snoob
Legacy Member
noivilbo zei:kijk naar zijn deadlift in verhouding... tis een quarter squat![]()
nee full squat, vandaag 90 x 6 gedaan, niet in smith machine maar ik heb geen squatrack ofzo dus het is niet echt eenvoudig 100 kg over je kop te tillen en in je neck te leggen

Aresonlyone zei:voor 70kg heb je toch geen riem nodig?![]()
nee idd maar ik heb lijk al 2x deadlift gedaan en heb gewoon nog nie geprobeerd meer dan 70kg, denk dat ik makkelijk 100kg of meer kan deadliften maar ik bouw liever op ipv men rug te verneuken





ad:
was jij in entrepot gistre? der liep iemand rond in ne overal me 'stancke' op
