Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TimeFtw

Legacy Member
Wordt daar eigenlijk op regelmatige basis wedstrijden gehouden? Is er een soort competitie in Belgie dan?

snoob

Legacy Member
gewoon rustig aan doen, mss beetje ijs op leggen ( nu tuurlijk wat laat maar het zal wel helpen ) en als het niet betert naar de dokter zoals je al zei

snoob

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
echte ne krachtpatser gij ^^

nja beter rustig opbouwen met goeie vorm en lichter gewicht dan lijk paar van die knuppels doen in mijn huidige gym. Te zwaar gewicht nemen en gewoon oefening verkeerd uitvoeren en zo blessures veroorzaken.

Gromme

Legacy Member
Het ding is, je moet het 'juiste' gewicht nemen, niet?

Dus voor mij bvb. een gewicht dat niet te zwaar is maar zo juist randje af zodat ik mits laatste input en energiestoot die met schoonheid kan afwerken.

w00tw00t

Legacy Member
snoob zei:
nja beter rustig opbouwen met goeie vorm en lichter gewicht dan lijk paar van die knuppels doen in mijn huidige gym. Te zwaar gewicht nemen en gewoon oefening verkeerd uitvoeren en zo blessures veroorzaken.

ik lach ze vierkantig uit van binnne. Stoer doen imago tot en met en forceren en dan toch opgeven... hahaha

Gizmo_1987

Legacy Member
aaah, vakantie :D tijd om terug hard te gaan ^^
3-4 keer naar de fitness en 2x gaan zwemmen :p
Proberen om tegen eind van de vakantie 85kg te wegen, kzal wel zien ofdat het lukt of niet... nu @ 83

snoob

Legacy Member
w00tw00t zei:
ik lach ze vierkantig uit van binnne. Stoer doen imago tot en met en forceren en dan toch opgeven... hahaha

nja ik durf soms ook wel es wa lawaai maken alsk ga maxen op deadlift of es serieus blazen alsk max probeer op benchpress, en ik ga tot failure dus tot ik het niet meer trek ( of duw? :p ). Dno of da ook valt onder 'stoer doen en opgeven' in uw opzicht :crazy:

noivilbo

Legacy Member
snoob zei:
nja ik durf soms ook wel es wa lawaai maken alsk ga maxen op deadlift of es serieus blazen alsk max probeer op benchpress, en ik ga tot failure dus tot ik het niet meer trek ( of duw? :p ). Dno of da ook valt onder 'stoer doen en opgeven' in uw opzicht :crazy:

mja bij deadlift maak ik soms ook wel wat lawaai... dat helpt gewoon :p

Ænima

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Is idd goed voor de bloeddoorstroming maar verder zie ik niet echt veel nut om dat te doen.

@snoob: ik zou wel ooit eens een wedstrijd willen doen maar dat wist je wss al ;)

Schijnt ook goed te zijn voor vetverbranding en aflijning van de spieren...

noivilbo

Legacy Member
Ænima zei:
Schijnt ook goed te zijn voor vetverbranding en aflijning van de spieren...

als je vet wil verbranden ga je cardio doen ipv je spieren op uithouding te trainen...

en kweet niet he maar aflijning is toch bepaald door spierdikte & vet% alleen?

Terror Factor

Legacy Member
noivilbo zei:
als je vet wil verbranden ga je cardio doen ipv je spieren op uithouding te trainen...

en kweet niet he maar aflijning is toch bepaald door spierdikte & vet% alleen?
lijkt me ook tamelijk logisch :/

kweeg atm 75 kg @ 180cm, nog 5 kg te gaan!

Ænima

Legacy Member
noivilbo zei:
als je vet wil verbranden ga je cardio doen ipv je spieren op uithouding te trainen...

en kweet niet he maar aflijning is toch bepaald door spierdikte & vet% alleen?

Mja, kheb het mij ook maar laten wijsmaken. 'k Wou er meer over weten dermee da'k het hier es gepost heb. 'k Vond raar da'k er zelf nog nooit van had gehoord ook. Ma kweet ni, lijkt me niet echt slecht voor es te doen. Hij zei van 1x om de 6 weke ofzo. Nuja :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan