Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GregoryCo

Legacy Member
Door die operatie van 6 dagen geleden ben ik 5 kg afgevallen (ze zullen er waarschijnlijk wel weer bijkomen makom) en mijn spieren komen al veel beter uit. Kzal wss wel nog afvallen want kan me moeite eten. Kprobeer wel zoveel mogelijk te eten. Nu gadet al veel beter. Kverlang totdak weer mag gaan trainen! Ik kom van 74kg @ 1m78 en weeg er nu 69.

User_BELGIUM

Legacy Member
moet gij da nu echt verklappen da er water bij zit? :p

van die shake heb je gelijk

smiddags pak ik het wel wat anders aan: veel groeten, veel vlees, weinig aardappelen

vinnieman

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
smiddags pak ik het wel wat anders aan: veel groeten, veel vlees, weinig aardappelen

veel groeten terug :p

best koolhydraten 's avonds mijden imo. tenzij je dan natuurlijk traint.

Anders heb je meer kans dat het omgezet wordt in vet, omdat je 's avonds minder actief bent.

Ma de meesten zullen wel gaan trainen dan.

M_N_M

Legacy Member
nja ik train altijd 's avonds, overdag werken eh :)
Mbt shakes was ik mis, is met voedingsplan lees ik en shakes zijn voor aanvullen van het voedingsplan; niet ter vervanging van alles :)

Mss vanavond wat meer info vragen en eens proberen binnen enkele weken, voorlopig nog ff op mijn eigen voortdoen, zie wel waar ik kom :)

Gromme

Legacy Member
Gromme zei:
Goed, mijn beste Hanky'tje heeft me wat dingen meegegeven waarmee ik normaal gezien morgen van start kan gaan. Nu nog beetje qua voeding uitzoeken.

Dus vandaag mijn eerste schema'ke gedaan :

Rug :

Chin-ups : 30 30 30 30 (8) (Eigen gewicht + 30 kg steun platform)
Lat Pulldown : 30 30 30 30 (8)
T-Bar BOR : 10 10 10 10 (8)
BB BOR : Bar Bar Bar Bar (8) (Enkel Bar)

Borst :

BenchPress : Bar Bar Bar Bar (8) (Enkel Bar)
Incline DB Press : 6 7 8 8 (was door het zoeken) volgende is dan 4 X 8
Decline BenchPress : Bar Bar 2.5 2.5 (ook zoeken) volgende is dan 4 x 2.5
Standing Fly : 10 10 10 10 (Kabels)

Biceps :

DB Curl : 12.5 12.5 12.5 12.5 (8)
Incline DB Curl : 5 5 5 5 (8)
Concentration Curl : 5 5 5 5 (8)

Triceps :

Dips : BW BW BW BW (8)
DB Kickback : 3 3 3 3 (8)
SkullCrusher : 2 2 2 2 (8) (DB gebruikt)

Schouders :

DB Schoulderpress : 5 5 5 5 (8)
Upright Row : 4 4 4 4 (8)
Seated Rear Lat Raise : 5 5 5 5 (8)


Dit schema dus op maandag & donderdag.
Dinsdag en Vrijdag zijn voor de benen.

Het is voor massa.

Nu wil ik ook qua eten een soort van dagschema opstellen.

cuda

Legacy Member
bar bar bar = alleen met baar?
chin 30? met 30kg extra chinnen?
standing fly? met kabels?

ChfZ | Hanky

Legacy Member
cuda zei:
bar bar bar = alleen met baar?
chin 30? met 30kg extra chinnen?

Zal wss één van de bars (baren?) zijn die bij ons vanaf 12.5 tot 30 oplopen ofwel een olympische bar.

Chinnen zal met zijn eigen gewicht zijn geweest.

