Gromme
Legacy Member
Goh, zo slecht is het niet. Het is zeker geen Haute-Cuisine (Check Sig) maar het is zeker te eten. Voornamelijk de gewoonte die het hem doet om te eten.
En ben toch wel van plan volgende maand te beginnen met mijn voedingschema daar ik dan verhuis en vanaf dan ook de juiste en nodige inkopen kan doen.
En ben toch wel van plan volgende maand te beginnen met mijn voedingschema daar ik dan verhuis en vanaf dan ook de juiste en nodige inkopen kan doen.
daar zie je veel sneller progress dan bij bulken
, ik nog 2 weekjes bulken en dan eens kijken hé..
)
