Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Aresonlyone zei:
dan ist dat geen fullbody maar een uperbody lowerbody :)

Juist! :-)

Als ik in het weekend mijn tijd beetje opvul met oa pompen, of is dat niet echt behulpzaam.

Gromme

Legacy Member
Nog een paar vraagjes :

1ste : Supplementen :

Nemen jullie iets van Supplementen?
Welke Supplementen?
Vinden jullie dit uit den boze, niet noodzakelijk, amper nodig, behulpzaam, echt nodig of afhankelijk van?


Ik heb hier bvb. MultiVit & Mineralen voor sporters & van die vis-olie-bollekes.

Maar dan nog iets, is er een groot verschil tussen bvb. multivits uit een sportwinkel of uit den Di?

2de : Voeding.

Overal waar ik voedinsschema's zie zie ik een brede waaier aan allerlei, maar nergens lijk ik soep tegen te komen.

Is soep niet goed?

User_BELGIUM

Legacy Member
supplementen:
-Performance Pure Whey
Neem ik enkel na de training omdat ik via normale voeding al genoeg eiwitten inneem
-Performance Kre-Alkalyn
Soort van creatine, neem ik enkel voor de training omdat ik geen boost nodig heb op een 'normale dag'
- Biozink Nutridoses
Vrij bij apotheker verkrijgbaar met Zink, Vit. B6 en Vit. A
(maar dit neem ik eerder omdat ik nog steeds wat last heb van puistjes)

berrekop

Legacy Member
yeeet gasten, ik doe all een maandje ofzo powertraining, en ik zie zelf mijn spieren groeien enzo, maar mijn buikspieren groeien ook, maar het probleem is da ze onder mijn buikvet zitten, allen de bavenste zie je, nu vroeg ik mijaf wa de beste manier is om vet te verliezen? heeft iemand iedeetjes? ivbm eten enzo, maar ik ga ook binnen een paar weken beginnen met taekwondo, mss helpt dat ook?

MooNMaN

Legacy Member
cardio is het lastigst vanal... vindekik toch. vet bijkomen is niet moeilijk maar dat eraf krijgen damn...

daarjust blessure opgelopen bij het squatten. :( hamstrings doen echt extreem pijn. khoop dat het geen spierscheur is. onvoldoende opgewarmd volgens de eigenaar van de fitness. kheb 10 min zitten fietsen alvorens mijn benen te beginne trainen. direct begonnen met squatten. khad beter moeten weten

snoob

Legacy Member
MooNMaN zei:
cardio is het lastigst vanal... vindekik toch. vet bijkomen is niet moeilijk maar dat eraf krijgen damn...

daarjust blessure opgelopen bij het squatten. :( hamstrings doen echt extreem pijn. khoop dat het geen spierscheur is. onvoldoende opgewarmd volgens de eigenaar van de fitness. kheb 10 min zitten fietsen alvorens mijn benen te beginne trainen. direct begonnen met squatten. khad beter moeten weten

hoeveel hebt ge wel gesquat ? :s

Ik ga binnen 10 dagen beginnen met BILL STARR 5x5 Base Version for Novice to Intermediate Lifters :)
volgende week men 5RM zo goed mogelijk proberen achterhalen om zo de gewichten te bepalen voor de komende weken, kan niet wachten :D

Firefoxbt

Legacy Member
yee.. :p

ben 3 weken terug begonnen wat KT te doen nadat ik begin vorig jaar 3 maanden heb getrained.

kan al terug m'n eigen gewicht (bijna 70kg) benchen en ook op squaten vlot het goed ^^ heerlijk om opnieuw te doen.

maar m'n oog viel onlangs op http://www.beastskills.com/tutorials.htm
vond het wel stoer en wat zitten proberen. Handstand enzo kan ik wel, kon zelf "the flag" al een paar seconden maar vroeg me af waar ik meer over deze "oefeningen" kan leren. iemand een idee? vind het wel plezant om te doen in de tuin enzo naast het normale cardio/kt programma :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan