Affinity
Legacy Member
Een jaar en half nu. Het is idd een basis oefening maar voor rug heb ik veel te lang op toestellen getraind. Sinds januari pas beginnen deadliften, nu pas enkele weken begonnen met pull ups en BOR... m'n rug loopt daardoor wat achter.
Ik snap gewoon niet waarom ik die pijn plots kreeg in mijn elleboog in mijn steunarm.
Ik leer steeds alle dagen bij van mensen met meer ervaring... vind dat ook goed en zelfs leuk dat ze spontaan tips komen geven.
Ik snap gewoon niet waarom ik die pijn plots kreeg in mijn elleboog in mijn steunarm.
Ik leer steeds alle dagen bij van mensen met meer ervaring... vind dat ook goed en zelfs leuk dat ze spontaan tips komen geven.





