Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
Xcessive- zei:
Squat bench verhouding is normaal dus u bench is niet slecht in verhouding. Gewicht deadlift > squat > bench. U rows zijn wel hoog, hoe voer je die uit?

rows:

handpalmen naar buiten gericht, lichte buiging in knieën, en rug in 45 ° met de grond. + spieren aanspannen op het einde van de beweging

en die rows lukken echt met gemak :unsure:

Baats

Legacy Member
-KDS- zei:
Bedoel je het letterlijk?
Soms zie ik allemaal glinstertjes in de uithoeken van mijn ogen, heb dit meestal als ik echt diep ben geweest bij een oefening :crazy: :p

Heb nog enkele pics gepost in de fotothread

|
V

Link

't Begon toch goed te draaien, na 10 minuten was dat nog niet over, ik dacht dat ik dit ging voorhebben
[youtube]k8RcDb_wZfQ[/youtube]

Mja, totaal niet goed kunnen eten vandaag. Hele dag op school geleerd, en net voor de training ging ik nog een maaltijdje nuttigen in de kantine van't school, maar die was al gesloten.

Met een zakje chips op de maag maar ge traind dan :sad:

Atrox

Legacy Member
Baats zei:
[youtube]k8RcDb_wZfQ[/youtube]

Die kerel met zijn grijze t-shirt die gewoon blijft staren terwijl die een faceplant tegen de halters doet :')

Gisteren waren ze trouwens weer zo'n rare squats aant doen. Benen meer naar voor en squatten met een rechte rug ipv een kromming. Die barbell zit dus ook totaal niet locked op de schouders ... "Dat is goed voor de rug" zei er ene :lol:

Atrox

Legacy Member
Idd die oefening, nu schaam ik me :$ :p
Is dat een deftige oefening? Nooit gezien maar lijkt me niet echt veilig?

likes to kill

Legacy Member
Ik zie niet direct in waarom je dat boven een goeie zware backsquat zou verkiezen

@Zyklon serieuze rep-out op OHP, mooi
Ben gisteren ook aan een nieuwe cycle begonnen

cuda

Legacy Member
likes to kill zei:
Ik zie niet direct in waarom je dat boven een goeie zware backsquat zou verkiezen
Niet iedereen heeft een squatrack ter beschikking.

Qua uitvoering vind ik hem nog niet zo slecht (het is natuurlijk geen backsquat, maar als je ziet hoeveel fail squat attempts er in een smith worden uitgevoerd valt deze nog mee). Als ge het gewicht niet kunt houden of je glijdt uit ga je u wel serieus bezeren lijkt me. Alleen al voor dit laatste zou ik hem nooit doen (ik heb ook geen smith rek dus zou hem toch nooit kunnen doen mja)

Affinity

Legacy Member
lijkt mij ook gewoon veel te vergezocht eigenlijk... al die mensen die speciaal willen doen met al die speciale oefeningen :') just keep it simple

Affinity

Legacy Member
ja voor velen is een goeie biceps curl uitvoeren ook al moeilijk... ik bedoel dat ge het bij standaard oefeningen moet houden (op die manier 'simple')...

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
Arylia zei:
ja voor velen is een goeie biceps curl uitvoeren ook al moeilijk... ik bedoel dat ge het bij standaard oefeningen moet houden (op die manier 'simple')...

Ik snapte hem, enkel een nuance. En die bicep curls zijn wel goed he, is gewoon een bombinatie oefening met je rug, hoef je die ook niet meer te trainen :rofl:.

Atrox

Legacy Member
cuda zei:
Niet iedereen heeft een squatrack ter beschikking.

Qua uitvoering vind ik hem nog niet zo slecht (het is natuurlijk geen backsquat, maar als je ziet hoeveel fail squat attempts er in een smith worden uitgevoerd valt deze nog mee). Als ge het gewicht niet kunt houden of je glijdt uit ga je u wel serieus bezeren lijkt me. Alleen al voor dit laatste zou ik hem nooit doen (ik heb ook geen smith rek dus zou hem toch nooit kunnen doen mja)

Op dat filmke gebruikt hij de veiligheid, dus op zich zou er niks mogen gebeuren behalve op uw bakkes neergaan.

cuda

Legacy Member
Atrox zei:
Op dat filmke gebruikt hij de veiligheid, dus op zich zou er niks mogen gebeuren behalve op uw bakkes neergaan.
Zie hoe laag die spotters staan. ge glijdt uit of je kan het gewicht niet houden, je valt recht op uw gat met de baar nog op je schouders = veel zeer

Atrox

Legacy Member
cuda zei:
Zie hoe laag die spotters staan. ge glijdt uit of je kan het gewicht niet houden, je valt recht op uw gat met de baar nog op je schouders = veel zeer

Die baar blijft toch steken? :)

Ik vind die zijne fysiek trouwens nicer dan die van Rakich

Weezyy

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
Ik snapte hem, enkel een nuance. En die bicep curls zijn wel goed he, is gewoon een bombinatie oefening met je rug, hoef je die ook niet meer te trainen :rofl:.

Een bombinatie oefening dan nog wel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan