Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matja

Legacy Member
noivilbo zei:
eerste jaar TEW is nog trimester systeem.. soort van overgangsjaar van middelbaar tot unief, vanaf tweede zit je ook in het semester systeem :)

raar eigelijk, en dat voor unif, nog nooit gehoord :)
ma soit, beetje off topic

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Atrox zei:
Bleek uiteindelijk toch dezelfde lengte ongeveer te zijn ...

http://users.pandora.be/raket/Halter/

Zoals ge ziet, een beetje vuil en smerig, maar niks ernstigs :unsure:
Iemand enig idee hoeveel zo'n originele, antieke barbell waard is? :cool:
Hier ligt hij toch ma te rotten ...

Een prehistorische barbell :)

Denk ni da da veel waarde ga emme.. maar ben geen kenner op da vlak dus.. :)

vinnieman

Legacy Member
Gratis bij de barbell 1850's edition: 50% kans tetanos/ circuit

Koop hem nu!

:p

koen v

Legacy Member
Atrox zei:
Bleek uiteindelijk toch dezelfde lengte ongeveer te zijn ...

http://users.pandora.be/raket/Halter/

Zoals ge ziet, een beetje vuil en smerig, maar niks ernstigs :unsure:
Iemand enig idee hoeveel zo'n originele, antieke barbell waard is? :cool:
Hier ligt hij toch ma te rotten ...


meen je dit nou ?
ik denk dat je dat nergens nog kwijt geraakt, laat staan er geld voor krijgen, zelf al geef je hem gratis weg, wil niemand dat toch hebben ?

ik zeg: oud ijzer...

M_N_M

Legacy Member
Blad3z zei:
die weegschalen kloppen langs geen kanten voor sportmensen, als ik bv. in 2 jaar 5 kilo bijkom dan kan die weegschaal niet weten of dat vet of spieren zijn
die werken gewoon via uw lengte en gewicht, en berekenen dan zogezegd uw vet%

als ge uw juiste vet% wil weten, laat dat dan meten via zo'n tang
of ze 100% precies zijn weet ik nie maar gewoon een berekening maken doen ze nie zenne.. Gaat adhv stroomstoot : stroomstoot raakt verder in vet dan in spieren en die weegschaal doet berekening adhv weerstand die stroom krijgt.

Een 100% juiste meting zal het ni zijn maar volgens mij gaat die daar toch ni gewoon met de natte vinger naar slaan ze..


Grtz

M_N_M

Legacy Member
Atrox zei:
Bleek uiteindelijk toch dezelfde lengte ongeveer te zijn ...

http://users.pandora.be/raket/Halter/

Zoals ge ziet, een beetje vuil en smerig, maar niks ernstigs :unsure:
Iemand enig idee hoeveel zo'n originele, antieke barbell waard is? :cool:
Hier ligt hij toch ma te rotten ...
rubish :$
doe daar geen 20 herhalingen mee of de kans bestaat dat je die gewichten op je voeten krijgt :p Ook zonder handschoenen zou ik die bar ni aanraken, zo smerig :sad:

User_BELGIUM

Legacy Member
M_N_M zei:
rubish :$
doe daar geen 20 herhalingen mee of de kans bestaat dat je die gewichten op je voeten krijgt :p Ook zonder handschoenen zou ik die bar ni aanraken, zo smerig :sad:

ge moe nu ook nie overdrijven he :)
tis maar roest en we zijn er toch allemaal tegen ingeënt mocht er em iets voordoen.
Kheb kik hier ook veel roeste dingen liggen (vooral van mn peter van voor den oorlog) maar kben kik daar nie vies van.. zolang da marcheert :)
en k'leef gelijk nog

Mr. Jack!

Legacy Member
Kben vande week begonnen trainen 2 dagen.

Heb nu wel veel pijn aan m'n armen. Kan ze niet meer volledig strekken.

Vanavond opnieuw gaan trainen of niet? IK wil wel!

M_N_M

Legacy Member
idd, volkomen normaal in het begin :) na een paar trainingen neemt die pijn wel af.

koen v

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
ge moe nu ook nie overdrijven he :)
tis maar roest en we zijn er toch allemaal tegen ingeënt mocht er em iets voordoen.
Kheb kik hier ook veel roeste dingen liggen (vooral van mn peter van voor den oorlog) maar kben kik daar nie vies van.. zolang da marcheert :)
en k'leef gelijk nog

hij overdrijft niet, dit is niks waard en er mee trainen zou ik zeker niet doen, slaat echt op 3x niks...gast, niemand geeft hier geld voor, ik wed dat je dat ding aan de straatstenen niet kwijt geraakt :lol:
en genoeg :offtopic: nu

Fartman

Legacy Member
ben vandaag begonnen met de cut :)

iemand een goed schema hiervoor? is de eerste keer dat ik cut :p

heb vandaag borst en tricep gedaan

Borst
Bench: 3 * 15 (60kg)
dumbell press: 3 * 15 (18kg)
fly's: 3*15 (12kg)

oefening waar ik naam nie van weet :p je bankje 45° 2 dumbells op je borst, ellebogen naar binnen, en zo armen strekken :p --> 3 * 15 (12kg)

tricep

dip machine: 3 * 15 (60kg)
cable extension: 3 * 15 (20kg)
cable extension (koord): 3 * 15 (15kg)
cable extension (one arm): 3 * 15 (15kg)


weet niet of dit goed is :p denk mss volgende keer 4 setjes doen, maar wou vandaag es zien wat dat geeft

tips zyn welkom :p

snoob

Legacy Member
kzou het niet weten, moet es forums zoals dutchbodybuilding.com bekijken daar staan ganse secties gericht aan schema's etc en goeie trainingslogs :)

Vandaag es uur en half met lichter getrained

Rear Lateral Pull Down
10 x 40kg
8 x 50kg
6 x 60kg

flat benchpress
10 x 50 kg
2 x 8 x 60kg
6 x 70kg

Barbell Preacher Curl ( ez-grip bar 6kg neem ik aan? )
10 x 16kg
8 x 22kg
6 x 26kg
4 x 32kg

Dumbbell Bench Press
10 x 14kg
8 x 16kg
6 x 18kg
4 x 20kg
4 x 22kg
4 x 24kg

Standing Dumbbell Shoulder Press
2 x 10 x 9kg
2 x 8 x 12kg

Dumbell Fly
4 x 10 x 9kg

Thors Hammer
20 x 3kg
20 x 4kg

Dumbbel Curl
2 x 10 x 12kg
2 x 8 x 14kg

Parallel Squat
12 x 50kg
10 x 60kg
8 x 70kg

deadlift
10 x 50kg
8 x 60kg
6 x 70kg

Doe normaal geen deadlifts, dus nie echt veel gewicht, same met squats, kheb deze met barbell gedaan, voorbije weken deed ik die in smith machine tot 120kg maar daar vind ik maar niets aan ...
Ik weet nie of dit een logische workout is, kheb er es op los gefantaseerd :D

Terror Factor

Legacy Member
'k doe maar 35 kg deadlift ofzo, ik vertrouw men techniek nog totaal ni :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan