Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MonkeyPenis

Legacy Member
Ik eet momenteel twee bananen per dag, maar ik heb mij altijd laten vertellen dat bananen behoren tot 'ongezond' fruit. Is dit onzin? Ik eet er een bij mijn ontbijt en een na de training.

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Ik eet momenteel twee bananen per dag, maar ik heb mij altijd laten vertellen dat bananen behoren tot 'ongezond' fruit. Is dit onzin? Ik eet er een bij mijn ontbijt en een na de training.

Hangt dr vanaf in welke context, in een banaan zit 86kcal per 100gr waarvan 18gr suiker. Twee bananen zijn ong 250gr dus 45gr suiker.

Atrox

Legacy Member
cuda zei:

Ja, hij verschuift toch zone blok. Dus als die baar valt, dan blijft die steken achter die blok. Zo werkt dat bij ons toch. Of is dat iets anders? :p

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
weegt een bar in een smith machine ook 20kg?

Die bar misschien wel, maar ge kunt die me 1ne vinger omhoog doen omda die vast zit in die dingen dus eigenlijk weegt da ding misschien 2kilo.

Ja ik ben van Beveren.

MonkeyPenis

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
Hangt dr vanaf in welke context, in een banaan zit 86kcal per 100gr waarvan 18gr suiker. Twee bananen zijn ong 250gr dus 45gr suiker.

Bedoel je met context wanneer je die neemt en hoeveel je traint? Mijn trainingsschema heb ik al eens gepost: 3xpw full body + 3xpw 45 min lopen

Affinity

Legacy Member
Weezyy zei:
Ja ik ben van Beveren.

ah chill, waar is die fitness dan ergens? ik ga daar soms keer naar den GB of Aldi tijdens m'n uren en al keer gezocht naar ne gym maar niet direct gezien :p

Weezyy

Legacy Member
Welke fitness? :p
Ik train in healthcity zwijndrecht voor nog zeker een jaar omdat ik mijn abbo niet kan stopzeggen. Ben daar begonnen omdat er schoonfamilie van me werkt. Er is hier wel een Chris power gym (eigenaar 1ste in Europa geworden en zijn vrouw 3de ofzoiets), maar die heeft geen squatrack so yeah.. Meirdam heb je hier ook nog. En in Sint niklaas heb je nog een grote met een squatrack maar die ben ik nogaltijd niet gaan checke :D

Affinity

Legacy Member
Aahzo ik dacht da jij hier in Beveren trainde ^^
1e in Europa en em eeft geen squat rack >.<

onze uitbater binnekort wereldkampioenschap, ergens in juni

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Bedoel je met context wanneer je die neemt en hoeveel je traint? Mijn trainingsschema heb ik al eens gepost: 3xpw full body + 3xpw 45 min lopen


T komt meer door van die vrouwen die willen afvallen en dan denken dat fruit een goede maaltijd vervanger is. Eten ze veel fruit maar dat zijn voornamelijk suikers. In dat opzicht is het slect.

Als je gewoon normaal eet en beweegt dan is er geen enkel probleem natuurlijk.

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
Aahzo ik dacht da jij hier in Beveren trainde ^^
1e in Europa en em eeft geen squat rack >.<

onze uitbater binnekort wereldkampioenschap, ergens in juni

Ja maar die zijn gym draait alleen maar goe omdat heel de ploeg van Beveren er komt voor pt. :) En het zou er enorm klein zijn en echt aanschuiven voor die toestellen en gewichten.

MichielD4

Legacy Member
Welke gym is open donderdag in Gent aangezien het een feestdag is? Baats, weet jij dat? S&S zal normaal gezien gesloten zijn.

Atrox

Legacy Member
Wat zouden jullie kiezen: hack squat of smith machine squat? :) (bij gebrek aan squat rack)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan