Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
-KDS- zei:
Ga denk ik voor full body gaan dan :)

Onlangs in de gym:

Kerel: "Jullie zitten zeker aan de anabolen? Hoe lang al bezig?"
Ik bloedserieus: Nu 3e week anavar
Kerel: Ja ik dacht het al, ge ziet het al goed!

Wij strijk gaan :rofl:

Zeg ik ook meestal als iemand random me aanspreekt :p
''deze morge just weer een spuit gezet zie!''

Areknia

Legacy Member
Mij spreekt er nooit iemand random aan :sad:

Dinsdag ziek geworden, overgeven en niets hard uit de poep. Van mijn werk hebben ze mij dan naar het ziekenhuis gereden en twas t'een of ander virus ofzo.

2dagen niks kunnen eten maar nu is de maag terug in orde sinds eergisteren.

cuda

Legacy Member
Weezyy zei:
Ik ken er zeker niet zoveel van als jij. Maar ik denk dat andere er al onderzoek al naar hebben gedaan en ik denk dat een shake na je training nogaltijd wel zeer goed is. Wat ik me wel afvraag is of er een voordeel zou zijn om je shake 10minuutjes, voor je training gedaan is, te drinken?


Also, it is well established that the stimulatory effect of amino acids on muscle protein synthesis is greater after exercise than at rest.7 Thus, nutrient timing is also an important consideration.
Zijn inderdaad meerdere onderzoeken die hameren op het belang van timing van eiwitinname.
Nuja, Voor je training een goede maaltijd eten gaat ook zorgen voor een geleidelijke afgifte van eiwitten maar zal waarschijnlijk dan niet voor zo'n aminozuur piekconcentratie zorgen zoals whey geeft.

over 10min voor einde training shake: tijdens inspanning is het bloed meer omgeleid van je ingewanden naar je spieren/longen. vertering is vertraagd/verstoord wat er voor gaat zorgen dat je heel waarschijnlijk toch niet sneller die eiwitten zult opnemen. enigste wat er wel kan gebeuren zijn problemen zoals misselijkheid,overgeven,diarree of krampen,... (in het ergste geval natuurlijk)

Atrox

Legacy Member
Net naar de markt gegaan en daar gekocht: 1 groot Turks brood (steekt nu in de diepvries, is voor later), 2 bakken aardbeien die er verdomd goed uitzien, 1 tros grote bananen (dubbel zo groot als die van de aldi :p)

Toch zalig om zo'n markt vlakbij huis te hebbe ^^

IIcon

Legacy Member
Pfffff, ben ziek. Gisteren voelde ik het opkomen, brandend gevoel in de keel, en neus die lichtjes begon te lopen. Vannacht wakker geworden met koorts, geen stem, migraine en een dichte neus. Denk aan een Synuzitus of oe dajt ook schrijft. Ben zo suf als iets, hopelijk tegen morgen beter.

Atrox

Legacy Member
Net hetzelfde gehad de laatste dagen, nu al ietske beter. Gewoon rusten en desnoods een training aflassen, zal wel over zijn in een paar dagen :)

MonkeyPenis

Legacy Member
Ik geraak maar niet aan mijn macro's in mijn voedingsschema. Ik wil ongeveer iets boven mijn onderhoud zitten maar ook niet zwaar bulken, maar ik krijg de verhouding (kh 50%, eiwit 30%, vet 20%) maar niet verwezenlijkt... Iemand tips?

schemavz.jpg

Weezyy

Legacy Member
60g whey shake & 500gr kwark?
Kzou die kaas vervangen door 100gr kipfillet (+- 20gr eiwitten). En meer havermout eten, ik eet er zelf 100-150gr.

MonkeyPenis

Legacy Member
Maar mijn eiwitten zitten al goed, met het avondeten erbij kom ik normaal wel ongeveer aan de 223g eiwitten. 't Zijn vooral wat koolhydraten en vetten die ik erbij moet plaatsen. Maar als ik dat doe door havermout te verhogen (waar ik op een dag al 110gram van eet: 's morgens 80 en 's avonds 30) dan gaan men calorieën omhoog en klopt vet nog minder en eiwit ook...

majas

Legacy Member
Hoe ziet jullie sportweek er eigenlijk uit?
Bij mij :

MA : Bovenlichaam
DI : Onderlichaam + Bokstraining
WO : Fietsen, Vlaamse ardennen
DO : Bovenlichaam + Bokstraining
VRIJ : Onderlichaam
ZA : Fietsen souplesse 4u
ZO : Niets of 2 uurtjes fietsen

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
Tricep is iets minder, maar voor de rest yeah i'm mad :(
majas zei:
Hoe ziet jullie sportweek er eigenlijk uit?
Bij mij :

MA : Bovenlichaam
DI : Onderlichaam + Bokstraining
WO : Fietsen, Vlaamse ardennen
DO : Bovenlichaam + Bokstraining
VRIJ : Onderlichaam
ZA : Fietsen souplesse 4u
ZO : Niets of 2 uurtjes fietsen

MA : BORST
DI : BICEP&TRICEP & buikspieren
WO : LOPEN + BENEN
DO : SCHOUDERS & buikspieren
VRIJ : RUG
ZA : Achterstaande spiergroep wat bijtrainen (momenteel bicep&tricep) & lopen & buikspieren

Re@V0r

Legacy Member
eet jij dagelijks bonen in tomatesaus ofzo monkeypenis?
farting hard tijdens de training zeker? :p

el slettos

Legacy Member
morgen weer beginnen met trainen :love: fucking finally!

gisteren weer's uitgegaan naar ne club met ne maat + een stuk of 10 mensen die ik nie kende

plots 2 gasten ervan: "dude, gij zijt breed jong"

(terwijl ik da nie vind van mezelf :p)

wel leuk :D

Re@V0r

Legacy Member
kblijf toch bij men standpunt dak er ni warm van loop van zo'n fysiek... maar das mijn mening dan
kheb het toch liever buffer met een pak meer massa aan

MonkeyPenis

Legacy Member
Re@V0r zei:
eet jij dagelijks bonen in tomatesaus ofzo monkeypenis?
farting hard tijdens de training zeker? :p

Ik moet nog beginnen met dat schema, ma idd, mss maar een alternatiefke zoeken voor die bonen :) Is gewoon een goeie mix van eiwit en koolhydraten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan