Dit was mijn bulkschema en ik ben VEEL bijgekomen .. te veel .. maar dat komt door mijn bijna dagelijkse bezoek aan de frituur 200 meter van mijn kot af ...
Na deze bulk ongeveer 3 maanden te doen zat ik op 90kilo @ 16% BF @1m82
ontbijt : - ganse kom coco pops + 0,5 liter melk + creatine
tussen ontbijt en middag : - 2 croque monsieur : 4 boterhammen, 2 lappen kaas (zo'n dooske van 10 lappen van gouda jonge kaas), 2 lappen kip/kalkoen/hesp
Middag : - warm op unief of een stokbrood (ja stokbrood) met 2 gefrituurde bertrands en groenten
tussen middag en avond : 2 croque weer
avond : - warm eten dat ik mee neem : 0,3-0,5l soep + warme maaltijd (patat, veel vlees en groenten)
hierna trainen
Na het trainen een 100% Whey shake
Daarna nog een croque monsieur

(1tje maar een uurtje erna ofzo)
1 uur voor het slapen een halve kilo kwark.
Voila daar ben ik vies veel mee aangekomen. Op zich valt het goed mee maar ik ging veel te veel naar de frituur ipv op unief te eten en dus ben ik een paar kilo vet aangekomen
Ohja, als je lichaam meer naar ectomorf leunt dan endo of meso leunt zal dit schema makkelijk gaan. Maar je moet dit niet zelf gaan doen hé.. ik train al een paar jaar en ik heb vies veel eten nodig om bij te komen. Daarbij was dit een KUTbulk .. ik ben teveel vet bijgekomen. Nu in de zomer gaat het veel cleaner worde.
Kben nu aant aant het cutten (maart,april,mei,juni) en juli & augustus ga ik clean bulken weer want ik wil mijn zomerfiguurtje ook niet kwijt in de zomer. Men clean bulkschema zal dan iets zijn van
smorgens ontbijtgranen met melk (maar geen choco dingen meer) en creatine
tussendoor zwart brood met kip & kalkoen (geen kaas meer en geen wit brood meer)
middag weet ik nog niet goed
tussen door weer brood met kip & kalkoen
avond gewoon warm, maar ik let op wat ik neem: veel vlees & groenten met een beetje patat vulling erbij. Geen sausjes enzo
en ik wil dan ook een No-xplode gaan proberen alhoewel ik betwijfel of het werkt maar iedereen heeft er zoveel goede commentaar over dus wil ik het eens proberen.
savonds ook weer gewoon brood & shake na trainen & kwark