ChfZ | Hanky
Legacy Member
p!mp zei:Vraagje voor mensen die er veel van kennen.
Ik heb zeer zwakke knieën door horecawerk te doen. Ben enkele maanden geleden dan ook geopereerd geweest en nu zou ik opnieuw willen werken. Maar na 12 uur werken op mijn eerste dag heb ik weer verschrikkelijk veel pijn. Nu zou ik willen mijn benen beginnen te trainen en ik zou een opbouwend schema nodig hebben, waar knieën amper belast worden maar toch de aanhangde spieren getrained worden.
Ik zou het willen vragen aan mijn trainer maar ik vertrouw hem op 'revaliderend trainer' niet echt
weet iemand raad?
1. 'k weet er ni veel vanaf, maar zal u proberen te helpe
Ge ga uw knieën zowiezo betrekken bij't trainen van uw benen..
'k weet da nen leg extension gevaarlijk/schadelijk is voor uw knieën als ge te hoog ga kwa gewicht, dus miss leg extension doen tot 30kg ofzo? En lange setjes?
Lunges eventueel?


