Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
hoe verandert ge dan u dieet als ge gaat cutten? Ik denk er zelf aan kilo of 8 eraf te werken in de komende weken / maanden

Aresonlyone

Legacy Member
wel dus simpel gezegd: eiwitten hoog houden, koolhydraten snoeien en eventueel beetje cardio na trainen of sochtens op lege maag..

Phaetor

Legacy Member
Phaetor zei:
Carbs aant afbouwen nu, eiwitten aant stijgen. Binnen tijdje cardio erbij.

Zo dus, onder je onderhoud gaan eten. Int begin die koolhydraten wat afbouwen, en die eiwitten speel je met de massas binnen. Die 1e weken val je veel af door gewoon op je eten te letten. Daarna doe ik er cardio bij.

Ik eet nu bvb veel fruit tussendoor ipv boterhammen met kaas ofzo. Ik bulk altijd redelijk vettig omdat ik ecto-meso ben. Mijn vet stijgt niet zo snel, uiteraard na 3-4 maanden bulk wel, maar als ik dan ga cutten duurt het ook niet lang voor ik weer droger ben.

lees het maar eens na op DBB

cuda

Legacy Member
De SkeEvN zei:
+ waar kannek aan goei sit-up bank/ halterbank geraken? nie te prijzig ook ^^
als ge gewoon een bankske zoekt voor situps op te doen en mss wa me dumbells te werken kijkt is op site van collishop.
heb daar paar zomers geleden zo een bankske gekocht wat eigelijk bedoeld is voor situps ( denk wel da ge het kent, is nu constant reclame van op tellsell alleen is tellsell een pak duurder). goedkoop alternatief voor een bench
en als ge dan nog iets zoekt voor een halter op te laten rusten ( voor bv bench press ) moette is op dbb bij home gyms kijken. maakte één iemand gebruik van autokrikken :D

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Allemaal papzakskes hier :p :p

72kg @1m78.

Vandaag beentjes gaan trainen.. Doe zeer :'(

Weer 2 dagen rondlopen me zeer bille en mensen die raar zien naar mij :wtf:

Terror Factor

Legacy Member
Das ni perse licht, veel van mn vriende zitte rond zoiets. Das gewoon als ge nog jong zijt(17-18), die gaan ook wel ewa dikker worde, ma ni veel.
mn pa weegt bvb 62 kg en dies 1m78,en dies ondertss 50 fzo. niks ongezond aan(buite t feit da em veel te veel rookt:p). das gewoon het gevolg van een snel metabolisme hebbe.

The-Godfather

Legacy Member
Kan er hier iemand mij is een deftig rugschema bezorgen, kheb het idee dat mijn schema nie veel uitdoet. Zou graag wa meer V-vorm creëeren

jvc

Legacy Member
The-Godfather zei:
Kan er hier iemand mij is een deftig rugschema bezorgen, kheb het idee dat mijn schema nie veel uitdoet. Zou graag wa meer V-vorm creëeren

chin-ups met wijde grip doen :)

snoob

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
minimaal gezond gewicht voor dees is iets rond de 67kg

mss voor iemand da geen powertraining/bbing doet, maar dit is dan namelijk het power training topic, dan is da gewicht wel weinig voor zo'n gestalte ..

al die ratios zoals BMI zijn bullshit imo, iedereen is anders gebouwd

User_BELGIUM

Legacy Member
snoob zei:
mss voor iemand da geen powertraining/bbing doet, maar dit is dan namelijk het power training topic, dan is da gewicht wel weinig voor zo'n gestalte ..

al die ratios zoals BMI zijn bullshit imo, iedereen is anders gebouwd

voor zover ik weet gelden de minima altyd de maxima daarentegen nie

het minimum gezond gewicht wordt berekend op de grootte van de persoon en in de veronderstelling dat die persoon niets doet.
en als em powertraining doet zal hij wel zeker niet onder het gewicht raken

dus als ik nu uitkom 68.2kg voor 1.92m
is dat voor iemand zn pa van 1.78m, minimaal 58.6kg

cuda

Legacy Member
The-Godfather zei:
Kan er hier iemand mij is een deftig rugschema bezorgen, kheb het idee dat mijn schema nie veel uitdoet. Zou graag wa meer V-vorm creëeren
zou je mss je schema is kunnen posten?
want ze kunnen hier wel zeggen: chins, BOR, pullovers, deadlifts, ...
maar als je deze alreeds in je schema hebt steken ...

herc

Legacy Member
herc zei:
Maar nu is het bijna over.

Te vroeg victorie gekraaid verdorie. Deze nacht weer van dattem. Ontstekings remmende creme helpt blijkbaar niet echt, maar tzit dan ook echt onder de spieren die zo bovenop schouder liggen en de creme raakt niet tot daar vrees ik. Nu dan maar in de ontstekingsremmers gevlogen.

The-Godfather

Legacy Member
cuda zei:
zou je mss je schema is kunnen posten?
want ze kunnen hier wel zeggen: chins, BOR, pullovers, deadlifts, ...
maar als je deze alreeds in je schema hebt steken ...


Seated High Row
Seated High Row (Wide Grip)
Wide Grip Rear Pulldowns
Wide Grip Pulldowns

User_BELGIUM

Legacy Member
Latissimus dorsi (Onderrug) http://upload.wikimedia.org/wikiped...tissimus_dorsi.png/250px-Latissimus_dorsi.png

pull-down (compound)
bent-over row (compound)
chin-up and pull-up (compound)
pull-over (single-joint)
dumbbell-rows (compound)


Trapezius (Nek ~ Bovenrug) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/60/Trapezius.png/250px-Trapezius.png

shoulder shrugs
upright rows
rowing exercises
deadlifts
pull-down's


Deltoids (Schouders) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/93/Deltoideus.png/250px-Deltoideus.png

all pressing movements (bench press, dumbell press..) (front)
front dumbbell raises (front)
side lateral raises (middle)
overhead pressing movements (middle)
bent-over dumbbell laterals (rear)

Gizmo_1987

Legacy Member
Mn 6kg mass gain is op na 4 maand, en er komt geen meer binnen. Mijn ouders zijn ervan overtuigd dat ik onvruchtbaar zal worden daardoor... :s Nu ik heb mijn streefgewicht bereikt dus ik heb geen meer nodig. Alhoewel ik nu geen extra eiwitboost meer heb...
Ik had al gedacht om het op een natuurlijke manier op te lossen, dwz, eieren eten!
Weet iemand hoeveel gr eiwit er in een gewoon ei zit zonder dooier?
zaterdag voor de training een rauw geklutst ei binnengekapt (this doenbaar in één slok ) :p
grtzz

Aresonlyone

Legacy Member
eeuh.. eet liever andere dingen zoals kip/vis/platte kaas/havermout/... zit meer eiwit in dan in ei-eiwit :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan