Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phaetor

Legacy Member
Gromme zei:
Ik weet dat ik het al eens heb gevraagd en dergelijke maar heb nog altijd niet zo heel veel foto's hier gezien van users.

Daarom willen we ook eens samen komen he.
me & obli hebben hier toch wel gepost, maar is inmiddels weer een hele tijd terug.

Lukky

Legacy Member
Ik weet niet of deze post hier thuis hoort, maar heeft er iemand een idee van een leuke fitness in de buurt van midden limburg?

Greets

Gromme

Legacy Member
Stancke : me either Ik kan wss 2x in jullie ofzo
Gromme : Sorry maar zelfs geen één keer kom jij in mei!

cuda

Legacy Member
:unsure: ik zou zeggen vlaams-brabant, voor als er walen meewillen, ligt mooi centraal in belgïë

Gizmo_1987

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Zomer 2005
@70kg enkel veel gezwommen als ik klein was :p (mind the emo hair )
Zomer 2006
@73 kg na 8 maand fitness
Nu heb ik nog geen foto's, maar weeg intussen wel 80kg :D
Nog steeds tamelijk droog, enkel mijn buik is iets minder ^^
grtzz

Zomer 2007 wss @ 85 kg droog
kweeg nu 84kg -1.83m, mn vrienden zijn verbaasd dat ik al zoveel ben bijgekomen in een relatief korte tijd :D
kga wel foto's nemen als ik iets droger sta dan nu, mijn buik is niet in proportie :crazy:

Gizmo_1987

Legacy Member
die quote was van januari @80kg
nu op 84 he ;) hihi :p
Stancke kan mij beschrijven, hij heeft mij nog gezien vorige week, he schat :love:

Gromme

Legacy Member
Hij wil zeggen JULI maar zegt jullie (dus wij)

En ik zeg dat hij zelfs niet één keer in mij mag komen.

Maar omdat hij Juli als Jullie schrijft doe ik het omgekeerde en schrijf ik Mij als Mei.

jvc

Legacy Member
Gromme zei:
Hij wil zeggen JULI maar zegt jullie (dus wij)

En ik zeg dat hij zelfs niet één keer in mij mag komen.

Maar omdat hij Juli als Jullie schrijft doe ik het omgekeerde en schrijf ik Mij als Mei.

Hij bedoelt dat hij 2x in ons kan, wat wil zeggen dat wij 2x zo breed zijn als hem.

edit: je moet toch al zwaar gefrustreerd zijn om in die zin zoiets te zien :p

Simonn

Legacy Member
Gromme zei:
Hij wil zeggen JULI maar zegt jullie (dus wij)

En ik zeg dat hij zelfs niet één keer in mij mag komen.

Maar omdat hij Juli als Jullie schrijft doe ik het omgekeerde en schrijf ik Mij als Mei.

Ik dacht dat hij bedoelde dat hij twee keer in die grote gasten kan (ik kan twee keer in jullie)..niets te maken toch met de maand juli :unsure:

RaDa

Legacy Member
Gromme zei:
Hij wil zeggen JULI maar zegt jullie (dus wij)

En ik zeg dat hij zelfs niet één keer in mij mag komen.

Maar omdat hij Juli als Jullie schrijft doe ik het omgekeerde en schrijf ik Mij als Mei.


wtf


Kzou nog keer ff hard nadenken :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan