Phaetor
Legacy Member
Gromme zei:Ik weet dat ik het al eens heb gevraagd en dergelijke maar heb nog altijd niet zo heel veel foto's hier gezien van users.
Daarom willen we ook eens samen komen he.
me & obli hebben hier toch wel gepost, maar is inmiddels weer een hele tijd terug.

ik zou zeggen vlaams-brabant, voor als er walen meewillen, ligt mooi centraal in belgïë
(mind the emo hair ) 
hihi 