Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sedinal

Legacy Member
Kmoet weer schijteveel gaan kakke :o Nieuw voedingschema amai :) altijd da wc papier... ni goe voor men poepke haha :p

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
K'wil bosvruchten! :p

is dat woudvruchten? Dan hebben ze die ook.

900 g / 2000 g vanille
900 g / 2000 g choco
900 g / 2000 g woudvruchten
900 g / 2000 g chococcino
900 g / 2000 g aardbei
900 g / 2000 g kokos
900 g / 2000 g banaan

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
is dat woudvruchten? Dan hebben ze die ook.

900 g / 2000 g vanille
900 g / 2000 g choco
900 g / 2000 g woudvruchten
900 g / 2000 g chococcino
900 g / 2000 g aardbei
900 g / 2000 g kokos
900 g / 2000 g banaan

komt ki op msn eh :p

lordfett

Legacy Member
vorige zomer door ziekte afgevallen tot 50 kilo (ben 1 meter 80), ben dan begonnen met trainen en na ongeveer half jaar trainen toch trug gekomen tot ik trug 65 kilo woog. kwas toen redelijk sterk geworden ten opzichte van vroeger en der begon al zo wa vorm te komen in men lichaam. dan hebk et fameus laten hangen en weeg ik der nu nog 65kilo ma al de kracht en spier van vroeger is weg. nu me goeie moed na 4 maand niks gedaan te hebben trug begonnen. best wel zwaar trug beginnen. ma kheb er goeie moed in :)

Gizmo_1987

Legacy Member
Uiteindelijk dan toch foto's (*staan niet chronologisch*)
*historiek en specs*
1.83m
Augustus 05: 70kg ofzo :p
Augustus '06: na een jaar training 74 kg (voordien geen gegevens van)
schouderomtrek 125cm
borstomtrek 100
middel 80
biceps 36
--------------------
Januari '07: 80kg
schouderomtrek 130cm
borstomtrek 110
middel 86
biceps 38
--------------------
April '07: 83kg
borstomtrek 112
middel 88
biceps 39
--------------------
Vetpercentage =14,3 %
*toekomst*
85kg en droger, vooral de buikpieren dan ;)
comments zijn welkom
grtzz

Aresonlyone

Legacy Member
nice :) ga snel vooruit é :) zowel gewicht als omtrekken enzo.. netjes

/edit
zit wel vet bij ma da gaat der wel nekeer af é :p

noivilbo

Legacy Member
ziet er goed uit

ga je nu doorbulken en dan cutten tot 85 of ga je eerst wat cutten?

R€B€L

Legacy Member
hoi iedereen, heb een paar vraagjes,

ben pas begonnen met fitnesse (2 weken) en heb nu men beginnerschema afgewerkt 3x8 van zowat algemene oefeningen.

mijn bedoeling is om in alles (armen, benen, borst, rug...) wat breder en sterker te worden, is het eigenlijk bijna verplicht om speciale drankjes etc te nemen? welke oefeningen raden jullie mij allemaal aan?

ben 175 en weeg 68 kg

hoop dat jullie me wat kunne helpen...

snoob

Legacy Member
Je moet niet met drankjes en poedertjes/pillen beginnen, je moet allereerst goed eten, evenwichtig dus. Ik zou een full body schema, als je 3x per week trained, of een split schema, als je 4x per week trained, in je gym. Als je echt serieus wilt beginnen kan je es kijken op dutchbodybuilding.com en je registreren op het forum, daar kom je ook een stuk verder.

lordfett

Legacy Member
hoi kzoek wa advies hier. vroeger trainde ik 5x de week en da was zo opgesteld dak elke spiergroep 1x deed in heel de week. ,u willek eens iets anders proberen aangezien ik nog maar 3x de week kan gaan. iemand tip of die me in de goeie richting kan duwen?

ChfZ | Hanky

Legacy Member
lordfett zei:
hoi kzoek wa advies hier. vroeger trainde ik 5x de week en da was zo opgesteld dak elke spiergroep 1x deed in heel de week. ,u willek eens iets anders proberen aangezien ik nog maar 3x de week kan gaan. iemand tip of die me in de goeie richting kan duwen?

Sommige doen echt geen moeite om te lezen eh..

Volgende quote staat juist boven uw post..

snoob zei:
. Ik zou een full body schema, als je 3x per week trained, of een split schema, als je 4x per week trained, in je gym.

Gromme

Legacy Member
Chfz Hanky heeft een sexy kontje :love:

Shake shake shake....
Shake shake shake....
Shake that booty.

TimeFtw

Legacy Member
Daarnet 110 kg gedeadlift
Opwarmgewicht voor sommigen, maar een personal record voor mij :woohoo:

Gromme

Legacy Member
screwielowie zei:
Daarnet 110 kg gedeadlift
Opwarmgewicht voor sommigen, maar een personal record voor mij :woohoo:


Dat kunnen we alleen maar aanmoedigingen en je proficiat toejuichen!

snoob

Legacy Member
screwielowie zei:
Daarnet 110 kg gedeadlift
Opwarmgewicht voor sommigen, maar een personal record voor mij :woohoo:

nice :niceone:
Ik mag morgen deadliften in week 1 van men bill starr 5x5 schemaatje
5 * 82 / 5 * 100 / 5 * 115 / 5 * 132

wordt nog afzien peisk :P ervoor 4 lichte squatsetjes:
5 * 44 / 5 * 55 / 5 * 65 / 5 * 65
met lichte Military press erna:
5 * 30 / 5 * 35 / 5 * 42 / 5 * 46

ben es benieuwd naar de impact van die deadlifts :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan