MonkeyPenis
Legacy Member
majas zei:Dat is gay![]()
Ipv te antwoorden op de vraag... Ik vind er niks gay aan en voorkom dat ik men rug te hard belast...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
majas zei:Dat is gay![]()
IIcon zei:Ik doe 3x50 met 15kg op de borst, en erna nog 2x25 leg raises.. Doe dit telkens tot ik het goed voel branden.
ik doe 4x25 en de 4e set haal ik nauwelijks nog 20... Wil dus zeggen dat ge het kloten verkeerd doet, heb ook zo ne maat die ze nie goed doet, die doet er 70 en zegt nog dat hij niets voelt :')majas zei:Een toestel gebruiken om crunches te doen?
Bij ons zie je daar alleen venten in midlifecrisis en meisjes.
Ge kunt toch op een schuin bankje ook crunches doen met een schijf in uw handen?
MeRCeNaRy zei:En had nog nooit zo hard men bovenste buikspieren getrained ZONDER last van men onderrug te hebben...


MeRCeNaRy zei:En had nog nooit zo hard men bovenste buikspieren getrained ZONDER last van men onderrug te hebben...
Pirate! zei:Strength Standards
Deadlift en squat bijna op novice, bench en OHP ergens halverwege tussen untrained en novice, derde maand van Starting Strength begonnen. Altijd leuk om RL stats te zien als computergame stats.
Twijfelachtig vind ik, dat ding beweert dat mijn 1RM op de bank 105kg zou zijn. Ik zal blij mogen zijn als ik 100 haal.Pirate! zei:Strength Standards
Deadlift en squat bijna op novice, bench en OHP ergens halverwege tussen untrained en novice, derde maand van Starting Strength begonnen. Altijd leuk om RL stats te zien als computergame stats.




), dan herhaal ik deze gewichten de volgende trainingen tot ik er 8 kan bij de laatste set.Pirate! zei:Strength Standards
Deadlift en squat bijna op novice, bench en OHP ergens halverwege tussen untrained en novice, derde maand van Starting Strength begonnen. Altijd leuk om RL stats te zien als computergame stats.

), vorm trok echt op niks en kreeg de gewichten met moeite in de lucht.
Arylia zei:welke gym traint gij lospeed?
edit: ik hou het bij opbouwende sets...
