Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matja

Legacy Member
bij mij kraakt er ook vanalles, schouders, elleboge zelf mijn borstbeen durft al es nen krak te geven.

MooNMaN

Legacy Member
ah crap, kmag een week ni trainen :angry:
ziek thuis met sinusitis... dat ga nogal een toffe week worden :(

led01

Legacy Member
hallo, vraagje:
ik ben 16 jaar en heb me onlangs een halterset aangeschaft, ik heb zowat zitten rondkijken op sites om een simpel oefenschema samen te stellen vooral gericht op het bovenste deel van men lichaam (ik speel judo en zou graag wat meer kracht willen bezitten).
Is dit op mijn (tamelijk jonge) leeftijd schadelijk voor mijn spieren? Aangezien ik toch nog aan het groeien ben. Zo zwaar is het nu ook weer niet (stuk of 4 verschillende oefn per dag met 3x12 of 3x14, met 1 groep spieren per trainingdag))

NotoriousP

Legacy Member
Zolang uw training deftig is en ge verantwoordelijk zijt is het niet schadelijk voor uw spieren.

Het is wel schadelijk voor uw botten als ge nog aan het groeien zijt...

Phaetor

Legacy Member
Leuk ... al ettelijke dagen een keelontsteking van monster proporties... het doet even veel pijn met slikken & eten als toen ze mijn amandelen hebben getrokken (eeeel veel dus).
Gevolg : al verschillende dagen niks meer gegeten op een 3 boterhammekes met confituur na.
Oh jezus, en de dokter zei dat het nog tot eind deze week kan duren. Lang leve spierverlies :angry: :angry: Een week gvd leven op een boterhammeke & wat water. En dat doet dan nog vies veel pijn ook. :cry: :cry: :cry:

En het is ook nog blok voor mij @ unief ... ik kan me dus voor geen hol concentreren tussen de koppijn & keelpijn in. Wat een timing toch he :p

snoob

Legacy Member
aj da sucked wel, ik heb sinds ik terug powertrain en fitness zelfs geen verkoudheid meer gehad :scream:

MooNMaN

Legacy Member
Phaetor zei:
Leuk ... al ettelijke dagen een keelontsteking van monster proporties... het doet even veel pijn met slikken & eten als toen ze mijn amandelen hebben getrokken (eeeel veel dus).
Gevolg : al verschillende dagen niks meer gegeten op een 3 boterhammekes met confituur na.
Oh jezus, en de dokter zei dat het nog tot eind deze week kan duren. Lang leve spierverlies :angry: :angry: Een week gvd leven op een boterhammeke & wat water. En dat doet dan nog vies veel pijn ook. :cry: :cry: :cry:

En het is ook nog blok voor mij @ unief ... ik kan me dus voor geen hol concentreren tussen de koppijn & keelpijn in. Wat een timing toch he :p

ik kan ook bijna nix eten... ik smaak gewoon nix. neus zit volledig verstopt en drukkende pijn onder mijn rechteroog. ik wordt snachts gewoon wakker van de pijn. kdenk dak al bij al een uurke of 3 geslapen heb :)
achja,
onthoud gewoon dat ge da wel behoorlijk rap terug bijkomt, uw spieren onthouden hoe ze gestaan hebben. gewoon achteraf genoeg eiwitten eten en da komt terug in orde :)

Cedric

Legacy Member
p!mp zei:
Vraagje voor mensen die er veel van kennen.

Ik heb zeer zwakke knieën door horecawerk te doen. Ben enkele maanden geleden dan ook geopereerd geweest en nu zou ik opnieuw willen werken. Maar na 12 uur werken op mijn eerste dag heb ik weer verschrikkelijk veel pijn. Nu zou ik willen mijn benen beginnen te trainen en ik zou een opbouwend schema nodig hebben, waar knieën amper belast worden maar toch de aanhangde spieren getrained worden.

Ik zou het willen vragen aan mijn trainer maar ik vertrouw hem op 'revaliderend trainer' niet echt

weet iemand raad?

:doc:

Fartman

Legacy Member
weet er iemand waar je losse schijven kan bestellen op internet voor een schappelijke prijs

wat ik zoek:

2*20kg (diameter 33mm)
2*5kg (diameter 33mm)
2*2.5kg (diameter 33mm)

Cedric

Legacy Member
waarom zouje dat online bestellen? ik denk wel dat je dat best haalt in de lokale sportwinkel (sportline ed) Je zou je blauw betalen aan verzendingskosten

ffkes een pakje van 55kg :p

Fartman

Legacy Member
mss wel e :p

ben es in ne winkel gaan zien, schijf van 20kg kostte daar 25€

vond ik eigenlijk wel wat veel, dacht dat de prijs gemiddeld 0.75€/kg was?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan