jvc
Legacy Member
snoob zei:naja sorry ma das bullshit hé, zo indrukwekkende gewichten op zo'n toestel is zever imo, als iemand nie eenzelfde toestel heeft dan kunde da totaal nie vergelijken, aantal katrollen, het systeem etc etc beinvloeden de intensiteit van de oefening veel te veel bij machines om te kunnen beoordelen imo.
Het zal prolly wel zwaar zijn maar enkel oefeningen met losse gewichten kunde imo mee stoeffen![]()
Idd, in mijn gym staat er ook zo'n shoulderpress zoals Fartman toont en daar doe ik het dubbele op als staande MP.
maar beter dat eten dan niets natuurlijk.
(edit: nu ook wel ferm hoor dat niet
)


ene dag is de andere niet (mss wat minder gegeten, te weinig slaap gehad, meer verbruikt door het warme weer,...)
ad:
k'heb dan regelmaat in mijn eetgewoontes ^^