Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Phaetor zei:Mijne voet doet pijn, heb ne blaar van mijn basketbal-cardioDat krijgt ge als ge met oude kutschoenen op een plein gaat spelen
![]()

Aresonlyone zei:voor moest er iemand interesse in tonen...
http://img253.imageshack.us/img253/3343/hpim4591xl7.jpg
stukje uit mijn boek van trainingsleer:
Basis voor verantwoord trainen
J. Vrijens
J. Bourgois
M. Lenoir
En benen ook eh... aah ja.. Of zijde gij weer de zoveelste beachboy?![]()

wardkennes zei:Benen. . . ik rij s'morgens een 14 a 15 km naar school en s'avonds terug, zou dat niet volstaan?![]()

wardkennes zei:Benen. . . ik rij s'morgens een 14 a 15 km naar school en s'avonds terug, zou dat niet volstaan?![]()
ChfZ | Hanky zei:'k rij 's morgens/'s avonds ook me den auto naar't werk/huis... 16km.. voel er toch nix aan zenne... :/

oloa zei:funny guy![]()
Aresonlyone zei:voor moest er iemand interesse in tonen...
http://img253.imageshack.us/img253/3343/hpim4591xl7.jpg
stukje uit mijn boek van trainingsleer:
Basis voor verantwoord trainen
J. Vrijens
J. Bourgois
M. Lenoir


Mixana zei:Hey, Ik ben nog maar net begonnen met fitness/powertraining.
Best eerst wat gegevens geven, ik ben 16 jaar, 1.73m groot en weeg 53.1kg.
Doelstelling is om gewicht bij te komen en om meer kracht te krijgen. Ik denk da'k een BMI heb van onder 20. Niet al te goed dus.
Ik heb een vetpercentage van 5.5%, heel laag dus, ik moet toch proberen boven de 10% geraken, ben ik al tevreden. Ik heb hier al wat gelezen en mijn vetpercentage is gemeten met een weegschaal. Ik las hier dat het niet nauwkeurig is als je het meet met de weegschaal maar zoveel zal hij er dan toch niet naast zitten, ge ziet aan mij da'k ne mageren ben.
Nuja, als beginneling heb ik een begeleider. Ik heb ook een schema die'k moet volgen. Nuja, geen zin om al die oefeningen hier te schrijven. Nu is mijn vraag, moet ik iets aan mijn eetgewoonte veranderen, ik eet niet regelmatig, sla het ontbijt over wat nochtans belangrijk is en wat moet ik zoal drinken voor, tijdens? en na de treining? Als iemand me een paar handige links/tips ofzo kan geven is dat ook goed die mijn vragen kan beantwoorden.
Alvast bedankt!
Aresonlyone zei:voor moest er iemand interesse in tonen...
http://img253.imageshack.us/img253/3343/hpim4591xl7.jpg
stukje uit mijn boek van trainingsleer:
Basis voor verantwoord trainen
J. Vrijens
J. Bourgois
M. Lenoir

Aresonlyone zei:ik ga btw ook eens bill star doen.. duurt wat minder lang en dat is positief ivm examens enzo
mijn 1RM eens gaan berekenen van SQ, BP, BOR, DL en MP en dan laat ik het jullie wel weten, ook eens benieuwd naar de progressie
tsjauw! (k)
