Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hale

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Dacht ook da setjes van 8hh beste effect hadden voor massa te kweken maar in de Muscle & Fitness van dees maand sta nu weer da voor massa het beste is om 4*10 te doen..

Beste zal dus zijn om 9hh te doen zker, de gulden middeweg :|


Chad Waterbury zei:
If I was forced to perform one set of training parameters for the rest of my days, I’d choose the following method:

Sets: 10
Reps: 3
Load: 80-85% of 1RM, or 5-6 RM (Repetition Maximum)
Rest: 60-120 seconds between sets
Tempo: 20X (lower weight to a count of two, no pause, lift as fast as possible)
Exercise: Any compound movement

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=547470 voor de wetenschappelijke onderbouwing

Aresonlyone

Legacy Member
antHraxx zei:

dumbo :p das de overgang van spiervezels in peesweefsel en daar kunde niets aan verandere ;)
/edit
Stretchen is om verkorte spieren tegen te gaan dus.. spieren die minder lenig worden. Ik ben nog lenig genoeg dus extra stretchen moet ik nie persé doen. Tisja , de aanhechting é :)
(leraar LO in wording dus 'k weet wel iets over stretchen ;))

snoob

Legacy Member
De lengte van u spier is vooral te wijten aan de plaats van aanhechting van u pezen op u botten, geen shit aan te doen :)
"stretchen" lol :D
Daarjuist ook weest lopen, 2x zo ver als ik gewend ben, lekker warm lekker zweten :)

Aresonlyone

Legacy Member
bijna juist snoob.. de aanhechting op de botten scheelt bijna niets, moest die namelijk verschillen zou de ene amper zijn knie kunnen strekken en de andere juist zonder problemen. Peesweefsel zit verweven in je spier en waar dat begint dat maakt hem net het verschil uit :)

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
bijna juist snoob.. de aanhechting op de botten scheelt bijna niets, moest die namelijk verschillen zou de ene amper zijn knie kunnen strekken en de andere juist zonder problemen. Peesweefsel zit verweven in je spier en waar dat begint dat maakt hem net het verschil uit :)

kzat in de buurt, ik doe informatica gvd :p

herc

Legacy Member
Jay is een beest!

Amai mij daarnet kapot gelachen. Ge hoort altijd wel van die verhalen van die mannen die enkel bovenlichaam trainen en nooit hun benen. Zulk volk genoeg te vinden in elke fitness uiteraard. Maar ofwel zijn het dan beginners die enkel denken dat hun armen en borst spieren bevatten ofwel brede gasten die hun benen niet trainen omdat ze vinden dat deze zo al groot genoeg zijn, wat meestal ook wel zo is.

Maar daarjuist. Ne kerel met echt een stevig bovenlichaam, alles zeer goed ontwikkeld en vrij veel massa. En alles goed bruin.

En dan de benen : spierwit en dun ( gelijk nen lange afstandloper, en das echt dun ). Zo een belachelijk zicht, niet normaal. Doe dan een lange broek aan he.

snoob

Legacy Member
zalig zicht vast :D
Ik heb de indruk da men kuiten echt groot aant worden zen :O

lammeken

Legacy Member
ik train nu al bekan e jaar,maar ik train nie zo veel op mn benen (ik rij veel met de velo,en dan train ik zo mn benen)
Ik eb wel last van striemen op mn armen,door het trainen.Iemand die weet hoe da da weggaat,want das echt e lelijk zicht :unsure:

herc

Legacy Member
snoob zei:
zalig zicht vast :D

Zoiets moet ge zelf zien om te kunnen zien hoe belachelijk dat wel niet is. Kan dat allemaal wel beschrijven, maar geeft het beeld niet echt weer. Beeld u gewoon nen brede kerel in met gebruind torso en van die melk stekkebeentjes.

Aresonlyone

Legacy Member
striemen kunde wa inwrijve zo me babyolie of dinges tegen zwangersschapsstriemen ook
eenmaal da der is mindert da wel wa ma da ga niemeer weg

PapaGanz

Legacy Member
Zeg Aresonlyone, ik heb die digger & chopper al een paar keer geprobeerd, maar ik heb zo soms het gevoel dat ik mijn rug teveel forceer.
Is dat de bedoeling? Of zou ik nog lager gewicht moeten nemen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan