Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SephirothSnake zei:

SephirothSnake zei:

Stancke zei:"Casey Viator zijn lichaamsgewicht steeg in 28 dagen van 75kg naar 96kg. Over die periode verloor hij 8kg lichaamsvet en ging zijn BF van 13.8% naar 2.47%. In die 28 dagen heeft hij 28.5kg spiermassa opgebouwd"
Nog iemand die jaloers is?![]()

SephirothSnake zei:

Stancke zei:"In 2 weken bouwde David Hudlow ruim 8kg pure spiermassa op en groeiden zijn bovenarmen met elk 5cm"
"Casey Viator zijn lichaamsgewicht steeg in 28 dagen van 75kg naar 96kg. Over die periode verloor hij 8kg lichaamsvet en ging zijn BF van 13.8% naar 2.47%. In die 28 dagen heeft hij 28.5kg spiermassa opgebouwd"
Nog iemand die jaloers is?![]()

)
volgende keer is zien wa da geeft als ik de baar voor mn gezicht hou.
laat da gewoon weg en leg die baar op u traps.. er zijn 2 manieren
tandjes bijten 
Terror Factor zei:WTF :| En ik maar ligge suggele vo de 80 te halen
Daarstrax woog ik 75,7, na het eten en een liter melk. 74-75 is zowa men normaal gewicht aant worde. Imo zit ik qua schouders en armen tamelijk goed, ma borst loopt achter(lijkt me toch) en benen zijn ook ni alles precies(als ik vergelijk me vroeger, en vo zover ik da nog weet)
'k heb nochtans altij mn bene getrained. nu in mn full body schema doe ik vertical hack squats, leg extension, lying leg curls(da was de naam toch e?) en standing calf raises. Ook doe ik nog deadlift waar bene toch ook in gebruikt worden
bedoeling is 3x per week,maar da lukt me tot nu toe ni,k ga es ewa meer karakter moete kweke. kga deadlift de middenste dag vervangen door iets anders, en die dag dan ook ipv hack squats, gewone squats doen. squatten gaat wel in smith machine gebeuren, hier is geen squatrack. Vandaag trouwens voor de eerste keer opnieuw gesquat, 60 kg x 8 in laatste set, in de veronderstelling da de baar 20 kg weegt. ging denk ik ni veel zwaarder.
ma kheb echt wel stekkebeentjes eigelijk,hoewel men gewichte vrij hoog lijke als ik vergelijk me het maxgewicht van de machine. ik doe calf raises nu op 90-95 kg(120 is denkk max van machine), leg extension op 40(max is 70 denkk, ma hangt ook fel van de machine af. in de vorige gym was er een legextension van hetzelfde merk,maar daar kon ik da op 75 kg doen,en het maxgewicht was 110 ofzo), lying leg curls heb ik de laatste set op 40 gedaan, 55 is denk ik het maximum, en zelfs bredere gasten als mij zie ik suggele me 25-30 kg, terwijl mn bene echt ni impressive zijn ofzo :/
Legpress deed ik in vorige gym op 200 ofzo,max was 240. vertical hack squats doe ik op 100(das dus een machine).
oja, bij het squatten: is er geen manier om die baar anders te leggen, da doe zeer op uw schouders, zelfs me het kussentje errondvolgende keer is zien wa da geeft als ik de baar voor mn gezicht hou.
Morgen ofzo mss is foto's posten.

SephirothSnake zei:

Aresonlyone zei:whoei veel posts al seg om er nog maar van september te zitten![]()
Aresonlyone zei:ik ben er enkel in de pro's foto's en filmpjes sectie![]()

PapaGanz zei:Heb plattekaas gevonden van 9,5% eiwitten (Petit Suisse), zijn er nog hogere?
Ik heb iets nodig om als tussendoortje te eten om mijn metabolisme op gang te houden & wat eiwitten binnen te krijgen
PapaGanz zei:Heb plattekaas gevonden van 9,5% eiwitten (Petit Suisse), zijn er nog hogere?
Ik heb iets nodig om als tussendoortje te eten om mijn metabolisme op gang te houden & wat eiwitten binnen te krijgen
