Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M_N_M zei:mja maar wou maar zeggen dat dat moeillijk in te schatten is.
Ik heb zowel op week 1, week 2 en week 3 +- zelfde gedaan kwa eten/training en week 1 ging het héél snel terwijl week 2 en 3, met zelfde inspanning, veel minder resultaat opleverden..
Nuja we zien wel hoe het verder vordert, 1 KG/week ben ik wel content mee..
ng 85 kg.Maar de mythe da ge vermagerd door te powertrainen is dus onjuist,ik zen et perfecte bewijs daarvan
,maar om to the point te komen:Weet er soms iemand tips om toch aan cardio te doen,(een paar hulpmiddeltjes om bv toch te gaan lopen ipv "foert" te zeggen)
ook in de week at ik altijd vrij veel junk food. Ik heb ongeveer 18% lichaamsvet. Zal es zien of ik daar iets van verlies zonder junkfood 
acquisitor zei:Ik heb een klein buikje gekregen en probeer nu te vermageren door gewoon geen junkfood meer te eten.. In het weeekdn vond ik het leuk om eens goed high te worden en mij lekker vol te eten met chocolade, gebak etcook in de week at ik altijd vrij veel junk food. Ik heb ongeveer 18% lichaamsvet. Zal es zien of ik daar iets van verlies zonder junkfood
![]()



spieren wegen meer dan vet emassey-ferguson zei:pff ik weeg te veel,mor da gewicht geraak ik mor nie kwijt :doh:
Ik train sinds september :toen ik begon kon ik ong 50 kg heffen op de borst,nung 85 kg.Maar de mythe da ge vermagerd door te powertrainen is dus onjuist,ik zen et perfecte bewijs daarvan
,maar om to the point te komen:Weet er soms iemand tips om toch aan cardio te doen,(een paar hulpmiddeltjes om bv toch te gaan lopen ipv "foert" te zeggen)



Na al die jaren trainen is dit mn eerste strenge cut. Ga doorgaan tot 80 maar weet niet of dat haalbaar is (vrij zwaar gebeente van nature). 
Ik doe nu 3 weken deadlift en kben echt tevreden van, kheb echt kracht bijgekregen in men rug imo, heb totaal geen last van men rug meer van ganse dag rondtjollen met zware 17" laptop en boekenTerror Factor zei:Heeft er nog iemand "last" van deathlift, da da zo een extreem vermoeiende oefening is? k heb tot nu toe altijd gedeathlift na eerst mn bene te traine(ni slim, I know), ma ik moet na elke set echt fameus op adem kome :/ kheb da me geen enkele andere oefening. zo zwaar zit ik trouwens totaal ni, kdoe maar me 40-45 kg(khad schrik da mn techniek fout was, ma die zat blijkbaar wel goed. nuja,veel meer kreeg ik denk k toch ni omhoog omda mn bene al kapot ware), ma damn![]()

Paar mensen tegengekomen die ik 6maand niemeer heb tegengekomen. Ze zeiden allemaal dat ik er goed uitzag ^^ Breder enzo *streelt ego*gizmo_1987 zei:Kzitn nog steeds op 83kg @ 1.83m
Dit weekend weggeweestPaar mensen tegengekomen die ik 6maand niemeer heb tegengekomen. Ze zeiden allemaal dat ik er goed uitzag ^^ Breder enzo *streelt ego*
Resultaat van al het harde werk zkr de voorbije 6 maanden.
k'denk niet dat ik zwaar ga cutten, ik sta nog tamelijk droog, enkel mijn buik extra aandacht geven.
Ik volg nu terug een 4x8reps programma.
grtzz
)zware botten aaiiight...M_N_M zei:@snowpanther: 1m80, 93kg; heb dus zeker nog wat overschot (BF% iets onder 20)Na al die jaren trainen is dit mn eerste strenge cut. Ga doorgaan tot 80 maar weet niet of dat haalbaar is (vrij zwaar gebeente van nature).
Grtz
naar tschijnt scheelt het maximum 0,5% per mens die 'botzwaarte' 


Aresonlyone zei:zware botten aaiiight...naar tschijnt scheelt het maximum 0,5% per mens die 'botzwaarte'
(als ik mijn kinesist mag geloven..)

ChfZ | Hanky zei:Ge zou verschieten hoeveel ge kwijt geraakt door te stoppe me junkfood/snoepen...
1ne keer fritte in de week kan nog altijd eh. Maar me maten eh
Ipv nen groten menu, pakte dan maar ne medium
Daarstrax eindelijk de 90 kunnen benchen.. al 2 weken da'k het juist ni kon
Sinds begin January 2.5kg bijkomen! Na dikke 6 maand op 70kg te zijn blijven hangen.. Ongeveer 1/3de vet - 2/3de spiermassa..
En de Gromme gezien in de fitness.. em heeft sexeh boxers! ^^

Gromme zei:I knew I should wear those boxers especially & just for you!![]()


ChfZ | Hanky zei:I fancy u a lot now
Same place same time tomorrow?![]()
![]()