Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ChfZ | Hanky zei:Dacht ook da setjes van 8hh beste effect hadden voor massa te kweken maar in de Muscle & Fitness van dees maand sta nu weer da voor massa het beste is om 4*10 te doen..
Beste zal dus zijn om 9hh te doen zker, de gulden middeweg :|
Chad Waterbury zei:If I was forced to perform one set of training parameters for the rest of my days, I’d choose the following method:
Sets: 10
Reps: 3
Load: 80-85% of 1RM, or 5-6 RM (Repetition Maximum)
Rest: 60-120 seconds between sets
Tempo: 20X (lower weight to a count of two, no pause, lift as fast as possible)
Exercise: Any compound movement


Aresonlyone zei:http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/28362/ppuser/19964
foto van de kuit
eens iets anders dan al die borsttoestanden hé![]()
, wel droog precies 

Aresonlyone zei:http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/28362/ppuser/19964
foto van de kuit
eens iets anders dan al die borsttoestanden hé![]()

stretchen !Aresonlyone zei:ja kem korte spierkes![]()
antHraxx zei:stretchen !
das de overgang van spiervezels in peesweefsel en daar kunde niets aan verandere 

)
Aresonlyone zei:bijna juist snoob.. de aanhechting op de botten scheelt bijna niets, moest die namelijk verschillen zou de ene amper zijn knie kunnen strekken en de andere juist zonder problemen. Peesweefsel zit verweven in je spier en waar dat begint dat maakt hem net het verschil uit![]()

(in combinatie me LO ;p)snoob zei:zalig zicht vast![]()