Delirium
Legacy Member
acquisitor zei:Ik heb een klein buikje gekregen en probeer nu te vermageren door gewoon geen junkfood meer te eten.. In het weeekdn vond ik het leuk om eens goed high te worden en mij lekker vol te eten met chocolade, gebak etcook in de week at ik altijd vrij veel junk food. Ik heb ongeveer 18% lichaamsvet. Zal es zien of ik daar iets van verlies zonder junkfood
![]()
Vroeger had ik ook wel een buikske (nu nog wel hoor, maar minder)
Ik ben gestopt met junk food te eten, te snoepen, en frisdrank te drinken (eet en drink dit echt nog sporadisch eens). Ik moet zeggen, dit helpt echt enorm hoor. mijn buikspieren zijn nu veel beter zichtbaar.
ook in de week at ik altijd vrij veel junk food. Ik heb ongeveer 18% lichaamsvet. Zal es zien of ik daar iets van verlies zonder junkfood

).
(gaat echt ni goe vooruit en incline bp doet mijn schouder kraken dus da suckt ook al)
)
, ik zou je schema willen analyseren maar ik ken er spijtig genoeg ( nog ) niet genoeg van
, ge zou nog verbaasd zijn denk ik als da al die zoetigheden voor een week of 2 vermijdt en vervangt door fruit en water.