jvc
Legacy Member
Terror Factor zei:Das zo weinig? 'k heb ni de indruk da ik een langere herstelperiode nodig heb eigelijk :/ Dan moet k ook weer een ander oef zoeke om da te vervange
k ga toch nog een tijdje zo blijve doordoen,kheb echt ni de indruk da ik me overtrain ofzo, en mn rug lijkt me toch al n stukje beter dan toen ik begon.
ik zeg het u, het heeft geen nut om het 3x te doen
en je bent nog altijd maar bezig met 50kg hé, daar gaat je lichaam nog niet echt van afzien

de dagen na het deadliften ben ik altijd over mijn hele lichaam stijf, zelfs bij squaten is het nooit zo erg. I love it






