Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Phaetor zei:Carbs aant afbouwen nu, eiwitten aant stijgen. Binnen tijdje cardio erbij.
User_BELGIUM zei:
als ge gewoon een bankske zoekt voor situps op te doen en mss wa me dumbells te werken kijkt is op site van collishop.De SkeEvN zei:+ waar kannek aan goei sit-up bank/ halterbank geraken? nie te prijzig ook ^^

das wel licht ze imoMath'ke zei:70 kg @ 1m92.

snoob zei:das wel licht ze imo![]()
). das gewoon het gevolg van een snel metabolisme hebbe.The-Godfather zei:Kan er hier iemand mij is een deftig rugschema bezorgen, kheb het idee dat mijn schema nie veel uitdoet. Zou graag wa meer V-vorm creëeren

User_BELGIUM zei:minimaal gezond gewicht voor dees is iets rond de 67kg
snoob zei:mss voor iemand da geen powertraining/bbing doet, maar dit is dan namelijk het power training topic, dan is da gewicht wel weinig voor zo'n gestalte ..
al die ratios zoals BMI zijn bullshit imo, iedereen is anders gebouwd
zou je mss je schema is kunnen posten?The-Godfather zei:Kan er hier iemand mij is een deftig rugschema bezorgen, kheb het idee dat mijn schema nie veel uitdoet. Zou graag wa meer V-vorm creëeren
herc zei:Maar nu is het bijna over.
cuda zei:zou je mss je schema is kunnen posten?
want ze kunnen hier wel zeggen: chins, BOR, pullovers, deadlifts, ...
maar als je deze alreeds in je schema hebt steken ...
Nu ik heb mijn streefgewicht bereikt dus ik heb geen meer nodig. Alhoewel ik nu geen extra eiwitboost meer heb...