Zoals zijne Benchpress.. als't op de losse bench was => 20kg.
In de smith => 15kg (a'k mij ni vergis)

Zenne Skullcrusher lijkt mij ook wa raar.. of em moest me DB's hebben gewerkt ipv Barbell :|

Upright row zal ni kloppe denk ik.. Minimum is 5 kgs bij ons als get aan't nen pulley doet

Cartek

Legacy Member
kheb nu een supergoe boek. krachttraining, een anatomische benadering. staan keiveel oefeningen in en ze leggen uit hoe je ze goed moet uitvoeren en welke spieren nu precies belast worden. handig voor zowel gevorden als beginners.
kheb het in PDF staan maar kweet niet als ik het hier mag zetten?

vinnieman

Legacy Member
Bwaa jaat. van mij wel :)

en alst ni mag, dan zal een mod het wel verwijderen.

kben benieuwd :)

Stancke

Legacy Member
Is een schitterend PFD-bestandje maar jammer dat het niet ideaal is om af te printen

Stancke

Legacy Member
is perfect legaal? Ik zou niet weten wat er illegaal zou aan zijn. Staat praktisch op ieder forum

Matja

Legacy Member
is een zalig PDF-bestand :D
echt handig om te weten welken oefening precies wat traint.
bij het samenstellen van mijn volgend schema zal dees goe van pas komen :)

Gromme

Legacy Member
Zijn er mensen hier die eens kunnen posten wat ze eten (om bij te komen).

Phaetor

Legacy Member
Dit was mijn bulkschema en ik ben VEEL bijgekomen .. te veel .. maar dat komt door mijn bijna dagelijkse bezoek aan de frituur 200 meter van mijn kot af ...
Na deze bulk ongeveer 3 maanden te doen zat ik op 90kilo @ 16% BF @1m82


ontbijt : - ganse kom coco pops + 0,5 liter melk + creatine
tussen ontbijt en middag : - 2 croque monsieur : 4 boterhammen, 2 lappen kaas (zo'n dooske van 10 lappen van gouda jonge kaas), 2 lappen kip/kalkoen/hesp
Middag : - warm op unief of een stokbrood (ja stokbrood) met 2 gefrituurde bertrands en groenten
tussen middag en avond : 2 croque weer
avond : - warm eten dat ik mee neem : 0,3-0,5l soep + warme maaltijd (patat, veel vlees en groenten)
hierna trainen
Na het trainen een 100% Whey shake
Daarna nog een croque monsieur :P (1tje maar een uurtje erna ofzo)
1 uur voor het slapen een halve kilo kwark.

Voila daar ben ik vies veel mee aangekomen. Op zich valt het goed mee maar ik ging veel te veel naar de frituur ipv op unief te eten en dus ben ik een paar kilo vet aangekomen :(

Ohja, als je lichaam meer naar ectomorf leunt dan endo of meso leunt zal dit schema makkelijk gaan. Maar je moet dit niet zelf gaan doen hé.. ik train al een paar jaar en ik heb vies veel eten nodig om bij te komen. Daarbij was dit een KUTbulk .. ik ben teveel vet bijgekomen. Nu in de zomer gaat het veel cleaner worde.

Kben nu aant aant het cutten (maart,april,mei,juni) en juli & augustus ga ik clean bulken weer want ik wil mijn zomerfiguurtje ook niet kwijt in de zomer. Men clean bulkschema zal dan iets zijn van

smorgens ontbijtgranen met melk (maar geen choco dingen meer) en creatine
tussendoor zwart brood met kip & kalkoen (geen kaas meer en geen wit brood meer)
middag weet ik nog niet goed
tussen door weer brood met kip & kalkoen
avond gewoon warm, maar ik let op wat ik neem: veel vlees & groenten met een beetje patat vulling erbij. Geen sausjes enzo
en ik wil dan ook een No-xplode gaan proberen alhoewel ik betwijfel of het werkt maar iedereen heeft er zoveel goede commentaar over dus wil ik het eens proberen.
savonds ook weer gewoon brood & shake na trainen & kwark
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan