Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Zyklon zei:
Welke gym is open donderdag in Gent aangezien het een feestdag is? Baats, weet jij dat? S&S zal normaal gezien gesloten zijn.

Niet gevraagd, verdorie. Ik weet niet of ik er morgen nog raak :/

Ik heb een berichtje op de FB-pagina gezet, ik hou je op de hoogte ;)

Battista

Legacy Member
gisteren goeie borst training gehad..

incline bench press
12x 50kg
10x 70kg
8x 90kg
6x 110kg
3x 120kg

Dumbell press
12x 26kg
10x 34kg
8x 40kg
6x 46kg

dumbell incline fly's
12x 14kg
10x 18kg
8x 22kg
6x 26kg

peckdeck machine

dunno die gewichten, laatste serie was max gewicht dat erop stond...

afgewerkt met 2 series cable fly's to failure..

daarna nog wat buikspieren en dan was het op.. :D

Re@V0r

Legacy Member
Zyklon zei:
Die dag 6: chest and arms hypertrophie vind ik er teveel aan, voor de rest zeker niet slecht.

Een gelijkaardig schema: Westside Barbell for Skinny Bastards van Joe DeFranco. Bij dit schema wissel je ook hypertrofie dagen voor max effort dagen voor zowel ub als lb.

ja, ma als je die chest & arms hypertrophie weglaat zit je terug met een schema van 4 dagen é... dan train je alles 2x behalve armen en borst, hetgeen voor mij persoonlijk vrij idioot zou zijn aangezien ik vind da men borst en armen juist achterop hinken :s

enige wa k wel raar vind is da er nooit geen barbell bench presses op staat... kzou dan eventueel wel gewone bench press doen ipv dumbell bench press


over sterretjes zien: vroeger had k da toch regelmatig als k diep ging bij leg press... toch paar keer het gevoel gehad da k elk moment tegen de vlakte ging gaan :p

Weezyy

Legacy Member
Hoeveel mensen hier eten er allemaal eitjes?
Heb een nieuw schema gekregen van iemand die er vrij veel van afweet maar er zitten geen eitjes in.. Terwijl eitjes bij mij toch altijd basisvoeding is geweest.

Atrox

Legacy Member
Ik 1 à 2 per dag. Als ge dat hard kookt dan kunt ge eventueel het eigeel eruit halen :) (gewoon het eiwit er rond "afschillen")

Re@V0r

Legacy Member
ik eet maar 1x per week eieren eigenlijk
heb daar persoonlijk weinig zin in om dagelijks eieren te staan vreten :p

MeRCeNaRy

Legacy Member
Weezyy zei:
Hoeveel mensen hier eten er allemaal eitjes?
Heb een nieuw schema gekregen van iemand die er vrij veel van afweet maar er zitten geen eitjes in.. Terwijl eitjes bij mij toch altijd basisvoeding is geweest.

None :)

Dreetn

Legacy Member
Weet iemand nog een goede snack om te eten tussen mijn avond eten en kwark voor het slapen?
Moet niet specifiek laag in carbs zijn. (ook niet extreem hoog, gwn 35/40/25 ofzo)

Dreetn

Legacy Member

de Waaslandwolf

Legacy Member
Degelijke training vandaag. Bij het bankdrukken eens terug 5x5 gedaan om m'n pees (denk ik) wat te ontlasten. Ging vlotjes, dus volgende week wat bijsteken. Deadlift vrij licht gehouden om op m'n vorm te letten, goed gelukt. Bij OHP achteraf nog eens naar m'n 1RM toegewerkt, 57,5kg. In vermoeide toestand, dus mocht ik fris zijn kan daar minstens 2,5kg bij. :)

BP: 5x5x85
DL: 5x100 / 3x10x105
OHP: 3x5x50

Overal wel supersets gedaan met wat lichter werk, anders lopen m'n pauzes te gemakkelijk uit.

MeRCeNaRy

Legacy Member
Dreetn zei:
Online, als lid van dbb kan je korting krijgen op een van die sites.
Actie! 15% - 25% Groepskortingen bij Beef Jerky voor Leden Dutchbodybuilding Forum - DutchBodybuilding.com forum
edit: Net eens gelezen, wnr is die 'bulk' korting van 25% van toepassing eigenlijk? Want ik veronderstel dat je voor die bulk-korting iets specifieks moet bestellen, anders krijg je de gewone 15%.

Eigenlijk zocht ik een iets grotere snack :p

12 zakken... Heb me juist een tester besteld. Eens zien hoe me dat bevalt :)

Weezyy

Legacy Member
Fluttraining vandaag.

Heb gemerkt dat ik mijn skullcrushers wat 'fout' doe. Mijn duimen overlappen elkaar namelijk niet.

Voor de rest na mijn 3de tricep oefening zat ik erdoor voor triceps & biceps was gedaan na 1 oefening.

Misschien mijn set aantal wat verlagen? Kdoe voor triceps in totaal zo'n 20 sets & voor biceps 15.

Iemand trouwens ook last als hij de druk lost bij dips dat er pijn opkomt bij het sleutelbeen?


Kga mijn eitjes is hardgekookt eten is zien wa da geeft, kword wa vet van die dooiers & die olijfolie denk. Eet er elke dag zo'n 6 waarvan 1 heel. Dunno why eigenlijk :unsure:

Xcessive-

Legacy Member
Ik eet altijd 5 eieren maar heb niet veel vet nodig om te bakken. Zet het vuur hoog en roer bijna constant. Mijn ei is in 1000 stukken maar wel snel klaar en kan niet blijven plakken.

Ik heb zelf maar 6 sets (echte werksets) voor triceps.

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
Hoe bedoel je overlappende duimen? Het lijkt mij sterk dat dit zal uitmaken voor de uitvoering van je oefening aangezien je redelijk wat speling hebt qua arm positie.
20 sets? ;o als in 20 setjes van X aantal reps..? if so, dan is t echt veel te veel!
Ik heb zelf met dippen ook pijn op mn sleutelbeen, meestal als ik klaar ben met mn reps en dan weer los laat schiet de pijn er in. Gewoon door gaan, pijn is fijn etc ;p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan