M_N_M
Legacy Member
my god, moest ik zo veel eten, ge kon mij na een maand rollen denk ikPhaetor zei:gene comment ?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
my god, moest ik zo veel eten, ge kon mij na een maand rollen denk ikPhaetor zei:gene comment ?![]()

Phaetor zei:gene comment ?![]()


Cartek zei:allé op eigen risico dan maar
http://rapidshare.com/files/18437475/Boek_krachttraining_anatomische_benadering.pdf.html
laats iets weten wat je er van vindt.![]()

ad: maar toch raar genoeg kunnen doorgaan bij deadlift, langzaamaan het gewicht aant verhogen.
, deadlift ligt me voor een of andere reden beter dan squatten waar ik bij 120kg met moeite omhoograak met een knalrooie kop 
Cartek zei:allé op eigen risico dan maar
http://rapidshare.com/files/18437475/Boek_krachttraining_anatomische_benadering.pdf.html
laats iets weten wat je er van vindt.![]()
ChfZ | Hanky zei:Kunde da online laten staan tot morgen?
Kan't ni naar men eige doormailen (van gmail naar gmail). Zelfs gezipped ist nog 14meg.
Kan'k morgen op werk dl-en en afprinten![]()

Aresonlyone zei:http://forum.body-fitness.nl/fb.aspx?m=478109&key= altijd vrij reacties te posten ;p

Phaetor zei:Dit was mijn bulkschema en ik ben VEEL bijgekomen .. te veel .. maar dat komt door mijn bijna dagelijkse bezoek aan de frituur 200 meter van mijn kot af ...
Na deze bulk ongeveer 3 maanden te doen zat ik op 90kilo @ 16% BF @1m82
ontbijt : - ganse kom coco pops + 0,5 liter melk + creatine
tussen ontbijt en middag : - 2 croque monsieur : 4 boterhammen, 2 lappen kaas (zo'n dooske van 10 lappen van gouda jonge kaas), 2 lappen kip/kalkoen/hesp
Middag : - warm op unief of een stokbrood (ja stokbrood) met 2 gefrituurde bertrands en groenten
tussen middag en avond : 2 croque weer
avond : - warm eten dat ik mee neem : 0,3-0,5l soep + warme maaltijd (patat, veel vlees en groenten)
hierna trainen
Na het trainen een 100% Whey shake
Daarna nog een croque monsieur(1tje maar een uurtje erna ofzo)
1 uur voor het slapen een halve kilo kwark.
Voila daar ben ik vies veel mee aangekomen. Op zich valt het goed mee maar ik ging veel te veel naar de frituur ipv op unief te eten en dus ben ik een paar kilo vet aangekomen
Ohja, als je lichaam meer naar ectomorf leunt dan endo of meso leunt zal dit schema makkelijk gaan. Maar je moet dit niet zelf gaan doen hé.. ik train al een paar jaar en ik heb vies veel eten nodig om bij te komen. Daarbij was dit een KUTbulk .. ik ben teveel vet bijgekomen. Nu in de zomer gaat het veel cleaner worde.
Kben nu aant aant het cutten (maart,april,mei,juni) en juli & augustus ga ik clean bulken weer want ik wil mijn zomerfiguurtje ook niet kwijt in de zomer. Men clean bulkschema zal dan iets zijn van
smorgens ontbijtgranen met melk (maar geen choco dingen meer) en creatine
tussendoor zwart brood met kip & kalkoen (geen kaas meer en geen wit brood meer)
middag weet ik nog niet goed
tussen door weer brood met kip & kalkoen
avond gewoon warm, maar ik let op wat ik neem: veel vlees & groenten met een beetje patat vulling erbij. Geen sausjes enzo
en ik wil dan ook een No-xplode gaan proberen alhoewel ik betwijfel of het werkt maar iedereen heeft er zoveel goede commentaar over dus wil ik het eens proberen.
savonds ook weer gewoon brood & shake na trainen & kwark
maar er zitten idd wel redelijk vette dingen bij... slechte vetten dan nog... da gefrituurd
da gaat er zeer moeilijk af zen. ik zeur enkel int weekend
den zaterdag is junkdag dan durf ik eens frieten eten of een quicksken ofzo of keer nen pitta of eens kip met kroketten in plaats van rijst.
. want das echt mottig. volledig kapot trainen en daarna nog eens uw kl**** staan afdraaien op het werk.
) protein and a multi-vitamin geared for weight lifting "snoob zei:héhé die no explode is blijkbaar wel doeltreffend, misschien dak da ook ooit ga proberen alsk wa verder gevorderd ben.![]()
Vandaag op irc met iemand zitten praten ( amerikaan ) die 62 kilo weegt en 1m83 groot is, hij traint nu 3 weken en zit al massaal supplementen te nemen. "I'm taking 3 test boosters (all legal) protein and a multi-vitamin geared for weight lifting "
zoiets vind ik dus belachelijk é, hij let ook niet op zen voeding ofzo maar wel pillen en poedertjes slikken en dan vollenbak op de apparaten met vaste gewichten ... :ironic:



p!mp zei:zalig geschreven
echt mooi![]()



Cartek zei:whey eiwitten zijn wel nog altijd beter dan eiwitten die je uit voeding haalt he.

Gromme zei:Ik zou graag een 'eetschema' samenstellen. Maar weet niet goed hoe of wat. Iemand hier die een voorstel heeft. Het is namelijk om bij te komen.
Ik ben juist met trainen begonenn, zou ik dan al beginnen met whey & creatine-shakes?
Dag 2
Benen
Squat : Overgeslagen daar ik die zeker juist wil doen.
LegPress : 25 25 25 25 (8)
Ext. Curls : 10 10 10 10 (8)
Leg Curls : 10 10 10 10 (8)
Standing Calf : 25 25 25 25 (8)
Buik :
Platte bank (schuin) 25 25 25 10
Machine : 25 25 25 25