Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


NIET trainen...Dreetn zei:Gezond sporten: overtraining
- verhoogde ochtendpols
- verminderde eetlust en gewichtsverlies Check, toch de eetlust
- vermoeidheid zowel in rust als tijdens oefening Check
- trager herstel na training Mss wel ja
- verstoord slaappatroon Check
- prikkelbaar Nah
- geen zin om te trainen Check
- verhoogde rustbloeddruk
- vertraagde hartfrequentiedaling na inspanning
- orthostatische hypotensie, een plotse bloeddrukdaling wanneer men opstaat
- spierstijfheid
- verhoogde kans op kwetsuren en infecties
GVD, kheb nu eens tijd om goed te eten en te trainen...
Edit: wat denken jullie dat het beste is? Blijven trainen met 25% minder gewicht of gwn niet trainen?
Resultaat van al dit: Woensdag teleurstellende training... Vrijdag normaal schouders zeer goed trainen... Was ook echt een teleurstelling en nu nog heb ik lichtjes last van men schouders... Ik begin echt te merken aan men lichaam dat het zijn rust des te meer nodig heeft des te deftiger en zwaarder ge u training en oefeningen doet...Arylia zei:ik snap het nie... als ge dinsdag dan rug/tri doet dan doe je het woensdag gewoon nie en doe je benen ofzo ? ... tis perfect mogelijk borst/bi rug/tri de dag na elkaar te doen hoor... wa nie slim is is om de dag nadien dan nogmaals rug/tri te doen :')
MetalG zei:Zo, ik ga beginnen MTB..
MTB, vrijdag
koersbroek: check
gloves: check
rest, komt later
AAAIGHT
Areknia zei:AAAIGHT!
Training juist gedaan, douchen, kwark, slapen.
Again AAAIGHT!

Op de website staat het antwoord toch al gegeven? (goede website btwDreetn zei:Gezond sporten: overtraining
- verhoogde ochtendpols
- verminderde eetlust en gewichtsverlies Check, toch de eetlust
- vermoeidheid zowel in rust als tijdens oefening Check
- trager herstel na training Mss wel ja
- verstoord slaappatroon Check
- prikkelbaar Nah
- geen zin om te trainen Check
- verhoogde rustbloeddruk
- vertraagde hartfrequentiedaling na inspanning
- orthostatische hypotensie, een plotse bloeddrukdaling wanneer men opstaat
- spierstijfheid
- verhoogde kans op kwetsuren en infecties
GVD, kheb nu eens tijd om goed te eten en te trainen...
Edit: wat denken jullie dat het beste is? Blijven trainen met 25% minder gewicht of gwn niet trainen?
)Eerst een sport doen waar je dit moet dragenMetalG zei:Zo, ik ga beginnen MTB..
MTB, vrijdag
koersbroek: check
gloves: check
rest, komt later
AAAIGHT


Weezyy zei:Iemand een idee waarom Rakich gebannend is van bodybuilding.com?
En iemand zwemervaring? Ben erover aant denken om naast mijn lopen nog te gaan zwemmen.

Baats zei:Vandaag toch serieus sterrekes gezien, amai.

Re@V0r zei:iemand voorstellen van workoutverdeling voor een 5dagen schema?
kheb hier wel iets interessants gevonden op internet... eerste 2 dagen wordt alles getraind, dan dag rust en dan nogmaals alles maar verdeeld over 3 dagen
Mega Feature: Layne Norton Training Series + Full Power/Hypertrophy Routine (Updated 2011) | SimplyShredded.com
theeft wel iets, maar kheb er toch men bedenkingen bij...
el slettos zei:eerste SL training na week ziek te zijn:
5x5x80kg squat (BW gesquat vandaag dus, twordt wel echt intensief)
5x5x60kg bench (is zwakste compound)
5x5x55kg rows (lukt makkelijk)
en nog wat shizzle'z
)