Firefoxbt
Legacy Member
Dayofdead zei:Achja, zonder die leden zou een fitnesscentrum niet kunnen bestaan. Er moet ook nog geld verdiend worden.
Ik train nu al anderhalf jaar drie keer per week, maar wil je echt een kas kweken moet je veel vaker trainen. Tis eerder om een beetje all-round spieren te kweken (hoofdsport is en blijft koersen ^^).
*precies, waar moeten die breezahs anders heen? gisteren liep er eentje rond, bruiner dan de gemiddelde alochtoon in de fitness, zat biceps te trainen... een uurtje :doc: met bovenbenen van ik schat 35-45cm
*wat zijn je stats dan? (edit : zie koersen staan, dan zwijg ik
)na vorig jaar 3 maanden getrained te hebben (en een goed half jaar gestopt te zijn erna
) en dit jaar terug 2 maanden bezig ben ik eerst op 1m80 van 62kg naar 70 gegaan en nu zit ik op 73kg, +- 8% vet. Knappe gains, al zeg ik het zelf
zeker omdat ik in die maanden slechts 2x week train. Wel massa's gegeten :applause: 80kg is mn streefgewicht, dan ga ik voor pure kracht.gisteren rug oa getraind, keihard schema voor rug gemaakt blijkbaar, voel elk spiertje ;p , begin dikte te krijgen van de rows/dl
. 2x 8 wide chin up
2x 8 vertical rows
2x 8 pull ups
2x 8 vertical rows met zon klein handvat
4x 6-8 dl
Ik voel echt dat mn corekracht ongelovelijk is gestegen, je moet maar eens http://www.beastskills.com/l%20seat.jpg doen ofzo, merk je zelf het verschil na een tijdje.
k'probeer te cutten
)
)

