Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cartek

Legacy Member
twas niet slecht uitgedrukt . als ge zoiets niet doorhebt dat et voor te zeveren is dan zegt dat meer over uzelf dan stancke imo. :)

User_BELGIUM

Legacy Member
Phaetor zei:
Mijne voet doet pijn, heb ne blaar van mijn basketbal-cardio :cry: Dat krijgt ge als ge met oude kutschoenen op een plein gaat spelen :(

jamoja, dan moete maar basketschoenen aandoen ipv kutschoenen ee, geen wonder da je blazen hebt :rofl:

srry :p

Aresonlyone

Legacy Member
lichamelijke opvoeding en informatica :) (leraar worden é ;))
deze winter zonnebanken dan maar? :D

TimeFtw

Legacy Member
hehe :)
alleszins een reden te meer om in de zomer nog harder te gaan trainen

dendaak

Legacy Member
En benen ook eh... aah ja.. Of zijde gij weer de zoveelste beachboy? :angry:

Benen. . . ik rij s'morgens een 14 a 15 km naar school en s'avonds terug, zou dat niet volstaan? :confused:

ChfZ | Hanky

Legacy Member
wardkennes zei:
Benen. . . ik rij s'morgens een 14 a 15 km naar school en s'avonds terug, zou dat niet volstaan? :confused:

'k rij 's morgens/'s avonds ook me den auto naar't werk/huis... 16km.. voel er toch nix aan zenne... :/

EternalSilence

Legacy Member
Aresonlyone zei:
voor moest er iemand interesse in tonen...
http://img253.imageshack.us/img253/3343/hpim4591xl7.jpg

stukje uit mijn boek van trainingsleer:
Basis voor verantwoord trainen
J. Vrijens
J. Bourgois
M. Lenoir

wel interresant

was alleszins geestig vorig jaar .. bijna zo goed als geen mannelijk volk (geen dikzakken die moeten afslanken ofzo) die aan powertrainen deden

en ik daar maar staan trainen en puffen
en idd .. in september steeg ik altijd, nu ben ik ook al ferm gestegen in april
je moet gewoon kijken naar de maanden of er veel zon is he..
voor tzelfde geld gaat het heel augustus regenen :x

t0tec

Legacy Member
Hey, Ik ben nog maar net begonnen met fitness/powertraining.

Best eerst wat gegevens geven, ik ben 16 jaar, 1.73m groot en weeg 53.1kg.
Doelstelling is om gewicht bij te komen en om meer kracht te krijgen. Ik denk da'k een BMI heb van onder 20. Niet al te goed dus.

Ik heb een vetpercentage van 5.5%, heel laag dus, ik moet toch proberen boven de 10% geraken, ben ik al tevreden. Ik heb hier al wat gelezen en mijn vetpercentage is gemeten met een weegschaal. Ik las hier dat het niet nauwkeurig is als je het meet met de weegschaal maar zoveel zal hij er dan toch niet naast zitten, ge ziet aan mij da'k ne mageren ben.:p

Nuja, als beginneling heb ik een begeleider. Ik heb ook een schema die'k moet volgen. Nuja, geen zin om al die oefeningen hier te schrijven. Nu is mijn vraag, moet ik iets aan mijn eetgewoonte veranderen, ik eet niet regelmatig, sla het ontbijt over wat nochtans belangrijk is en wat moet ik zoal drinken voor, tijdens? en na de treining? Als iemand me een paar handige links/tips ofzo kan geven is dat ook goed die mijn vragen kan beantwoorden.

Alvast bedankt!

User_BELGIUM

Legacy Member
pf
tijdens de training.. as ge wilt verdikken/vetten Aquarius ofzo, alles da ge der af hebt gedaan is er direct wer bij
anders gewoon
dinges drinken en eten met veel eiwitten in = spiergroei+herstel
dinges met veel koolhydraten = verdikken

*edit*
aléja ge kunt ook nog altijd geld uitgeven aan een mass-gainer eh..

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Mixana zei:
Hey, Ik ben nog maar net begonnen met fitness/powertraining.

Best eerst wat gegevens geven, ik ben 16 jaar, 1.73m groot en weeg 53.1kg.
Doelstelling is om gewicht bij te komen en om meer kracht te krijgen. Ik denk da'k een BMI heb van onder 20. Niet al te goed dus.

Ik heb een vetpercentage van 5.5%, heel laag dus, ik moet toch proberen boven de 10% geraken, ben ik al tevreden. Ik heb hier al wat gelezen en mijn vetpercentage is gemeten met een weegschaal. Ik las hier dat het niet nauwkeurig is als je het meet met de weegschaal maar zoveel zal hij er dan toch niet naast zitten, ge ziet aan mij da'k ne mageren ben.:p

Nuja, als beginneling heb ik een begeleider. Ik heb ook een schema die'k moet volgen. Nuja, geen zin om al die oefeningen hier te schrijven. Nu is mijn vraag, moet ik iets aan mijn eetgewoonte veranderen, ik eet niet regelmatig, sla het ontbijt over wat nochtans belangrijk is en wat moet ik zoal drinken voor, tijdens? en na de treining? Als iemand me een paar handige links/tips ofzo kan geven is dat ook goed die mijn vragen kan beantwoorden.

Alvast bedankt!

Eetgewoontes aanpassen als ge powertraining doe is alleen maar in uw voordeel.

's morgens proberen te eten, ook al is't maar 1ne boterham ('k zit met het zelfde probleem. 's morgens ook genen honger, maar ik eet toch altijd 1ne boterham me veel vechten :/ )

Overdag veel water drinke.

Aresonlyone

Legacy Member
ik ga btw ook eens bill star doen.. duurt wat minder lang en dat is positief ivm examens enzo :)
mijn 1RM eens gaan berekenen van SQ, BP, BOR, DL en MP en dan laat ik het jullie wel weten, ook eens benieuwd naar de progressie :)
tsjauw! (k)

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
ik ga btw ook eens bill star doen.. duurt wat minder lang en dat is positief ivm examens enzo :)
mijn 1RM eens gaan berekenen van SQ, BP, BOR, DL en MP en dan laat ik het jullie wel weten, ook eens benieuwd naar de progressie :)
tsjauw! (k)

goed zo, ik ben bijna klaar met week 3 :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan