Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KlAzOiD

Legacy Member
Stancke zei:
"Casey Viator zijn lichaamsgewicht steeg in 28 dagen van 75kg naar 96kg. Over die periode verloor hij 8kg lichaamsvet en ging zijn BF van 13.8% naar 2.47%. In die 28 dagen heeft hij 28.5kg spiermassa opgebouwd"

Nog iemand die jaloers is? :unsure:

mijn lever in ieder geval niet :)

Terror Factor

Legacy Member
Stancke zei:
"In 2 weken bouwde David Hudlow ruim 8kg pure spiermassa op en groeiden zijn bovenarmen met elk 5cm"

"Casey Viator zijn lichaamsgewicht steeg in 28 dagen van 75kg naar 96kg. Over die periode verloor hij 8kg lichaamsvet en ging zijn BF van 13.8% naar 2.47%. In die 28 dagen heeft hij 28.5kg spiermassa opgebouwd"

Nog iemand die jaloers is? :unsure:

WTF :| En ik maar ligge suggele vo de 80 te halen :(

Daarstrax woog ik 75,7, na het eten en een liter melk. 74-75 is zowa men normaal gewicht aant worde. Imo zit ik qua schouders en armen tamelijk goed, ma borst loopt achter(lijkt me toch) en benen zijn ook ni alles precies(als ik vergelijk me vroeger, en vo zover ik da nog weet :p )

'k heb nochtans altij mn bene getrained. nu in mn full body schema doe ik vertical hack squats, leg extension, lying leg curls(da was de naam toch e?) en standing calf raises. Ook doe ik nog deadlift waar bene toch ook in gebruikt worden:)

bedoeling is 3x per week,maar da lukt me tot nu toe ni,k ga es ewa meer karakter moete kweke. kga deadlift de middenste dag vervangen door iets anders, en die dag dan ook ipv hack squats, gewone squats doen. squatten gaat wel in smith machine gebeuren, hier is geen squatrack. Vandaag trouwens voor de eerste keer opnieuw gesquat, 60 kg x 8 in laatste set, in de veronderstelling da de baar 20 kg weegt. ging denk ik ni veel zwaarder.

ma kheb echt wel stekkebeentjes eigelijk,hoewel men gewichte vrij hoog lijke als ik vergelijk me het maxgewicht van de machine. ik doe calf raises nu op 90-95 kg(120 is denkk max van machine), leg extension op 40(max is 70 denkk, ma hangt ook fel van de machine af. in de vorige gym was er een legextension van hetzelfde merk,maar daar kon ik da op 75 kg doen,en het maxgewicht was 110 ofzo), lying leg curls heb ik de laatste set op 40 gedaan, 55 is denk ik het maximum, en zelfs bredere gasten als mij zie ik suggele me 25-30 kg, terwijl mn bene echt ni impressive zijn ofzo :/
Legpress deed ik in vorige gym op 200 ofzo,max was 240. vertical hack squats doe ik op 100(das dus een machine).

oja, bij het squatten: is er geen manier om die baar anders te leggen, da doe zeer op uw schouders, zelfs me het kussentje errond :p volgende keer is zien wa da geeft als ik de baar voor mn gezicht hou.

Morgen ofzo mss is foto's posten.

jvc

Legacy Member
Terror Factor zei:
WTF :| En ik maar ligge suggele vo de 80 te halen :(

Daarstrax woog ik 75,7, na het eten en een liter melk. 74-75 is zowa men normaal gewicht aant worde. Imo zit ik qua schouders en armen tamelijk goed, ma borst loopt achter(lijkt me toch) en benen zijn ook ni alles precies(als ik vergelijk me vroeger, en vo zover ik da nog weet :p )

'k heb nochtans altij mn bene getrained. nu in mn full body schema doe ik vertical hack squats, leg extension, lying leg curls(da was de naam toch e?) en standing calf raises. Ook doe ik nog deadlift waar bene toch ook in gebruikt worden:)

bedoeling is 3x per week,maar da lukt me tot nu toe ni,k ga es ewa meer karakter moete kweke. kga deadlift de middenste dag vervangen door iets anders, en die dag dan ook ipv hack squats, gewone squats doen. squatten gaat wel in smith machine gebeuren, hier is geen squatrack. Vandaag trouwens voor de eerste keer opnieuw gesquat, 60 kg x 8 in laatste set, in de veronderstelling da de baar 20 kg weegt. ging denk ik ni veel zwaarder.

ma kheb echt wel stekkebeentjes eigelijk,hoewel men gewichte vrij hoog lijke als ik vergelijk me het maxgewicht van de machine. ik doe calf raises nu op 90-95 kg(120 is denkk max van machine), leg extension op 40(max is 70 denkk, ma hangt ook fel van de machine af. in de vorige gym was er een legextension van hetzelfde merk,maar daar kon ik da op 75 kg doen,en het maxgewicht was 110 ofzo), lying leg curls heb ik de laatste set op 40 gedaan, 55 is denk ik het maximum, en zelfs bredere gasten als mij zie ik suggele me 25-30 kg, terwijl mn bene echt ni impressive zijn ofzo :/
Legpress deed ik in vorige gym op 200 ofzo,max was 240. vertical hack squats doe ik op 100(das dus een machine).

oja, bij het squatten: is er geen manier om die baar anders te leggen, da doe zeer op uw schouders, zelfs me het kussentje errond :p volgende keer is zien wa da geeft als ik de baar voor mn gezicht hou.

Morgen ofzo mss is foto's posten.

Doe het zonder kussentje, in het begin doet het mss wat pijn maar na een eindje voel je dat niet meer :)

drumbeater

Legacy Member
ik zou graag meer vet gaan verbranden dus maar cardio enzo gaan doen , maar ik ben nu al een jaar aan het trainen op massa dus mijn vraag is, of ik dan mijn spieren gaan afbreken waar ik dus niet op hoop, of hoe kan ik dat voorkomen ?

snoob

Legacy Member
die kussentjes zen maar gay, ook veel te groot om goed tussen u traps & rear delts te leggen imo

Cartek

Legacy Member
gisteren heel den dag slecht geweest aan mijn maag, en heel den tijd naar t'WC moeten gaan. waarschijnlijk van te veel lactose die vooral in melk zit ma ook in whey. :(

PapaGanz

Legacy Member
Heb plattekaas gevonden van 9,5% eiwitten (Petit Suisse), zijn er nog hogere?
Ik heb iets nodig om als tussendoortje te eten om mijn metabolisme op gang te houden & wat eiwitten binnen te krijgen

Cartek

Legacy Member
PapaGanz zei:
Heb plattekaas gevonden van 9,5% eiwitten (Petit Suisse), zijn er nog hogere?
Ik heb iets nodig om als tussendoortje te eten om mijn metabolisme op gang te houden & wat eiwitten binnen te krijgen

ja, kijkt es in de lidl of aldi.

Virz

Legacy Member
PapaGanz zei:
Heb plattekaas gevonden van 9,5% eiwitten (Petit Suisse), zijn er nog hogere?
Ik heb iets nodig om als tussendoortje te eten om mijn metabolisme op gang te houden & wat eiwitten binnen te krijgen

Is die niet 8.9 :p

Sedinal

Legacy Member
Paar fotokes van mij
10 maand aan het trainen 87 kg laatste keer was men vp 11%

1
2
3
4
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan