Ænima
Legacy Member
Fartman zei:incline doe ik me dumbell press,
decline wordt vanaf volgende week in mn schema opgenomen
kga ook eens een andere manier van reps proberenmassa heb ik nu al goed aangenomen, nu zou ik wat aflijning willen proberen
heb mn calorien al beetje verminderd, en na elke training 10-20min cardio
iemand een ideetje qua rep-verandering? ik zou wel mn meeste gewicht dat ik gebruik by training behouden
Wel, ik doe bijna al mijn oefeningen nu in 3 setjes van 8 à 10. Puur voor massa eigenlijk. Maar vanaf volgende week pak ik voor mijn hoofdoefeningen (incline bench, squat, deadlift, front press) 5 setjes: 15 - 12 - 10 - 8 - 5 waarbij ik de 15 als opwarming beschouw (met toch behoorlijk gewicht) en bij de laatste setjes tot failure train.
massa heb ik nu al goed aangenomen, nu zou ik wat aflijning willen proberen
suuuperoefening




