Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
mja maar wou maar zeggen dat dat moeillijk in te schatten is.

Ik heb zowel op week 1, week 2 en week 3 +- zelfde gedaan kwa eten/training en week 1 ging het héél snel terwijl week 2 en 3, met zelfde inspanning, veel minder resultaat opleverden..

Nuja we zien wel hoe het verder vordert, 1 KG/week ben ik wel content mee..

Snowpanther

Legacy Member
M_N_M zei:
mja maar wou maar zeggen dat dat moeillijk in te schatten is.

Ik heb zowel op week 1, week 2 en week 3 +- zelfde gedaan kwa eten/training en week 1 ging het héél snel terwijl week 2 en 3, met zelfde inspanning, veel minder resultaat opleverden..

Nuja we zien wel hoe het verder vordert, 1 KG/week ben ik wel content mee..

de vraag is natuurlijk, hoeveel weeg je nu, hoeveel woog je en hoe groot ben je?
Het is veel gemakkelijker om gewicht te verliezen als je 130 kg weegt.

lammeken

Legacy Member
pff ik weeg te veel,mor da gewicht geraak ik mor nie kwijt :doh:
Ik train sinds september :toen ik begon kon ik ong 50 kg heffen op de borst,nu:ong 85 kg.Maar de mythe da ge vermagerd door te powertrainen is dus onjuist,ik zen et perfecte bewijs daarvan :p ,maar om to the point te komen:Weet er soms iemand tips om toch aan cardio te doen,(een paar hulpmiddeltjes om bv toch te gaan lopen ipv "foert" te zeggen)

acquisitor

Legacy Member
Ik heb een klein buikje gekregen en probeer nu te vermageren door gewoon geen junkfood meer te eten.. In het weeekdn vond ik het leuk om eens goed high te worden en mij lekker vol te eten met chocolade, gebak etc :) ook in de week at ik altijd vrij veel junk food. Ik heb ongeveer 18% lichaamsvet. Zal es zien of ik daar iets van verlies zonder junkfood :p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
acquisitor zei:
Ik heb een klein buikje gekregen en probeer nu te vermageren door gewoon geen junkfood meer te eten.. In het weeekdn vond ik het leuk om eens goed high te worden en mij lekker vol te eten met chocolade, gebak etc :) ook in de week at ik altijd vrij veel junk food. Ik heb ongeveer 18% lichaamsvet. Zal es zien of ik daar iets van verlies zonder junkfood :p

Ge zou verschieten hoeveel ge kwijt geraakt door te stoppe me junkfood/snoepen...

1ne keer fritte in de week kan nog altijd eh. Maar me maten eh :)

Ipv nen groten menu, pakte dan maar ne medium :p

Daarstrax eindelijk de 90 kunnen benchen.. al 2 weken da'k het juist ni kon :)
Sinds begin January 2.5kg bijkomen! Na dikke 6 maand op 70kg te zijn blijven hangen.. Ongeveer 1/3de vet - 2/3de spiermassa..
En de Gromme gezien in de fitness.. em heeft sexeh boxers! ^^

M_N_M

Legacy Member
massey-ferguson zei:
pff ik weeg te veel,mor da gewicht geraak ik mor nie kwijt :doh:
Ik train sinds september :toen ik begon kon ik ong 50 kg heffen op de borst,nu:ong 85 kg.Maar de mythe da ge vermagerd door te powertrainen is dus onjuist,ik zen et perfecte bewijs daarvan :p ,maar om to the point te komen:Weet er soms iemand tips om toch aan cardio te doen,(een paar hulpmiddeltjes om bv toch te gaan lopen ipv "foert" te zeggen)
spieren wegen meer dan vet e :p
Gewicht zegt ni alles, als dat vet wegraakt zal je zowiezo al een enorm verschil zien.

Hoe dan ook, als je echt gaat voor te vermageren, zal je met KT alleen niet genoeg hebben (mss zal je int begin lichtjes afvallen als je niet gewoon was van te sporten).

Ik cardio nu al enkele maanden na elke training (3à4x per week 40-60mins), dát doet uit! Ook loop ik int weekend soms op lege maag, is wel afzien maar héél effectief.

Tips:
* zoek iemand die wil meelopen, dan kan je ondertss wat zeveren
* stop iets vroeger met trainen als je op uur staat, cardio is effectiever dan trainen als je wil afvallen
* kijk wa naart schoon vrouwvolk in de gym :p
* denk aan uw eigen, elke minuut cardio verbrand wat xtra cals ;)

@snowpanther: 1m80, 93kg; heb dus zeker nog wat overschot (BF% iets onder 20) :D Na al die jaren trainen is dit mn eerste strenge cut. Ga doorgaan tot 80 maar weet niet of dat haalbaar is (vrij zwaar gebeente van nature).


Grtz

Terror Factor

Legacy Member
Heeft er nog iemand "last" van deathlift, da da zo een extreem vermoeiende oefening is? k heb tot nu toe altijd gedeathlift na eerst mn bene te traine(ni slim, I know), ma ik moet na elke set echt fameus op adem kome :/ kheb da me geen enkele andere oefening. zo zwaar zit ik trouwens totaal ni, kdoe maar me 40-45 kg(khad schrik da mn techniek fout was, ma die zat blijkbaar wel goed. nuja,veel meer kreeg ik denk k toch ni omhoog omda mn bene al kapot ware), ma damn :p

snoob

Legacy Member
Terror Factor zei:
Heeft er nog iemand "last" van deathlift, da da zo een extreem vermoeiende oefening is? k heb tot nu toe altijd gedeathlift na eerst mn bene te traine(ni slim, I know), ma ik moet na elke set echt fameus op adem kome :/ kheb da me geen enkele andere oefening. zo zwaar zit ik trouwens totaal ni, kdoe maar me 40-45 kg(khad schrik da mn techniek fout was, ma die zat blijkbaar wel goed. nuja,veel meer kreeg ik denk k toch ni omhoog omda mn bene al kapot ware), ma damn :p
Ik doe nu 3 weken deadlift en kben echt tevreden van, kheb echt kracht bijgekregen in men rug imo, heb totaal geen last van men rug meer van ganse dag rondtjollen met zware 17" laptop en boeken :D

vandaag ook deadlift gedaan:
10 * 50 / 10 * 60 / 8 * 70 / 8 * 80 / 6 * 100 / 4 * 110 / 4 * 120 / 2 * 130 / 1 * 140 / 1 * 150 ( PR )

Khad het gevoel dat er nog meer inzat maar kheb het gelaten voor wat het was aangezien er paar mensen in de de krachthoek wilden :doc:
Techniek is idd zeer belangrijk !

Gizmo_1987

Legacy Member
Kzitn nog steeds op 83kg @ 1.83m
Dit weekend weggeweest :) Paar mensen tegengekomen die ik 6maand niemeer heb tegengekomen. Ze zeiden allemaal dat ik er goed uitzag ^^ Breder enzo *streelt ego*
Resultaat van al het harde werk zkr de voorbije 6 maanden.
k'denk niet dat ik zwaar ga cutten, ik sta nog tamelijk droog, enkel mijn buik extra aandacht geven.
Ik volg nu terug een 4x8reps programma.
grtzz

snoob

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Kzitn nog steeds op 83kg @ 1.83m
Dit weekend weggeweest :) Paar mensen tegengekomen die ik 6maand niemeer heb tegengekomen. Ze zeiden allemaal dat ik er goed uitzag ^^ Breder enzo *streelt ego*
Resultaat van al het harde werk zkr de voorbije 6 maanden.
k'denk niet dat ik zwaar ga cutten, ik sta nog tamelijk droog, enkel mijn buik extra aandacht geven.
Ik volg nu terug een 4x8reps programma.
grtzz

als ge zichtbare abs wilt gade toch wa moeten cutten ze denk ik ( als ge da bedoeld met ", enkel mijn buik extra aandacht geven" :) )

Gizmo_1987

Legacy Member
kben 2 weken terug bezig met wat buikspieroefeningen, en ze vormen toch wel snel :)
Kga wekelijks gaan zwemmen ook en ik eet iets minder dan voordien.
Kwil mijn gewicht behouden, dus wat vet weg, en wat spiermassa bij.

Aresonlyone

Legacy Member
M_N_M zei:
@snowpanther: 1m80, 93kg; heb dus zeker nog wat overschot (BF% iets onder 20) :D Na al die jaren trainen is dit mn eerste strenge cut. Ga doorgaan tot 80 maar weet niet of dat haalbaar is (vrij zwaar gebeente van nature).


Grtz
zware botten aaiiight... :p naar tschijnt scheelt het maximum 0,5% per mens die 'botzwaarte' :)
(als ik mijn kinesist mag geloven..)

Bonk

Legacy Member
via school een conditietest gedaan.

Vetpercentage laten meten enzo ook. Ik kwam uit op 9.5 % vet, met een bmi van 20.5.

Ik train nu ondertussen paar maanden, spieren begin je aardig te zien, en vooruitgang qua kracht is al deftig merkbaar

kben zeker als ze dit voordat ik trainde had gedaan haddek zeker 15 ofzo :p

maar voor zekerheid laatek et nog es testen in fitness hier in de buurt waar ik train :D

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
zware botten aaiiight... :p naar tschijnt scheelt het maximum 0,5% per mens die 'botzwaarte' :)
(als ik mijn kinesist mag geloven..)

beuh het gewicht van mensen is soms echt moeilijk te schatten :p
velen schatten mij op 80-90 kg terwijl ik 112 weeg :evil:
that's a good thing i suppose :p

Gromme

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Ge zou verschieten hoeveel ge kwijt geraakt door te stoppe me junkfood/snoepen...

1ne keer fritte in de week kan nog altijd eh. Maar me maten eh :)

Ipv nen groten menu, pakte dan maar ne medium :p

Daarstrax eindelijk de 90 kunnen benchen.. al 2 weken da'k het juist ni kon :)
Sinds begin January 2.5kg bijkomen! Na dikke 6 maand op 70kg te zijn blijven hangen.. Ongeveer 1/3de vet - 2/3de spiermassa..
En de Gromme gezien in de fitness.. em heeft sexeh boxers! ^^

I knew I should wear those boxers especially & just for you! :p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
omg, more ppl with sexeh b0x0rs!

Ik ga zwaar afgeleid worden!

En nu... eerst 250gr platte kaas ete en dan doekes doen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan