Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
Kdenk dat ik me een gordel ga kopen volgende week voor deadlifts & squats te doen, toch zeker alsk zwaarder wil gaan met gewichten

ChfZ | Hanky

Legacy Member
snoob zei:
kzou het niet weten, moet es forums zoals dutchbodybuilding.com bekijken daar staan ganse secties gericht aan schema's etc en goeie trainingslogs :)

Vandaag es uur en half met lichter getrained

Rear Lateral Pull Down
10 x 40kg
8 x 50kg
6 x 60kg

flat benchpress
10 x 50 kg
2 x 8 x 60kg
6 x 70kg

Barbell Preacher Curl ( ez-grip bar 6kg neem ik aan? )
10 x 16kg
8 x 22kg
6 x 26kg
4 x 32kg

Dumbbell Bench Press
10 x 14kg
8 x 16kg
6 x 18kg
4 x 20kg
4 x 22kg
4 x 24kg

Standing Dumbbell Shoulder Press
2 x 10 x 9kg
2 x 8 x 12kg

Dumbell Fly
4 x 10 x 9kg

Thors Hammer
20 x 3kg
20 x 4kg

Dumbbel Curl
2 x 10 x 12kg
2 x 8 x 14kg

Parallel Squat
12 x 50kg
10 x 60kg
8 x 70kg

deadlift
10 x 50kg
8 x 60kg
6 x 70kg

Doe normaal geen deadlifts, dus nie echt veel gewicht, same met squats, kheb deze met barbell gedaan, voorbije weken deed ik die in smith machine tot 120kg maar daar vind ik maar niets aan ...
Ik weet nie of dit een logische workout is, kheb er es op los gefantaseerd :D

Bench, Fly's en dan nog is Platte DB Press.. is da ni een beetje TE?

Fartman

Legacy Member
voor borst doe ik

bench
incline dumbell press
die oefening waar ik naam nog steeds nie van weet :p (zie vorige reply van my :p)
fly's

soms nog een 5de by :) maar meestal deze 4 , en kvoel et toch goed ze dan :p

Fir3wulf

Legacy Member
hoe heet zon lange ijzeren staaf met aan 2 kanten een handvat en da je kunt plooien?

vinnieman

Legacy Member
Da je kunt plooien???

of dat al geplooid is? (anders zijde ne straffe gast) :p

Mss bedoel je een EZ-barbell?

Matja

Legacy Member
:lol:

ik heb da hier thuis, geen idee oe da noemt. Zal morge es kijke of daar iets van naam opsta
Is dus zo een straffe veer me 2 handvaten aan die je moe plooie

edit: sta niets op van naam ofzo, enkel merk

Cedric

Legacy Member
ik weet wat het is, das een oud instrument en vrij slecht voor je gewrichten. Je houd die staat voor je metgestrekte armen en dan probeer je die te plooien. Goeie oef voor je borst ma tis zeker geen idealen

GregoryCo

Legacy Member
Pff kben juist geopeerd aan mijn mond en tzit kweetnie hoe opgezwollen. Kheb 2 nachten in ziekenhuis moeten blijven (saai!!) en kmag nie trainen tot in april:cry: daar ga mijn abonnement

Blad3z

Legacy Member
snoob zei:
Kdenk dat ik me een gordel ga kopen volgende week voor deadlifts & squats te doen, toch zeker alsk zwaarder wil gaan met gewichten

doe 'm dan wel enkel aan voor uw 2 laatste sets, en als het even kan enkel voor je zwaarste set

Aresonlyone

Legacy Member
snoob zei:
Kdenk dat ik me een gordel ga kopen volgende week voor deadlifts & squats te doen, toch zeker alsk zwaarder wil gaan met gewichten

hoeveel kg deadlift/squat je dan al mss?

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
hoeveel kg deadlift/squat je dan al mss?

allebei vlotjes met 70kg al gedaan, al 80 kg gedeadlift met gemak, 110 squat in smith machine, 120 is opt randeke ...

Kheb gemerkt dat ik makkelijk meer kan deadliften maar ben nog wa schui voor menne rug :p

Blad3z

Legacy Member
snoob zei:
allebei vlotjes met 70kg al gedaan, al 80 kg gedeadlift met gemak, 110 squat in smith machine, 120 is opt randeke ...

Kheb gemerkt dat ik makkelijk meer kan deadliften maar ben nog wa schui voor menne rug :p

no offense maar fuck die smith machine
doe da gewoon met losse baar, en ga bijna met uw kont tegen uw hielen

noivilbo

Legacy Member
Blad3z zei:
no offense maar fuck die smith machine
doe da gewoon met losse baar, en ga bijna met uw kont tegen uw hielen

kijk naar zijn deadlift in verhouding... tis een quarter squat :p

noivilbo

Legacy Member
Aresonlyone zei:
voor 70kg heb je toch geen riem nodig? :o

das idd nog zoiets... zie gewoon dat uw techniek goed is ;)
ik zit atm aan 140 kg deadlift zonder riem... en ik heb 3-4 jaar geleden zware last van mijn rug gehad...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan