Gromme
Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:Als ge de gewone Squat ni doe, kunde die eventueel veranderen in den Hacksquat. Das ook nen goeien variant.
Opgeschreven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ChfZ | Hanky zei:Als ge de gewone Squat ni doe, kunde die eventueel veranderen in den Hacksquat. Das ook nen goeien variant.
Gromme zei:Ik ben juist met trainen begonenn, zou ik dan al beginnen met whey & creatine-shakes?
p!mp zei::doh:
p!mp zei::doh:
Cartek zei:creatine is idd niet echt nodig als ge begint te trainen, soit ik vind ceatine zelfs totaal overbodig.
whey daarentegen kan perfect voor een beginner.
Gromme zei:Ik zou graag een 'eetschema' samenstellen. Maar weet niet goed hoe of wat. Iemand hier die een voorstel heeft. Het is namelijk om bij te komen.
Ik ben juist met trainen begonenn, zou ik dan al beginnen met whey & creatine-shakes?
Dag 2
Benen
Squat : Overgeslagen daar ik die zeker juist wil doen.
LegPress : 25 25 25 25 (8)
Ext. Curls : 10 10 10 10 (8)
Leg Curls : 10 10 10 10 (8)
Standing Calf : 25 25 25 25 (8)
Buik :
Platte bank (schuin) 25 25 25 10
Machine : 25 25 25 25

L0$t Pr0PhEt zei:Ik zie het nut niet om squat over te slaan omdat je die zeker wilt juist doen![]()
kijk eens op dutchbodybuilding.com, staat daar overvol met voorgeschotelde bulk voedingsschema's; meeste vullen het aan met whey.. Creatine als beginner lijkt mij zware overkill, zie eerst eens hoe ver je raakt zonder hulpmiddelenGromme zei:Is er nergens een af te drukken document waar alles zowat opstaat qua eten?


Brazuca zei:Ik ben juist met trainen begonnen, zou ik dan al kunnen beginnen met anabole steroïden?

Brazuca zei:Ik ben juist met trainen begonnen, zou ik dan al kunnen beginnen met anabole steroïden?
Rash zei:
M_N_M zei:kijk eens op dutchbodybuilding.com, staat daar overvol met voorgeschotelde bulk voedingsschema's; meeste vullen het aan met whey.. Creatine als beginner lijkt mij zware overkill, zie eerst eens hoe ver je raakt zonder hulpmiddelen
@ Brazuca:![]()
![]()