el slettos
Legacy Member
Xcessive- zei:Squat bench verhouding is normaal dus u bench is niet slecht in verhouding. Gewicht deadlift > squat > bench. U rows zijn wel hoog, hoe voer je die uit?
rows:
handpalmen naar buiten gericht, lichte buiging in knieën, en rug in 45 ° met de grond. + spieren aanspannen op het einde van de beweging
en die rows lukken echt met gemak


ad:
.