Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Moest der een meeting doorgaan stelt het volgende probleem zich:

Welke gym gater ineens 20 man binnen laten om wa te benchen/deadliften/squatten/legpressen tege mekander zonder da die iet betale?

misschien naar een wedstrijd gaan ofzo? :unsure:

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Lelijke F5 Spammer :)


Zal morgen is horen. Bij ons trainer der een paar zwaar manne.

Vorige week zaterdag nog één gezien. Bompa is tegen de 80 jaar en heeft het belgisch record benchen in zijn reeks gebroken.. Mja, em is wel den enigste in zen klas :)

Zijne maat zo tege em "Dees is 137kg da ge benched".
Terwijl dien bompa klaar ga ligge lapt die der nog is 5kg extra bij :)

Verbechio

Legacy Member
Ben sinds half januari ook weer aan het trainen.

1.5j geleden ben ik beginnen vermageren (heel pak) en ben heel veel kracht verloren.

in het begin had ik al moeite bij het benchen van 30kg :| Ben rustig beginnen opbouwen en bench nu als 5de en laatste serie 8*50kg. ik wil mij een doel stellen tegen de zomer maar weet ni goe hoe hoog :-) laten we het bij 60 a 65kg zetten. mijne partner traint al 5j en bencht tot 90kg.

gisteren biceps en triceps getraind, morgen wss schouders/rug

Stancke

Legacy Member
Verbechio zei:
mijne partner traint al 5j en bencht tot 90kg.

Is niet overdreven veel eigenlijk na 5 jaar. Alhoewel dat ik geleerd heb om nooit mezelf met anderen te vergelijken.

@Hanky: eerder toeval:p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Verbechio zei:
Ben sinds half januari ook weer aan het trainen.

1.5j geleden ben ik beginnen vermageren (heel pak) en ben heel veel kracht verloren.

in het begin had ik al moeite bij het benchen van 30kg :| Ben rustig beginnen opbouwen en bench nu als 5de en laatste serie 8*50kg. ik wil mij een doel stellen tegen de zomer maar weet ni goe hoe hoog :-) laten we het bij 60 a 65kg zetten. mijne partner traint al 5j en bencht tot 90kg.

gisteren biceps en triceps getraind, morgen wss schouders/rug


Goh doel stellen is ni moeilijk..

Ga uw laatste serieke van 8 hh me 50kg redelijk? Dan zou"k volgende keer bij u laatste serie ne keer 55 hange..


Uwe partner is ecto en weegt ni veel?
Want 90kg na 5 jaar.. maar zoals de Stancke zegt.. kunt moeilijk vergelijken :|

M_N_M

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Dacht da't binnekort één of ander wedstrijd is (of al geweest is)... Maar da moetek is navragen waar & wanneer da da was.. miss forumuitstapje ervan maken :)

Zal't morgen weten te zeggen.
vorige zondag wast beker van belgië

snoob

Legacy Member
noivilbo zei:
Verondersteld dat ge in die volgorde ook getrained hebt;
ge begint met borst/triceps, dan doet ge benen/rug (en BP/DL/SQ op 1 training?) dan weer borst/triceps, dan doet ge lats en dan doet ge weer borst/triceps om vervolgens uw biceps met isolatie af te werken (ipv na uw lats, waarbij ge al compound voor uw biceps doet)...

n/o maar die volgorde is crap :) gewoon compound, dan isolatie om af te werken en dan pas naar de volgende spiergroepen :)


nee niet in die volgorde getrained, was gewoon aant uittypen wa ik gedaan had dus hetgeen eerst in me opkwam staat 1st etc

Verbechio

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Goh doel stellen is ni moeilijk..

Ga uw laatste serieke van 8 hh me 50kg redelijk? Dan zou"k volgende keer bij u laatste serie ne keer 55 hange..


Uwe partner is ecto en weegt ni veel?
Want 90kg na 5 jaar.. maar zoals de Stancke zegt.. kunt moeilijk vergelijken :|



bwa 50kg is nu ff wel genoeg, meer zal nog niet lukken (int begin wast wel frustrerend als ge ziet hoe weinig ge nog pakt :s)

mijne maat pakt 90kg ma das zo wa zen (natuurlijke :p) maximum. em pakt nix, ook geen supplementen en da vind ik zo slecht niet. iedereen heeft wel zijn grens zeker :-) ma nu ik meega, kan em wa zwaarder trainen

M_N_M

Legacy Member
@Verbechio: hoeveel zijt gij wel ni vermagerd als ge terug maar met 30Kg meer kon benchen (of bedoeld ge 30kg excl bar :p) ?!

Ondertss (tijdens vermageren) niet meer getrained ofzo?

Juist ter info; ben laatste tijd ook enorm veel aant cardio'en ( cut + wat last in mijne rug :( ) maar zou wel ni graag alles verliezen :p
(wel nog steeds KT maar slechts 30à40 mins/training ongeveer)

Grtz

jvc

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Uwe partner is ecto en weegt ni veel?
Want 90kg na 5 jaar.. maar zoals de Stancke zegt.. kunt moeilijk vergelijken :|

Misschien dat hij gewoon niet echt deed om altijd zoveel mogelijk te bankdrukken. Met 90kg kun je wel al wat spiermassa verkrijgen :)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
M_N_M zei:
vorige zondag wast beker van belgië

Schijt, gemist :'(

Kwist da da een van de weken was erges in't fortje (dacht da van Merksem? :|)

L0$t Pr0PhEt zei:
Misschien dat hij gewoon niet echt deed om altijd zoveel mogelijk te bankdrukken. Met 90kg kun je wel al wat spiermassa verkrijgen :)

als ge reekskes kunt drukke ja :)

Mijn reekskes op 90 beperken zich tot: 1 reeks van 1 HH :p :p

Aresonlyone

Legacy Member
mja wacht tot de paasvakantie é als ge af gaat spreken :p ik vertrek morge op skistage me tschool :D (tot zaterdag.. weeksken dus)

Gromme

Legacy Member
cclherreman zei:
Ik woog een drietal maand ongeveer 57 kg met een vetpercentage van 4% (ik at niet echt veel ook op dat moment door ziekte). Nu weeg ik ongeveer 67 kg met een vetpercentage van ongeveer 8% en het lijkt nog niet stil te vallen. Ik heb ook eerst geprobeerd om aan te komen door enorm veel, maar enorm gezond te eten en dit lukte niet, nu eet ik gewoon de ganse dag door, maar niet alles is even gezond. Als je echt vel over been bent zou ik nog niet te veel kijken naar wat je precies eet (heel gezond dus) maar zou ik gewoon zoveel mogelijk eten.

Ik ben bijna vel over been en dacht juist dat het 'gericht' eten ervoor kon zorgen dat je bijkomt ipv 'slecht' te eten.

M_N_M

Legacy Member
Gromme zei:
Ik ben bijna vel over been en dacht juist dat het 'gericht' eten ervoor kon zorgen dat je bijkomt ipv 'slecht' te eten.
Je zal door veel gezond te eten minder bijkomen dan door veel junk te eten ze.. Het is natuurlijk beter om gezond aan te komen want aan massa's vet heeft uw lichaam toch niets (slaat dat toch gewoon op en doet er niet veel nuttigs mee) maar aan veel eiwitten wel.

=> gezond aankomen gaat volgens mij trager maar is wel pakken beter!

Simonn

Legacy Member
Ik zeg niet dat je enkel junk moet eten hé, maar als je echt vel over been bent (wat ik duidelijk was, nu wel wat beter) heeft het denk ik weinig zin om te beginnen met clean bulken. Ik denk dat casualties dat ook deed en na vijf maanden heeft hij er helemaal geen zin meer in en zo zijn er veel mensen denk ik. Als je eerst een pak kan aankomen door gewoon te eten wat je graag eet, maar dan in grotere hoeveelheden zal je eerst meer resultaat zien wat goed is voor de moraal.

Drank:
1 l melk
3/4 l sinaasappelsap
1 l water

Eten:

's morgens --> 3 grote sneden brood met beleg
1 kom ontbijtgranen met melk
1 glas fruitsap
1 banaan

's middags --> wat er thuis te eten valt, dubbele portie

's avonds --> zelfde als 's morgens + kwark met bruine suiker en havermout (300 gram)

Tussendoortjes:

Voormiddag: Belegd broodje, Grany koekjes, balisto
Namiddag: Appel/banaan/.., Grany koekjes, lasagne(500gr)/pizza/...
's Avonds : brood met tonijnsalade of ander beleg, shake

M_N_M

Legacy Member
cclherreman zei:
wat niet op u bezig hoor; was tegen Gromme :)

Tuurlijk is het geen probleem als je vel over been bent (4% is toch vrij ongezond :confused:) om wat "slecht" eten binnen te rammen :)

Wou maar ff melden dat je door "clean" te eten niet sneller ging aankomen :p


Grtz

Simonn

Legacy Member
M_N_M zei:
wat niet op u bezig hoor; was tegen Gromme :)

Tuurlijk is het geen probleem als je vel over been bent (4% is toch vrij ongezond :confused:) om wat "slecht" eten binnen te rammen :)

Wou maar ff melden dat je door "clean" te eten niet sneller ging aankomen :p


Grtz

Aah oké dan :p Ja die 4% was natuurlijk niet gezond! Het kwam dan ook door ziekte.. Nu 67 kg met 8% en ik voel me al heel wat beter!

Cedric

Legacy Member
Ænima zei:
N/O, ma imo is het beter alle spiergroepen evenwaardig te gaan trainen... Je mag natuurlijk iets meer nadruk leggen op spiergroepen die achter zijn op de rest.

En voor karuur, is ook schouders zeer belangrijk... mja alle spieren eigenlijk :-)

Je wil er echt niet uitzien zoals die italiaan die overlaatst binnen kwam gewandeld in onze gym, echt monstertetten, maar dat was het dan ook.

Wou ff mijn bescheiden mening mededelen :p

heb van nature al brede schouders :)

en alles is in verhouding no worriez ^^

trouwens maat van me doet in april mee aan BB wedstrijd

hij heeft er 2 jaar keihard voor getrained,

en als ik zeg 2 jaar dan bedoel ik geen 3 maand
en als ik zeg keihard dan bedoel ik niet matig

echt die gast slaat door met zen trainingen/eten

Hij is echt het perfecte voorbeeld van iemand die niet goed bijkomt maar hij is er toch in geslaagd om een BB karuur te verkrijgen

casualties

Legacy Member
cclherreman zei:
Ik zeg niet dat je enkel junk moet eten hé, maar als je echt vel over been bent (wat ik duidelijk was, nu wel wat beter) heeft het denk ik weinig zin om te beginnen met clean bulken. Ik denk dat casualties dat ook deed en na vijf maanden heeft hij er helemaal geen zin meer in en zo zijn er veel mensen denk ik. Als je eerst een pak kan aankomen door gewoon te eten wat je graag eet, maar dan in grotere hoeveelheden zal je eerst meer resultaat zien wat goed is voor de moraal.

Drank:
1 l melk
3/4 l sinaasappelsap
1 l water

Eten:

's morgens --> 3 grote sneden brood met beleg
1 kom ontbijtgranen met melk
1 glas fruitsap
1 banaan

's middags --> wat er thuis te eten valt, dubbele portie

's avonds --> zelfde als 's morgens + kwark met bruine suiker en havermout (300 gram)

Tussendoortjes:

Voormiddag: Belegd broodje, Grany koekjes, balisto
Namiddag: Appel/banaan/.., Grany koekjes, lasagne(500gr)/pizza/...
's Avonds : brood met tonijnsalade of ander beleg, shake

Met zo een mini schema als dit val ik af .. :crazy:


Heb idd altijd een clean bulk gedaan..5maanden 3600kcal en 1 maand ervan 4200kcal..Veel effect heeft het niet gehad..Efin, ik stop met erover te klagen :) Vanaf nu komt kracht op de eerste plaats en de massa zal wel komen naarmate ik meer kan verzetten en dan ook meer zin ga krijgen terug om mezelf te geven op gebied van voedingschemas..Atm is het eten waar ik zin & goesting in heb en niet omdat 'het nodig' is..

btw, er wordt hier gesproken over 4% ? Is dat op zo'n weegschaal? Daar haalde ik toen ik 52kg woog 2,6% en op 57kg was dat 3,8%.. Klopt niet maar geeft wel een goei idee..

noivilbo

Legacy Member
betalen voor 1 keer in een gym kan toch... ok tis in verhouding duur maar tis maar eenmalig.. en aangezien de meesten hier uberveel liften voor er matig uit te zien zal ik maar zeggen wil ik dat wel eens zien :D

snoob zei:
nee niet in die volgorde getrained, was gewoon aant uittypen wa ik gedaan had dus hetgeen eerst in me opkwam staat 1st etc

ah ok dan ;) niet dat ge alles door elkaar gaat trainen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan