Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Phaetor zei:What the hell .. ik kom niet meer op dutchbodybuilding. Ik krijg zo'n melding alsof je niet verbonden bent met het internet terwijl andere mensen gewoon nog op de site kunnen...
Hoe los ik dit nou weer op, geen enkele pc in mijn huis komt op die site![]()

User_BELGIUM zei:ie zag er vroeger stoerder uit dan nu >_<
aléja, ik vind hem tamelijk 'zwak' ogen nu![]()
hier werkt hij ook nogAresonlyone zei:noppe ikke geen problemen![]()

lelijk en vies... zo wil ik nooit worden.Aresonlyone zei:

herc zei:Zo zou ik nooit willen worden, maar vind het wel prachtig om te zien! Respect voor het keiharde werk ( ook al gebruik je of niet ).
Op natuurlijke wijze kom je uiteraard nooit zo droog te staan.
herc zei:Zo zou ik nooit willen worden, maar vind het wel prachtig om te zien! Respect voor het keiharde werk ( ook al gebruik je of niet ).
Op natuurlijke wijze kom je uiteraard nooit zo droog te staan.

. Vind het ook prachtig om zien al die lijntjes in het spierweefsel enzo 

Firefoxbt zei:
acquisitor zei:Veel spieren kwijt ? of vooral vet?
just curious

True, ook gehoord op DBB. Als je té veel onder je onderhoud gaat leven, gaat er ook wel wat spier de vuilbak inacquisitor zei:ik heb gelezen dat men per week max 1 kg zou mogen verliezen, anders raakt hij te veel spiermassa kwijt..

)