Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
steken?Atrox zei:Die baar blijft toch steken?
Ik vind die zijne fysiek trouwens nicer dan die van Rakich
MonkeyPenis zei:Ik eet momenteel twee bananen per dag, maar ik heb mij altijd laten vertellen dat bananen behoren tot 'ongezond' fruit. Is dit onzin? Ik eet er een bij mijn ontbijt en een na de training.
cuda zei:steken?

Arylia zei:weegt een bar in een smith machine ook 20kg?
-=MAD=-Phoeni^X zei:Hangt dr vanaf in welke context, in een banaan zit 86kcal per 100gr waarvan 18gr suiker. Twee bananen zijn ong 250gr dus 45gr suiker.
Weezyy zei:Ja ik ben van Beveren.



MonkeyPenis zei:Bedoel je met context wanneer je die neemt en hoeveel je traint? Mijn trainingsschema heb ik al eens gepost: 3xpw full body + 3xpw 45 min lopen
Arylia zei:Aahzo ik dacht da jij hier in Beveren trainde ^^
1e in Europa en em eeft geen squat rack >.<
onze uitbater binnekort wereldkampioenschap, ergens in juni
En het zou er enorm klein zijn en echt aanschuiven voor die toestellen en gewichten.Arylia zei:wrom zo speciaal willen doen?