Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weezyy zei:Beter niet doen dan![]()
in ieder geval zie ik het niemand doen bij ons dus volgens mij totaal geen belangrijke oefening 
Weezyy zei:Hier ook maar 2 machines. Vanaf wanneer zou je onderkant borst moeten trainen?
Ben erover aan het denken om vandaag is decline te benchen.
Het is zoals NotoriousP zegt: als je er vanaf het begin zo invliegt, dan zal je er gauw een kruis over mogen maken. Dat van majas ziet me er overigens minstens even zwaar uit hoor. Er valt hier overigens ook geregeld eens een dag vantussen door omstandigheden.Atrox zei:@waasland: respect, echt waar. Ik zou het niet kunnen om elke dag zo te sporten. Maar is dat niet gevaarlijk voor blessures?
Alleen m'n sleutelbeen, of eerder, een pees daar, is onderhevig aan een blessure veroorzaakt door overbelasting.
de Waaslandwolf zei:Het is zoals NotoriousP zegt: als je er vanaf het begin zo invliegt, dan zal je er gauw een kruis over mogen maken. Dat van majas ziet me er overigens minstens even zwaar uit hoor. Er valt hier overigens ook geregeld eens een dag vantussen door omstandigheden.
Ik heb het ook gewoon over de loop van een aantal jaren opgebouwd. Begonnen met 2/week powertrainen naar 1-2/w powertrainen + 1/w aikido, naar 1-2/w powertrainen + 2/w aikido, naar 1-2/w powertrainen + 2/w aikido + 2/w judo. Zo lang ik geen stommiteiten uithaal valt het qua blessurelast goed mee. Helaas ben ik nog steeds mezelf, en valt er geregeld wel eens een stommiteit voor.Alleen m'n sleutelbeen, of eerder, een pees daar, is onderhevig aan een blessure veroorzaakt door overbelasting.
Juli is ook een recupmaand, met enkel een of twee trainingen per week en het standaard gefiets. Vanaf augustus gaat de frequentie terug omhoog, en vanaf september is het terug de volle pot.![]()
Nuja, binnen een jaar kan veel veranderenNotoriousP zei:Overigens hier wordt het:
MA: Fullbody
DI: Voetbal
WO: Fullbody
DO: Voetbal
VR: Fullbody
ZA: Voetbalmatch
ZA/ZO: Zaalvoetbal(keeper)
Op dit moment hetzelfde maar zonder de voetbal, khoop fullbody te kunnen blijven doen en geen last van men benen te krijgen.
majas zei:Lidkaart zit altijd in rugzak, dit weekend in portefeuille gestoken, portefeuille thuis vergeten
Tzal voor morgen zijn
ging zelfs nog een tikkeltje beter dan vorige week dus nu op naar de 85/90!! 7x85 is ook nog gelukt maar dan was ik echt wel kapot, was m'n 5e set ook.
wel zalig gevoel!
lekker wijd gaan, lekker branden
zelfs met niet te veel gewicht!Atrox zei:Ik denk dat hem bedoelde minder droog & meer een beer.
En n/o maar op die foto lijkt die precies op ne biefstuk, zo droog staat die. Ik vind het maar ranzig, maar ieder zijn ding![]()

Weezyy zei:Iemand een idee waarom Rakich gebannend is van bodybuilding.com?
