EternalSilence
Legacy Member
Terror Factor zei:Nogal logisch da ge da ni doe
Anyway,voor borst doe ik nu bench en incline flyes. pas begonne me die flyes, ma khad wel de indruk da k da goed voelde achteraf![]()
tis nie omda ge het voelt, achter u trainingen, da ge goe bezig zijt he
vroeger had ik da ook, achter iedere training ,zo een beke spierpijn
tot ik ontdekte wa ik al verkeerd deed


lijkt me idd ook wel beter,als ik gewoon de beweging maak, voel ik da ik mn borst feller gebruik als mn arme schuin naar benede gaan.
ad: (iemand tips ,dat flat bench overrated is voor borst weet ik al...)




