal) 40kg
twas wel een stiff-legged deadlift..

kzou et ook es moete probere ^_^

snoob

Legacy Member
men maat krijgt ook zen rug met moeite recht, echt zo stijf. Ik kan een rechte rug houden als ik bar vastneem en praktisch men benen strekken, maar ik heb denk ik een lang(e) bovenlichaam/armen tov men totale lengte :wtf:

Terror Factor

Legacy Member
'k krijg deadlift ook maar op 50 kg gedaan, kweeg 73-74 en ben 1m80 :/
morge es zwaarder probere

snoob

Legacy Member
Ik doe nu elke week 1 of 2 keer deadlifts gedurende een maand nu, in totaal al 6 keer gedaan en ik zit op 150kg

snoob

Legacy Member
TitaTovenaartje zei:
wat is het max vetpercentage van een man?


je bedoelt minimum ? :p

Code:
Classification  	Women (% fat)  	Men (% fat)
Essential Fat 	        10-12%  	2-4%
Athletes 	        14-20%  	6-13%
Fitness 	        21-24%  	14-17%
Acceptable 	        25-31%  	18-25%
Obese 	                32% plus 	25% plus

snoob

Legacy Member
Cartek zei:
als ge dikste man van de wereld zou nemen denk ik wel +-80%.

John Brower Minnoch (1941-1983) of Bainbridge Island, Washington, weighed 976 pounds (443 kilograms) in 1976. It was estimated that he weighed more than 1,387 pounds (630 kilograms) when he was rushed to the hospital in 1978 with heart and respiratory failure.

630kg, neem aan dat daarvan 80 kg 'lean mass' is da 83%

cuda

Legacy Member
link
30% vet is al heel hoog
ik zou zeggen 50% ofzo ( die freaks of nature zijn niet meegeteld )

Terror Factor

Legacy Member
snoob zei:
Ik doe nu elke week 1 of 2 keer deadlifts gedurende een maand nu, in totaal al 6 keer gedaan en ik zit op 150kg

de bedoeling is da ik da 3x per week doe(ma tot nu toe is er altij wel al 1 trainingsdag weggevalle). kdenk da k da nu 3, mss 4 weke doe.

snoob

Legacy Member
Terror Factor zei:
de bedoeling is da ik da 3x per week doe(ma tot nu toe is er altij wel al 1 trainingsdag weggevalle). kdenk da k da nu 3, mss 4 weke doe.

3x per week op deadlift is wel zwaar ze, zeker in combinatie met squatten. Je kan natuurlijk beide 3x per week doen met lichtere belasting, ik train graag deadlift tot failure

lammeken

Legacy Member
Ik kan mezelf na een tijdje te trainen eindelijk een paar keer omhoogtrekken (ben wat zwaarder gebouwd),maar telkens als ik dat doe heb ik een soort pijn in mn buik.Zijn da mn buikspieren die ook iet of wat meegetraind worden daarmee?
Nog een vraagje:Is touwspringen goed voor je conditie?En train je daar ook bepaalde spieren mee?

mvg
mf

snoob

Legacy Member
massey-ferguson zei:
Nog een vraagje:Is touwspringen goed voor je conditie?En train je daar ook bepaalde spieren mee?

Nee daar wordt je enkel dikker van, train je ook totaal nix mee. Nutteloze oefening :D

Tuurlijk is dat goed voor je conditie, je trained er vast in lichte mate de meeste spieren mee.

jvc

Legacy Member
Terror Factor zei:
de bedoeling is da ik da 3x per week doe(ma tot nu toe is er altij wel al 1 trainingsdag weggevalle). kdenk da k da nu 3, mss 4 weke doe.

3x per week is vrij nutteloos, ik zou maximaal 2x per week deadliften. Best dan 1x 'licht' en 1x zwaar.

Terror Factor

Legacy Member
Das zo weinig? 'k heb ni de indruk da ik een langere herstelperiode nodig heb eigelijk :/ Dan moet k ook weer een ander oef zoeke om da te vervange :p

k ga toch nog een tijdje zo blijve doordoen,kheb echt ni de indruk da ik me overtrain ofzo, en mn rug lijkt me toch al n stukje beter dan toen ik begon.

Wonder

Legacy Member
Nja, wil eigenlijk wel wat gaan doen aan men lichaam.

Ben al altijd een lat geweest... weeg 59kg, 178 cm groot.
Kga dinsdag naar fitnesscentrum om testen te doen? Of hoe gaat zoiets...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan