Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
noivilbo zei:
kijk naar zijn deadlift in verhouding... tis een quarter squat :p

nee full squat, vandaag 90 x 6 gedaan, niet in smith machine maar ik heb geen squatrack ofzo dus het is niet echt eenvoudig 100 kg over je kop te tillen en in je neck te leggen :wtf:

Aresonlyone zei:
voor 70kg heb je toch geen riem nodig? :o

nee idd maar ik heb lijk al 2x deadlift gedaan en heb gewoon nog nie geprobeerd meer dan 70kg, denk dat ik makkelijk 100kg of meer kan deadliften maar ik bouw liever op ipv men rug te verneuken

Aresonlyone

Legacy Member
ahja doe dan gewoon volgende training 80 en dan 90 en dan 100 é :p laat iemand kijken of je je rug niet kromtrekt en alles is ok ;)
moest je nu 200kg gaan deadliften (bij wijze van spreken) zou een riem wel handig kunnen zijn maar voor 70 kg.. ;)

Matja

Legacy Member
ik heb nen riem nodig voor gewicht aan te hange bij het dippen.
voor moment vul ik mijn zakke me gewichte maja, kzit aan 10 kilo en mijn broek houdt da niemeer :D

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Matja zei:
ik heb nen riem nodig voor gewicht aan te hange bij het dippen.
voor moment vul ik mijn zakke me gewichte maja, kzit aan 10 kilo en mijn broek houdt da niemeer :D

Zalig, krijg zo mental picture...

Aan't dippen me 12 kg.. ineens hangde daar in uw boxer.. bahah :rofl:

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
ahja doe dan gewoon volgende training 80 en dan 90 en dan 100 é :p laat iemand kijken of je je rug niet kromtrekt en alles is ok ;)
moest je nu 200kg gaan deadliften (bij wijze van spreken) zou een riem wel handig kunnen zijn maar voor 70 kg.. ;)

k bedankt voor het advies, kheb hier meer aan dan aan niet relevante opmerkingen zoals deze:
noivilbo zei:
kijk naar zijn deadlift in verhouding... tis een quarter squat :p
:naughty:

jvc

Legacy Member
Ja, alleen aandoen als je voelt dat het echt zwaar is en je liever wat ondersteuning hebt.

Ik zie veel gasten al een riem aandoen als ze maar 40kg moeten squaten, hoe kun je zo in godsnaam een sterke rug krijgen.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
ik gebruik riem enkel als ik bij DL over de 100KG ga, en als ik bij squat boven men gewicht ga (dus vanaf +75kg).

Aresonlyone

Legacy Member
mm ik heb nog 110kg gesquat (parallel) en 120kg gedeadlift maar deed nog geen riem aan.. maar kwas wel voor een riem aan het kijken want als ik zwaarder zou gaan zou ik wel wat ondersteuning kunnen gebruiken :)

noivilbo

Legacy Member
snoob zei:
nee full squat, vandaag 90 x 6 gedaan, niet in smith machine maar ik heb geen squatrack ofzo dus het is niet echt eenvoudig 100 kg over je kop te tillen en in je neck te leggen :wtf:

mja als dat full is zou die 70 echt niets mogen voorstellen.. en helpen je een paar man voor dat gewicht in je nek te leggen of hoe?

Matja

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Zalig, krijg zo mental picture...

Aan't dippen me 12 kg.. ineens hangde daar in uw boxer.. bahah :rofl:

gelukkig train ik thuis, niemand die daar last van zou hebbe :p

snoob

Legacy Member
noivilbo zei:
mja als dat full is zou die 70 echt niets mogen voorstellen.. en helpen je een paar man voor dat gewicht in je nek te leggen of hoe?

nja geen squatreck hier, niets hogere staanders dan de bench dus het is altijd goochelen met dat gewicht over je kop

Matja

Legacy Member
snoob zei:
nja geen squatreck hier, niets hogere staanders dan de bench dus het is altijd goochelen met dat gewicht over je kop

dermee da ik front squat, anders zijnt te gevaarlijke toeren vind ik

User_BELGIUM

Legacy Member
Kheb de reden gevonden van de schouderpijn.
Peck-Deck ; mij iets lager gezet en wat breder genomen en der viel al heel wa druk weg.
De pijn is al ferm geminderd

jvc

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
Kheb de reden gevonden van de schouderpijn.
Peck-Deck ; mij iets lager gezet en wat breder genomen en der viel al heel wa druk weg.
De pijn is al ferm geminderd

peck deck is de reden waardoor ik ooit m'n linkerschouder heb pijn gedaan en sindsdien er altijd wel een beetje last van heb :(

Stancke

Legacy Member
Word tijd dat we er weer die-hard tegenaan gaan....
Gelukkig ga ik nog 2-3x gaan zwemmen in de week.
Maak 2 slappe weekjes mee nu :sad:

herc

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
Kheb de reden gevonden van de schouderpijn.
Peck-Deck ; mij iets lager gezet en wat breder genomen en der viel al heel wa druk weg.
De pijn is al ferm geminderd

Ik heb er nog altijd last van. Tegen den avond altijd bijna weg, maar smorgens zelfde miserie. Denk dat ik er in mijne slaap verkeerd op lig. Maandag naar dokter want dit mag niet blijven duren.

Davy C.

Legacy Member
Stancke zei:
Word tijd dat we er weer die-hard tegenaan gaan....
Gelukkig ga ik nog 2-3x gaan zwemmen in de week.
Maak 2 slappe weekjes mee nu :sad:

:offtopic: was jij in entrepot gistre? der liep iemand rond in ne overal me 'stancke' op
of ebde u konijnepak gevonde wan keb zo een op zen velo zien rijde ok :p

Stancke

Legacy Member
Davy C. zei:
:offtopic: was jij in entrepot gistre? der liep iemand rond in ne overal me 'stancke' op
of ebde u konijnepak gevonde wan keb zo een op zen velo zien rijde ok :p

Ja, dat was ik :D

Geen konijnenpak gevonden maar iedereen dacht dat ik een konijn was:p
Allez,geen goeiedag komen zeggen? :(

Davy C.

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, dat was ik :D

Geen konijnenpak gevonden maar iedereen dacht dat ik een konijn was:p
Allez,geen goeiedag komen zeggen? :(

nee kston bove me mate en later zag ik u ni meer dusja :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan