Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
god damnit.. :sad:

kon nu al 2 weken aan 50kg benchen doen, en dan opbouwen, iedere keer 12-14 keren, naar 57kg

vandaag had ik plotseling moeite met 50kg O_O O_O :oink:
en ja .. ik weet dat de gewichten hetzelfde enzo, zelfde bar, zelfde gewichten eraan.

njah.. tzal mijn dag nie geweest zijn zeker, ook al mede door da warm weer denk ik :/
en als ik erover nadenk .. ik deed wss mijn ademhaling omgekeerd :doh: :p
ik moet echt meer en meer vlees eten he

PapaGanz

Legacy Member
Rekenen jullie die Bar erbij eigenlijk als jullie over benchen praten :unsure:?

The-Godfather

Legacy Member
normaal gezien rekende de bar erbij, aangezien da het volledige gewicht is dat ge duwt.
Olympische bar = 20kg, even ter informatie.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
el rico zei:
Ok, that's nasty.

Deze dude heeft synthol gebruikt om zen spieren op te pompen.. Met dees als gevolg..

Totaal niks van spieren, voor't leven misvormd en bestempeld als freak..

Aresonlyone

Legacy Member
synthol is soort olie..
btw, die kerels doen da nie om te lopen of te vechten hé bodybuilders

een roeier is gaat ook geen marathon lopen of karatewedstrijd doen, ik snap de vergelijking niet echt :)

M_N_M

Legacy Member
Doom Dragon zei:
en als ik erover nadenk .. ik deed wss mijn ademhaling omgekeerd :doh: :p
wtf, dat ge ze nie 100% ok doet, daar kan ik inkomen... maar omgekeerd, da's ZO onnatuurlijk :p

Achja, morgen beter he ;) ene dag is de andere niet (mss wat minder gegeten, te weinig slaap gehad, meer verbruikt door het warme weer,...)

Gromme

Legacy Member
Ik ga morgen eens alles meten. Dus biceps, borst, bovenbeen en onder been.
Tijdens het meten moet ik het altijd spannen zekers?
Best smorgens of savonds meten?

Stancke

Legacy Member
Deze middag gaan trainen in de hitte, lange trainingsbroek aan en zweten :D Heerlijk als de druppels op je schouders liggen en het zweet dat van je afdrupt...

Thales

Legacy Member
waar in brugge train je !
damm :p ik heb dat ook al in andere topic gevraagd

snoob

Legacy Member
vandaag weer lekker getrained:
Week 2 Woensdag

Fullsquat
5 x 45
5 x 56
5 x 67
5 x 67

Military press
5 x 30
5 x 36
5 x 42
5 x 48

Deadlift
5 x 84
5 x 100
5 x 118
5 x 135

assistence:
Bicep curl
6 x 30
6 x 40
4 x 50 (pr)
6 x 40

Sit-up
4 x 12

@ Stancke: zalig hé als het ervan drupt, daarna koude douche :applause:

lammeken

Legacy Member
wat is een plooier?
ik train normaal ook goed,maar ik had ook andere verplichtingen op het land

The-Godfather

Legacy Member
Stancke zei:
plooier! Ik vind dat m'n trainingen in de warmte net m'n beste trainingen zijn

Bij mij juist nie, echt alles gaat veel te moeilijk naar mijn gedacht, zweten gelijk ne zot en niks van koeling in den gym :cry:

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Gisteren ook gaan trainen..

(Full) Squat:
12 x 40kg
12 x 50kg
12 x 60kg
5 x 70 kg
5 x 75kg
5 x 80kg
3 x 90kg
3 x 95kg

Front Squat
2 x 10 x 40kg
2 x 10 x 50kg

Leg Extension
10 x 15kg
10 x 20kg
10 x 25kg
10 x 30kg

En daarna nog een uurke zitte fietsen in de gym: bijna 23km.

En dan nog heel ff buik... Bekan 3u bezig geweest.. Gelukkig da'k halve dag had :)

Shaguar-

Legacy Member
Hallo,

Sinds een 3tal weken ben ik ook begonnen met powertrainen. Ik had enkele vraagjes : wat doen jullie met dat hongergevoel nadien? Tegen dat ik van de gym kom is het al snel 22u en dan zit ik daar met die knagende honger .. meestal zelfs serieuze goesting op vettigheid maar tot dusver hou ik het op nen boterham maar ik heb altijd geweten dat laat eten eigenlijk vreselijk slecht is .. correct?

Ga ik sneller resultaat boeken als ik op mijn voeding let? En wat is op de voeding letten? Vlees, zuivel .. maw : wat is het sleutelwoord?

Kwa inspanning : moet je je spieren echt voelen zingen of pak je gewoon het gewicht dat je het beste in een paar reeksen omhoog krijgt?

Ik ga nu 3x per week en schik het zo vol te houden. Trainen jullie iedere dag of iedere keer een rustdag?

Pompen, situps tussendoor .. zijn er nog van die oefeningen waar je geen atributen voor nodig hebt? (om thuis te doen)

Bedankt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan