Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
Phaetor zei:
gene comment ? :o

Van mij was het ook zoiets, maar dan die croque's vervangen door mass gain :)
ook 10kg bijgekomen van okt-feb ~~van 73 naar 83 ^^~~
nu ga ik iets droger en op 83kg blijven. Mss richting 85 tegen de zomer, we zien wel. in het najaar dan weer bulken :crazy:

snoob

Legacy Member
vandaag maar met 60-70 kg kunnen squatten vanwege men rechterkuit/knie :sad: maar toch raar genoeg kunnen doorgaan bij deadlift, langzaamaan het gewicht aant verhogen.

10 x 60kg
10 x 70kg
8 x 80kg
8 x 90kg
6 x 100kg
6 x 110kg
6 x 120kg
toen was ik pompaf :crazy:, deadlift ligt me voor een of andere reden beter dan squatten waar ik bij 120kg met moeite omhoograak met een knalrooie kop :D

Cartek zei:

das echt een goed boek, heb ik al meerdere keren doorbladert in de gym, nice da ge da online hebt gezet ^^

Cartek

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Kunde da online laten staan tot morgen?

Kan't ni naar men eige doormailen (van gmail naar gmail). Zelfs gezipped ist nog 14meg.

Kan'k morgen op werk dl-en en afprinten :)

ja geen probleem :)

MooNMaN

Legacy Member
Phaetor zei:
Dit was mijn bulkschema en ik ben VEEL bijgekomen .. te veel .. maar dat komt door mijn bijna dagelijkse bezoek aan de frituur 200 meter van mijn kot af ...
Na deze bulk ongeveer 3 maanden te doen zat ik op 90kilo @ 16% BF @1m82


ontbijt : - ganse kom coco pops + 0,5 liter melk + creatine
tussen ontbijt en middag : - 2 croque monsieur : 4 boterhammen, 2 lappen kaas (zo'n dooske van 10 lappen van gouda jonge kaas), 2 lappen kip/kalkoen/hesp
Middag : - warm op unief of een stokbrood (ja stokbrood) met 2 gefrituurde bertrands en groenten
tussen middag en avond : 2 croque weer
avond : - warm eten dat ik mee neem : 0,3-0,5l soep + warme maaltijd (patat, veel vlees en groenten)
hierna trainen
Na het trainen een 100% Whey shake
Daarna nog een croque monsieur :P (1tje maar een uurtje erna ofzo)
1 uur voor het slapen een halve kilo kwark.

Voila daar ben ik vies veel mee aangekomen. Op zich valt het goed mee maar ik ging veel te veel naar de frituur ipv op unief te eten en dus ben ik een paar kilo vet aangekomen :(

Ohja, als je lichaam meer naar ectomorf leunt dan endo of meso leunt zal dit schema makkelijk gaan. Maar je moet dit niet zelf gaan doen hé.. ik train al een paar jaar en ik heb vies veel eten nodig om bij te komen. Daarbij was dit een KUTbulk .. ik ben teveel vet bijgekomen. Nu in de zomer gaat het veel cleaner worde.

Kben nu aant aant het cutten (maart,april,mei,juni) en juli & augustus ga ik clean bulken weer want ik wil mijn zomerfiguurtje ook niet kwijt in de zomer. Men clean bulkschema zal dan iets zijn van

smorgens ontbijtgranen met melk (maar geen choco dingen meer) en creatine
tussendoor zwart brood met kip & kalkoen (geen kaas meer en geen wit brood meer)
middag weet ik nog niet goed
tussen door weer brood met kip & kalkoen
avond gewoon warm, maar ik let op wat ik neem: veel vlees & groenten met een beetje patat vulling erbij. Geen sausjes enzo
en ik wil dan ook een No-xplode gaan proberen alhoewel ik betwijfel of het werkt maar iedereen heeft er zoveel goede commentaar over dus wil ik het eens proberen.
savonds ook weer gewoon brood & shake na trainen & kwark

valt toch nog mee om dat naar binnen te werken? :) maar er zitten idd wel redelijk vette dingen bij... slechte vetten dan nog... da gefrituurd :s da gaat er zeer moeilijk af zen. ik zeur enkel int weekend :) den zaterdag is junkdag dan durf ik eens frieten eten of een quicksken ofzo of keer nen pitta of eens kip met kroketten in plaats van rijst.

clean bulken is ni zo gemakkelijk maar wel goed resultaat krijgt ge ervan. tsmaakt minder maar omdenduur wordt ge et gewoon.

ik ga ook stillekens aan beginnen minderen met eten. meer fruit eten, minder complexe koolhydraten en meer eiwitten.

btw gij neemt uw creatine smorgens. heeft et ni een beter effect om da een half uurke voor et trainen te nemen en niet op een volle maag?

ik neem voor et trainen no xplode op een niet te volle maag. na et trainen 5gr creatine sinds kort. ik merk wel dat er beter spierherstel is, minder pijn in mijn spieren enzo. en beke meer energie om daarna nog te gaan werken :). want das echt mottig. volledig kapot trainen en daarna nog eens uw kl**** staan afdraaien op het werk.

snoob

Legacy Member
héhé die no explode is blijkbaar wel doeltreffend, misschien dak da ook ooit ga proberen alsk wa verder gevorderd ben. :oink:

Vandaag op irc met iemand zitten praten ( amerikaan ) die 62 kilo weegt en 1m83 groot is, hij traint nu 3 weken en zit al massaal supplementen te nemen. "I'm taking 3 test boosters (all legal :P) protein and a multi-vitamin geared for weight lifting "

zoiets vind ik dus belachelijk é, hij let ook niet op zen voeding ofzo maar wel pillen en poedertjes slikken en dan vollenbak op de apparaten met vaste gewichten ... :ironic:

DéWé

Legacy Member
snoob zei:
héhé die no explode is blijkbaar wel doeltreffend, misschien dak da ook ooit ga proberen alsk wa verder gevorderd ben. :oink:

Vandaag op irc met iemand zitten praten ( amerikaan ) die 62 kilo weegt en 1m83 groot is, hij traint nu 3 weken en zit al massaal supplementen te nemen. "I'm taking 3 test boosters (all legal :P) protein and a multi-vitamin geared for weight lifting "

zoiets vind ik dus belachelijk é, hij let ook niet op zen voeding ofzo maar wel pillen en poedertjes slikken en dan vollenbak op de apparaten met vaste gewichten ... :ironic:

Ik weeg ook maar 64 kilo en ben ne meter 84 ofzo ma ik doe gewoon wa da ik aankan en alst niemeer ga stop ek gewoon :)

MooNMaN

Legacy Member
multi vitamines kan hoe dan ook geen kwaad. test boosters zijn gewoon rotzooi. heb ik ook al eens geprobeerd. dat doet nix!!! ge zou er zogezegd meer kracht van krijgen enzo... bullshit! creatine helpt wel een beke en stuff like no xplode en xpand.
eiwitshakes kan zeker gene kwaad. maar vele vergeten dat het supplementen zijn!!! het zijn geen maaltijdvervangers. met shakes alleen geraak je er niet. ge moet zeker ook nog eiwitten uit vast voedsel halen. weightgainers kan je proberen, als je echt nix meer binnen krijgt. zo doe ik het. alsk echt niet meer kan eten en toch moetk nog eten. dan giet ik ne weightgainer naar binnen. maar voor de rest gewoon veel en gezond eten en eiwitshakes :)

MooNMaN

Legacy Member
trainen is gewoon duur :p
kheb mij laten wijsmaken dat die shakes het goedkoper maken. anders moet ge nog veel meer eiwitrijk voedsel eten. gelijk tonijn, redelijk duur... filet pur is ook behoorlijk duur
kdenk toch als ge et uitrekent dat ne eiwitshake in vergelijking met ne goei lap verse tonijn wel goedkoper is. kzou et eens moeten uitrekenen

Gromme

Legacy Member
Ik zou graag een 'eetschema' samenstellen. Maar weet niet goed hoe of wat. Iemand hier die een voorstel heeft. Het is namelijk om bij te komen.

Ik ben juist met trainen begonenn, zou ik dan al beginnen met whey & creatine-shakes?


Dag 2

Benen

Squat : Overgeslagen daar ik die zeker juist wil doen.
LegPress : 25 25 25 25 (8)
Ext. Curls : 10 10 10 10 (8)
Leg Curls : 10 10 10 10 (8)
Standing Calf : 25 25 25 25 (8)

Buik :

Platte bank (schuin) 25 25 25 10
Machine : 25 25 25 25

User_BELGIUM

Legacy Member
25gr eiwitten=> Filet Americain Puur €7.85/kg => €0.78/100gr
25gr eiwitten=> Performance Pure Whey €27/900gr (zoiets) => €0.90/30gr

*edit*
duur =
25gr eiwitten=> Kalkoenfilet €16.55/kg => €1.65/100gr
25gr eiwitten=> Kip (met tuinkruiden) €14.4/kg => €1.44/100gr

Cartek

Legacy Member
whey eiwitten zijn wel nog altijd beter dan eiwitten die je uit voeding haalt he.

Boukreev

Legacy Member
iedereen neemt ier creatine zeker precies? ik sta daar toch nog steeds erg critisch over ze

en @ moonman sommige creatïneproducten moet je 's ochtends nemen of direct na je training en andere creatïneproducten neem je beter voor je gaat slapen of direct voor u training. ma gij neemt al no xplode èn dan nog is extra creatïne direct na u training. goe zot zeg ik, no xplode is al belachelijk straf en dan gajer nog wa creatïne opsmijte. keb al véél geleze over creatïne, en tzijn echt ni alleen goeie dinge da je leest ze...

User_BELGIUM

Legacy Member
Cartek zei:
whey eiwitten zijn wel nog altijd beter dan eiwitten die je uit voeding haalt he.

ok, de eiwitten op zich ja

maar de calcium, magnesium, vitaminen, minerale enz dan? die zitten niet in dat potteke he :)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Gromme zei:
Ik zou graag een 'eetschema' samenstellen. Maar weet niet goed hoe of wat. Iemand hier die een voorstel heeft. Het is namelijk om bij te komen.

Ik ben juist met trainen begonenn, zou ik dan al beginnen met whey & creatine-shakes?


Dag 2

Benen

Squat : Overgeslagen daar ik die zeker juist wil doen.
LegPress : 25 25 25 25 (8)
Ext. Curls : 10 10 10 10 (8)
Leg Curls : 10 10 10 10 (8)
Standing Calf : 25 25 25 25 (8)

Buik :

Platte bank (schuin) 25 25 25 10
Machine : 25 25 25 25

Als ge de gewone Squat ni doe, kunde die eventueel veranderen in den Hacksquat. Das ook nen goeien variant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan