Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fartman

Legacy Member
dit staat zo op de doos, ma overweeg om 3 maal per dag 30G op 200ml melk te nemen

snoob

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
vandaag eens 1 rep maximum getest op benchpress
33kg op een kant, dus goed voor 86kg in totaal
grtzz

mooi zo ^^, ik vandaag eerste keer in nieuwe gym geweest mee trainingspartner, was leuk. Veel tips gehad van de gymeigenaar, vroeger nooit begeleiding gehad

ChfZ | Hanky

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
vandaag eens 1 rep maximum getest op benchpress
33kg op een kant, dus goed voor 86kg in totaal
grtzz

Mooi zo!

Ik zat vorige week ma en vrij aan 1 x 95. En dan vrijdag nog eens 2 x 90.

Hoop tegen de grote vakantie 100 te drukken. En tegen nieuwjaar 110 (of meer indien mogelijk :) )

snoob

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Mooi zo!

Ik zat vorige week ma en vrij aan 1 x 95. En dan vrijdag nog eens 2 x 90.

Hoop tegen de grote vakantie 100 te drukken. En tegen nieuwjaar 110 (of meer indien mogelijk :) )

ik bench nu 2-3 keer 80, es proberen u bij te benen :p

Cartek

Legacy Member
Fartman zei:
heb juist nieuwe shake gekocht, 100% pure whey sensation van het merk 'First-class nutrition'

http://www.sportorders.be/products2.php?product_id=388

specificaties op 100g:
Eiwitten: 73g
Koolhydraten: 4.7g
Vetten: 6.1g

Twee maal 30g op 200g melk/water per dag

is dit goede dosering?

ja das een goeie, dosering.
ikzelf neem ook 2 keer 30gram, 's morgens en voor de training.
wel nogal veel vet in uw whey vind ik.
ikzelf gebruik: http://www.powersupplements.nl/product_info.php?products_id=38

Cartek

Legacy Member
Stancke zei:
Ik kan verkeerd zijn maar ik doe 30g/500ml melk (op trainingsdagen 1x 30g/500ml melk + 45gr/500ml melk)


500ml vo 30gram is nogal veel vind ik, nie?
normaal is 200ml de gangbare maat per 30gr

Gizmo_1987

Legacy Member
k'zie het nut nie in van 1 rep eigenlijk maar kwou het toch eens testen :)
Kmoet mij nog eens wegen ook, eens zien of ik terug op peil zit na een zwaar weekend o_O

edit: al trg op 83,5kg lol...

Foose

Legacy Member
snoob zei:
ik bench nu 2-3 keer 80, es proberen u bij te benen :p

Wat doet dat nu uit? "Kijk ik kan 80kg opheffen?". Als je 3 reeksen van 12 bv. een zwaar gewicht opheft dat is echt nice ;).

snoob

Legacy Member
Stancke zei:
Hoe bedoel je?:$

dat jouw lifts het grootste ratio hebben tov je lichaams gewicht, dat denk ik toch :p

dragjeh zei:
Wat doet dat nu uit? "Kijk ik kan 80kg opheffen?". Als je 3 reeksen van 12 bv. een zwaar gewicht opheft dat is echt nice ;).

bwa ik wil beginnen met powerliften ... :unsure:

Stancke

Legacy Member
snoob zei:
dat jouw lifts het grootste ratio hebben tov je lichaams gewicht, dat denk ik toch :p

Ik snap het nog altijd niet:p Typ het eens uit, ga ondertussen naar het toilet:p

snoob

Legacy Member
Stancke zei:
Ik snap het nog altijd niet:p Typ het eens uit, ga ondertussen naar het toilet:p

dat jij van die lichtere gasten waarschijnlijk de sterkste bent. :p
lichaamsgewicht / gewichten die ge verzet = ratio
Jouw ratio is prolly groter dan dat van mij aangezien ik meer weeg.
Je bent relatief sterker ...

Cedric

Legacy Member
hoeveel je duwt, trekt, lift is eigenlijk weinig van belang hoor, das idd tof om es te weten wat je absolute max ligt, maar de essentie ligt hem iig niet in de te nemen gewichten, wel in de manier van uitvoeren.

tenzijn je powerlifter wilt worden ofc ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan