Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zweebee zei:36 kg bp !
pokkehard!
p!mp zei:vanaf mijn 8 jaar al bezig met pompen, situps, en gewichtjes van mijn vader![]()
snoob zei:hoeveel reps?
ChfZ | Hanky zei:echte ne krachtpatser gij ^^
snoob zei:nja beter rustig opbouwen met goeie vorm en lichter gewicht dan lijk paar van die knuppels doen in mijn huidige gym. Te zwaar gewicht nemen en gewoon oefening verkeerd uitvoeren en zo blessures veroorzaken.
w00tw00t zei:ik lach ze vierkantig uit van binnne. Stoer doen imago tot en met en forceren en dan toch opgeven... hahaha
). Dno of da ook valt onder 'stoer doen en opgeven' in uw opzicht 
w00tw00t zei:Kan toch niet gezond zijn, zeker niet voor u spiergroei en lichaamsgroei


snoob zei:nja ik durf soms ook wel es wa lawaai maken alsk ga maxen op deadlift of es serieus blazen alsk max probeer op benchpress, en ik ga tot failure dus tot ik het niet meer trek ( of duw?). Dno of da ook valt onder 'stoer doen en opgeven' in uw opzicht
![]()

L0$t Pr0PhEt zei:Is idd goed voor de bloeddoorstroming maar verder zie ik niet echt veel nut om dat te doen.
@snoob: ik zou wel ooit eens een wedstrijd willen doen maar dat wist je wss al![]()
Ænima zei:Schijnt ook goed te zijn voor vetverbranding en aflijning van de spieren...
lijkt me ook tamelijk logisch :/noivilbo zei:als je vet wil verbranden ga je cardio doen ipv je spieren op uithouding te trainen...
en kweet niet he maar aflijning is toch bepaald door spierdikte & vet% alleen?
noivilbo zei:als je vet wil verbranden ga je cardio doen ipv je spieren op uithouding te trainen...
en kweet niet he maar aflijning is toch bepaald door spierdikte & vet% alleen?
