Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
internetshop te kopen?Cartek zei:io, kzit met een vraagske.
kzou thuis graag iets installeren waar ik dips enzo kan doen, iets als volgt :
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/AsChestDip.html
en ook een bar waar ik me kan aan optrekken:
http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/WtCloseGripChinup.html
is da mogelijk om die dingen ergens in een fitnesszaak of ... ?
MooNMaN zei:ah crap, kmag een week ni trainen![]()
ziek thuis met sinusitis... dat ga nogal een toffe week worden![]()

cuda zei:internetshop te kopen?


Een week gvd leven op een boterhammeke & wat water. En dat doet dan nog vies veel pijn ook.


Phaetor zei:Leuk ... al ettelijke dagen een keelontsteking van monster proporties... het doet even veel pijn met slikken & eten als toen ze mijn amandelen hebben getrokken (eeeel veel dus).
Gevolg : al verschillende dagen niks meer gegeten op een 3 boterhammekes met confituur na.
Oh jezus, en de dokter zei dat het nog tot eind deze week kan duren. Lang leve spierverlies![]()
Een week gvd leven op een boterhammeke & wat water. En dat doet dan nog vies veel pijn ook.
![]()
![]()
En het is ook nog blok voor mij @ unief ... ik kan me dus voor geen hol concentreren tussen de koppijn & keelpijn in. Wat een timing toch he![]()


p!mp zei:Vraagje voor mensen die er veel van kennen.
Ik heb zeer zwakke knieën door horecawerk te doen. Ben enkele maanden geleden dan ook geopereerd geweest en nu zou ik opnieuw willen werken. Maar na 12 uur werken op mijn eerste dag heb ik weer verschrikkelijk veel pijn. Nu zou ik willen mijn benen beginnen te trainen en ik zou een opbouwend schema nodig hebben, waar knieën amper belast worden maar toch de aanhangde spieren getrained worden.
Ik zou het willen vragen aan mijn trainer maar ik vertrouw hem op 'revaliderend trainer' niet echt
weet iemand raad?
Phaetor zei:En het is ook nog blok voor mij @ unief ...
herc zei:Blok unief? nu nog?