Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cuda

Legacy Member
Gromme zei:
Hoe zit het met koffie en deze zijn invloed op het lichaam ivm het trainen?

Iemand had al eens iets gepost maarkon het toen niet lezen.
waarde gij da ni die diezelfde vraag stelde:p

anyhow koffie heeft blijkbaar een spierpijn helende werking

Gromme

Legacy Member
cuda zei:
waarde gij da ni die diezelfde vraag stelde:p

anyhow koffie heeft blijkbaar een spierpijn helende werking

Ja, ik was dezelfste persoon. :p staat ook in mijn post erboven denk ik.
Maar kon toen de antwoorden niet bekijken.

vinnieman

Legacy Member
groene thee draagt bij tot vetafdrijving wanneer gebruikt bij consumptie. Van die java thee wistek ni, moetek ook is proberen. :)

ook: groene thee verlaagt kans op kanker door antioxidentia die vrije radicalen in het lichaam neutraliseren. Kvind het ook lekker :p

M_N_M

Legacy Member
jup groene thee is ook nog lekker, eens wat anders dan koffie en zou idd vetafdrijvend werken zoals hierboven gezegd.

Drink elke dag zo'n halve liter - liter !

Cedric

Legacy Member
groene thee in de zin van ice tea green tea of uit zakjes :p

zou anders wel handig zijn om da mee te nemen naar men werk, thermos in en hup zuipen maar die thee

M_N_M

Legacy Member
p!mp zei:
groene thee in de zin van ice tea green tea of uit zakjes :p

zou anders wel handig zijn om da mee te nemen naar men werk, thermos in en hup zuipen maar die thee
zakjes :)

Bij mij is da zelf zo ene zak van ne halve KG, daarin zitten zo'n dingen:
http://www.adagio.com/green/gunpowder.html

Vul daar smorgens zo'n "eitje" mee op, leg dat in heet water 5 mins en dan ganse termos mee naart werk :) Best nog wel lekker en eens iets andres dan ganse dag koffie/water.


Grtz

Cedric

Legacy Member
en heeft dat dezelfde werking als koffie --> concentratie en wakker worden? :p

M_N_M

Legacy Member
zit volgens mij veel minder caffeïne in, 's morgens heb ik toch nog steeds mn koffietje nodig :p

MooNMaN

Legacy Member
ik ook. smorgens een taske koffie om mijn boterhammekes weg te spoelen :)
normaal drink ik ook koffie op het werk. da laatk nu achterwege. enkel water tijdens het werk :).

kben sinds vandeweek begonnen met minder boterhammen te eten. boterhammekes gehalveerd. meer beleg tussen mijn boterhammekes, nen eiwitshake meer en veel meer fruit tijdens de dag.

snoob

Legacy Member
ben daarnet gaan zwemmen om ook beetje aan BF% & conditie te werken tussen het powertrainen door, zwembad is nog erger dan de gym :rofl:.
Overal oude wijven die per 2 of per 3 zwemmen aan een slakkentempo waar ge constant moet rondzwemmen, mensen die gewoon in de weg staan te praten over hun dag etc. Er zaten ook een tweetal venten in het water met hun kop net boven water in het ondiepe deel die een uur naar iedereen te zaten gluren :eek:

kdenk da ik het maar bij cardio in gym ga houden :doc:

Stancke

Legacy Member
Zwemmen vind ik persoonlijk véél leuker dan cardio. Het doet wel eens deugt om in het water te zitten:)

User_BELGIUM

Legacy Member
ik vind zwemmen ook veel geestiger dan cardio, der zit wel meestal te veel volk in't zwembad om deftig baantjes te kunnen trekken '-_- (Zwevegem)

vandaag weer trainen se..
die cut begint mij tegen te steken
mor kmoe nog 6kg af voordak content ben ([email protected] dan)
nuja.. nie zagen.. doorzetten..

:p \/

noivilbo

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
ik vind zwemmen ook veel geestiger dan cardio, der zit wel meestal te veel volk in't zwembad om deftig baantjes te kunnen trekken '-_- (Zwevegem)

vandaag weer trainen se..
die cut begint mij tegen te steken
mor kmoe nog 6kg af voordak content ben ([email protected] dan)
nuja.. nie zagen.. doorzetten..

:p \/

mja zwemmen is idd leuker maar teveel volk voor fatsoenlijk te trainen :p

en cut is toch fijn joh :p daar zie je veel sneller progress dan bij bulken :p

Gromme

Legacy Member
Ik zit nu aan 73 kg @ +- 191

mmm

En moet vanavond werken in Quick dus dat word een beproeving of niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan