Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cuda zei:waar ik ga hebben ze 1 smithrek en 1 benchpress...
lekker hardcore
volgend schooljaar naar sportopolis center gaan denk ik, al vrees ik dat die niet veel meer gaan hebben

Aresonlyone zei:jow .. ben net terug van week skistage, is er nog iets gezegd over die meeting?
(geen zin om stuk of 10 pagina's te gaan lezen)

screwielowie zei:Heb me gisteren weer dood geergerd;
twee onozele walen die er niet beter op vonden om de bb die normaal gebruikt wordt om te benchpressen, weg te halen en ze te gebruiken om bent over rows te doen. Ze gebruikten veel te veel gewicht, van in het begin al leek het meer op shrugs, hun benen waren gewoon volledig recht op het einde. en ze deden er dan nog elke keer 20 kg bij. En de domste van de twee slaagt er dan nog in een luide scheet te laten bij zijn laatste set :doc:

RaDa zei:Die walen en marokanen doen altijd onnozel ze bij ons![]()
of dan staan curlen met 1 db, met 1 voet vooruit en de vrije arm duwend tegen een paal, en ondertussen maar lawaai maken

Terror Factor zei:Be ons hebbe we een bench, incline bench, smith machine vo bench, stuk of 15 bb me vast gewicht, stuk of 100 db en dan nog ne hele hoop machines.
t probleem is wel da er maar 1 benchbaar is, en dan die nog in de smithmachine(die er dus ni uit gaat). als k wil deadliften moet k die benchbaar neme omda op die vaste bb maar max 50 kg hangt ofzo.
Der staan er wel nog 5 ofzo opzij,ma die heb k nog ni van dichtbij bekeke. t kan zijn da ge daar wel t gewicht op kunt verandere(nuja,da zijn korte bb als k me goed herinner).
Anyway, ik ben dees week weer maar 1 keer gegaan. meestal me excuses da k geen vervoer heb,of da ik te moe ben direct na school. in het weekend blijft het maar tot 13h ope,en dan slaap ik nog(fuif gistere). morge kan ik ook al ni gaan omda k moet werke :/
ad:zweebee zei:2 incline BP, 2 gewone BP die ge kunt declinen
3 squatracks met hoge en lage blokken (waar ge ook kunt BP'en dus)
1 smith
3/4 EZ's
alles zonder gewichten, elke setup heeft zijn eigen arsenaal aan gewichten
en dan toestellen ... MUUG toestellen![]()

Terror Factor zei:Be ons hebbe we een bench, incline bench, smith machine vo bench, stuk of 15 bb me vast gewicht, stuk of 100 db en dan nog ne hele hoop machines.
t probleem is wel da er maar 1 benchbaar is, en dan die nog in de smithmachine(die er dus ni uit gaat). als k wil deadliften moet k die benchbaar neme omda op die vaste bb maar max 50 kg hangt ofzo.
Der staan er wel nog 5 ofzo opzij,ma die heb k nog ni van dichtbij bekeke. t kan zijn da ge daar wel t gewicht op kunt verandere(nuja,da zijn korte bb als k me goed herinner).
Anyway, ik ben dees week weer maar 1 keer gegaan. meestal me excuses da k geen vervoer heb,of da ik te moe ben direct na school. in het weekend blijft het maar tot 13h ope,en dan slaap ik nog(fuif gistere). morge kan ik ook al ni gaan omda k moet werke :/
natuurlijk niet altijd zelfde effect als in de gym maar met improvisatie en goede gewichten lukt het heel goed.Doek alsk geen tijd heb om na de gym te gaan bv tijdens exames.
geen ander in de buurt?screwielowie zei:tis echt ongelofelijkof dan staan curlen met 1 db, met 1 voet vooruit en de vrije arm duwend tegen een paal, en ondertussen maar lawaai maken


RaDa zei:weet ge feitelijk wie ik ben![]()
Jawel, 2 andere, ma daar is nog minder over t algemeen. Het aantal toestelle maakt da wel goed denkk, ma tis natuurlijk ni zo hardcore.w00tw00t zei:kunt nog altijd thuis bezig zijnnatuurlijk niet altijd zelfde effect als in de gym maar met improvisatie en goede gewichten lukt het heel goed.Doek alsk geen tijd heb om na de gym te gaan bv tijdens exames.
Maar idd die gym klinkt maar magergeen ander in de buurt?


