Cedric
Legacy Member
casualties zei:Efin, ik stop met erover te klagenVanaf nu komt kracht op de eerste plaats
groot gelijk
power to the people!! 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
casualties zei:Efin, ik stop met erover te klagenVanaf nu komt kracht op de eerste plaats
power to the people!! 
casualties zei:Met zo een mini schema als dit val ik af ..
Heb idd altijd een clean bulk gedaan..5maanden 3600kcal en 1 maand ervan 4200kcal..Veel effect heeft het niet gehad..Efin, ik stop met erover te klagenVanaf nu komt kracht op de eerste plaats en de massa zal wel komen naarmate ik meer kan verzetten en dan ook meer zin ga krijgen terug om mezelf te geven op gebied van voedingschemas..Atm is het eten waar ik zin & goesting in heb en niet omdat 'het nodig' is..
btw, er wordt hier gesproken over 4% ? Is dat op zo'n weegschaal? Daar haalde ik toen ik 52kg woog 2,6% en op 57kg was dat 3,8%.. Klopt niet maar geeft wel een goei idee..

noivilbo zei:betalen voor 1 keer in een gym kan toch... ok tis in verhouding duur maar tis maar eenmalig.. en aangezien de meesten hier uberveel liften voor er matig uit te zien zal ik maar zeggen wil ik dat wel eens zien![]()
ah ok danniet dat ge alles door elkaar gaat trainen
![]()

Pff je kan gewoon niet dun zijn en zoveel benchen .. mja de stang weegt 30kg zeker ? 15cm tussen borst & stang ? 
Phaetor zei:right on obli
Ik wil die zogenaamde 'dunne' mensen die 90kg+ benchen ook zienPff je kan gewoon niet dun zijn en zoveel benchen .. mja de stang weegt 30kg zeker ? 15cm tussen borst & stang ?
![]()
Phaetor zei:right on obli
Ik wil die zogenaamde 'dunne' mensen die 90kg+ benchen ook zienPff je kan gewoon niet dun zijn en zoveel benchen .. mja de stang weegt 30kg zeker ? 15cm tussen borst & stang ?
![]()

waarom dan wel niet?snoob zei:héhé true, ik heb het lastig met 76kg om reps te doen tegen men borst en ik ben nu nie om te zeggen nen smalle ofzo
Gromme zei:Ik ben eergisteren in een frituur gaan eten, ergens over het watere, genoemd 'De Brug'. (op een hoek waar een 4-tal banen bij elkaar komen) Nu het was zeker niet slecht wat fritten enz betreft maar die Cervela, man man man, die was lekker.
Was daar gaan eten omdat we hier in Antwerpen (Schilde) ook een frituur De Brug hebben dus wou toch een vergelijken.
Cartek zei::naughty:
Ik pleit schuldig....M_N_M zei:@Verbechio: hoeveel zijt gij wel ni vermagerd als ge terug maar met 30Kg meer kon benchen (of bedoeld ge 30kg excl bar) ?!
Ondertss (tijdens vermageren) niet meer getrained ofzo?
Juist ter info; ben laatste tijd ook enorm veel aant cardio'en ( cut + wat last in mijne rug) maar zou wel ni graag alles verliezen
(wel nog steeds KT maar slechts 30à40 mins/training ongeveer)
Grtz
en ondertss enkel gelopen en nix meer van poweren. die 30kg benchen is gene zever maja was ook maar terug 1ste keer. ging rap de goeie kant uit 
Kan het goed geloven dat ge dan terug op "0" begint na zo lang enkel gecardiot te hebben.Verbechio zei:euh 35 a 40kg vermagerden ondertss enkel gelopen en nix meer van poweren. die 30kg benchen is gene zever maja was ook maar terug 1ste keer. ging rap de goeie kant uit
![]()
Phaetor zei:right on obli
Ik wil die zogenaamde 'dunne' mensen die 90kg+ benchen ook zienPff je kan gewoon niet dun zijn en zoveel benchen .. mja de stang weegt 30kg zeker ? 15cm tussen borst & stang ?
![]()
) en tot aan de borst laten zakkensnoob zei:héhé true, ik heb het lastig met 76kg om reps te doen tegen men borst en ik ben nu nie om te zeggen nen smalle ofzo
M_N_M zei:Enkele resultaten van gasten van uit onze fitness die meegedaan hebben aant belgisch kampioenschap benchpress (1RM):
(lichaamsgewicht - benchgewicht)
* 56.6 KG - 110KG
* 95.7 KG - 132.5KG
* 76.7 KG - 135 KG (!)
..
Soms ongelooflijk om te zien hoe sommigen erin slagen bepaalde oefeningen uit te voeren
Kijken ze dan niet om zich heen ofzo... Nuja ben er dan ook allang vanap gestapt om ze te verbeteren, 't is onbegonnen werk.
), en probeer gewoon veel en niet te ongezond te eten. Resultaat krijg je zeker hoor.Ænima zei:Uiteindelijk kan je elke oefening verkeerd doen heSoms ongelooflijk om te zien hoe sommigen erin slagen bepaalde oefeningen uit te voeren
Kijken ze dan niet om zich heen ofzo... Nuja ben er dan ook allang vanap gestapt om ze te verbeteren, 't is onbegonnen werk.
Wat me opvalt is dat iedereen hier precies flat bench press doet? Ik doe incline bench atm... pak nu 55 kg, en ze gaat wel vlot vooruit. Flat bench press drukte ik 72 kg, 3 setjes van 8.
Ik lees hier zeer veel over voeding, maar wat zeker ook belangrijk is, is variatie in uw schema, om toch maar je spieren zoveel mogelijk te prikkelen. Ik probeer toch elke maand te veranderen van schema. Zowel in oefeningen als in reps. Vanaf volgende week terug pyramide setjes voor mijn hoofdoefeningen.
Ik sluit me aan bij wat sommigen hier zeggen. Als beginner is het zeker niet nodig om een dieet te volgen waarbij je elke calorie telt. Ik train al ruime tijd (wel met veel pauzes door school), en probeer gewoon veel en niet te ongezond te eten. Resultaat krijg je zeker hoor.
Stancke zei:Ja, zoals je zegt, er is 1000 en 1 manier om te trainen... de ene traint zo en de andere niet.
In men huidig schema zit de flat bench er niet bij maar wel de decline en incline en ik moet zeggen, ik boek er toch meer resultaat mee naar mijn mening.
Vanaf volgende week doe'k er decline ook bij, en ben eveneens zeer tevreden met resultaat door incline bench.
massa heb ik nu al goed aangenomen, nu zou ik wat aflijning willen proberen 
Ænima zei:IddVanaf volgende week doe'k er decline ook bij, en ben eveneens zeer tevreden met resultaat door incline bench.
edit: pak er volgende week ook front press bij. Als'k die anatomische benadering bekijk (pdf bestandje van paar pagina's terug) lijkt ze ook zeer goed te zijn voor bovenkant borst.
12 x 58kg
10 x 63kg
8 x 68kg
8 x 68kg
12 x 43kg
10 x 48kg
8 x 53kg
8 x 53kg
Aresonlyone zei:nu is het wel zo dat incline niets extra geeft aan de bovenkant borst maar gewoon de onderkant ontlast..
naar tschijnt
