Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phaetor

Legacy Member
What the hell .. ik kom niet meer op dutchbodybuilding. Ik krijg zo'n melding alsof je niet verbonden bent met het internet terwijl andere mensen gewoon nog op de site kunnen...
Hoe los ik dit nou weer op, geen enkele pc in mijn huis komt op die site :confused:

Aresonlyone

Legacy Member
van vrijdag tot de daaropvolgende zaterdag een week niet trainen :) (skistage) zal mijn lichaam wel eens goed doen denk ik een weekje rust :)

Firefoxbt

Legacy Member
Phaetor zei:
What the hell .. ik kom niet meer op dutchbodybuilding. Ik krijg zo'n melding alsof je niet verbonden bent met het internet terwijl andere mensen gewoon nog op de site kunnen...
Hoe los ik dit nou weer op, geen enkele pc in mijn huis komt op die site :confused:

ik heb het ook al 2 dagen

zal wel over gaan zeker..

ofwel zijn alle belgen verbannen :(

herc

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
ie zag er vroeger stoerder uit dan nu >_<

aléja, ik vind hem tamelijk 'zwak' ogen nu :p

Inderdaad, veel breder is hij niet, gewoon serieus afgetraind en zonnebankkuurke. Qua gewicht zal hij wel serieus naar beneden zijn gegaan.

herc

Legacy Member
Zo zou ik nooit willen worden, maar vind het wel prachtig om te zien! Respect voor het keiharde werk ( ook al gebruik je of niet ).

Op natuurlijke wijze kom je uiteraard nooit zo droog te staan.

Fartman

Legacy Member
sjiek :p je ziet gewoon die weefsellijnen van de schouder :p

wel nie gezond om lang aan te houden hoor :p

snoob

Legacy Member
herc zei:
Zo zou ik nooit willen worden, maar vind het wel prachtig om te zien! Respect voor het keiharde werk ( ook al gebruik je of niet ).

Op natuurlijke wijze kom je uiteraard nooit zo droog te staan.

2nd that

Aresonlyone

Legacy Member
Ik zou wel zo willen worden daar hebk geen problemen mee alleen zal dat nooit lukken hé omdat ik niet spuit enzo. Maar moestk zo zijn zou ik dat best wel ok vinden :p. Vind het ook prachtig om zien al die lijntjes in het spierweefsel enzo :)
ik ben al blij dat ik op mijn schouders een paar adertjes zie lopen :D :D

User_BELGIUM

Legacy Member
aah week 2 vd cut
van 90.5 naar 85.6
pfff nu nog 5kg, ik gok nog 4weken

alles begint al meer afgelijnd te raken maar ik voel me wel niet meer zo boordevol van energie. Maaaarjah..dat hoort erbij..
Ondertussen goed blijven gaan ^_^

acquisitor

Legacy Member
ik heb gelezen dat men per week max 1 kg zou mogen verliezen, anders raakt hij te veel spiermassa kwijt..

M_N_M

Legacy Member
acquisitor zei:
ik heb gelezen dat men per week max 1 kg zou mogen verliezen, anders raakt hij te veel spiermassa kwijt..
True, ook gehoord op DBB. Als je té veel onder je onderhoud gaat leven, gaat er ook wel wat spier de vuilbak in :)

Ik ben 3 weken bezig en inmiddels 5 Kg minder; eerste week -3KG (!) door enkel wat meer cardio en aangepast eten (lees: evenveel maar gezonder; zeker niet minder) + geen alcohol int weekend.

Weken nadien idem maar @ 1KG/week.

In mn training "voel" ik toch niet dat ik massa's spieren kwijtben..

Hoe dan ook verlies je altijd wel wat denk ik, je moet het alleen tot een minimum zien te beperking (veel eiwitten blijven eten :p)


Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan