Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Affinity

Legacy Member
pasta (complexe koolhydraten) een uur - uur en half voor de training... na de training vooral vlees dacht ik, en eventueel eerst een whey shake

Atrox

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Ja mja als Gé de tijd ervoor niet hebt...

Bwa ja, op 10min heb ik alles gesneden ze :)
Voordeel is ook dat ge kunt wokken volgens de kooktijd van de groenten (eerst "harde" groenten, dan weke groenten). Op die manier behoudt ge de smaak en de knapperigheid van al uw groentjes :cool:

el slettos

Legacy Member
alé, kben bijna genezen, kan nie wachten om terug door te doen met stronglifts.

Kben gvd van 81,9 naar 80.3 kg :( :(

Nochtans goe gegeten..

Affinity

Legacy Member
ik ben happy, ben terug aant stijgen in gewicht :) in de fitness gisteren 74 (record is ooit 75 geweest), en vanmorgen thuis 72 ... mmmmmmmmmmmmmnice

Kenzani

Legacy Member
Ga ook eens beginnen met crunches en een dumbbell achter het hoofd. Gewone body weight crunches beginnen wat te makkelijk te worden op een decline bankje.

Kenzani

Legacy Member
Gisteren lekker getraind! Kracht in benen is enorm toegenomen.

Squat
8*80kg
8*80kg
8*100kg PR
6*80kg

Deadlift
5*90kg
5*100kg
1*140kg PR
3*130kg PR

MeRCeNaRy

Legacy Member
-KDS- zei:
Ga ook eens beginnen met crunches en een dumbbell achter het hoofd. Gewone body weight crunches beginnen wat te makkelijk te worden op een decline bankje.

Heeft het wel nut om met gewicht op de abs te trainen? Buikspieren zijn ander spieren dan bijvoorbeeld biceps...

Kenzani

Legacy Member
Ik denk het wel, ik doe nu 40 crunches met gemak op een decline bankje (volledige ROM) maar ik denk niet dat ik met een dumbbell van 12kg achter het hoofd er nog de helft van zou kunnen. En ik denk toch dat ze dan zwaarder getraind zullen worden.

Atrox

Legacy Member
Pff al twee dagen voel ik me slecht. Denk dat ik de training van vandaag ga uitstellen tot morgen en eens goed uitslapen ...

MeRCeNaRy

Legacy Member
-KDS- zei:
Ik denk het wel, ik doe nu 40 crunches met gemak op een decline bankje (volledige ROM) maar ik denk niet dat ik met een dumbbell van 12kg achter het hoofd er nog de helft van zou kunnen. En ik denk toch dat ze dan zwaarder getraind zullen worden.

En ipv gewicht te gaan gebruiken supersetten met ander oefeningen?

likes to kill

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Heeft het wel nut om met gewicht op de abs te trainen? Buikspieren zijn ander spieren dan bijvoorbeeld biceps...

Buikspieren zijn niet 'anders'

Ik heb een tijdje decline sit-ups met gewicht gedaan en ik heb weining verbetering gemerkt

Kenzani

Legacy Member
Ja dit deed ik al... Direct na de decline crunches beginnen met leg raises enz.. Maar ik mag helemaal niet klagen hoor, je ziet al mijn bovenste 4 abs terwijl ik nog op 14% sta :)

Edit:
likes to kill zei:
Buikspieren zijn niet 'anders'

Ik heb een tijdje incline sit-ups met gewicht gedaan en ik heb weining verbetering gemerkt

Bedoel je niet decline? (bankje naar beneden gericht)

MeRCeNaRy

Legacy Member
likes to kill zei:
Buikspieren zijn niet 'anders'

Ik heb een tijdje incline sit-ups met gewicht gedaan en ik heb weining verbetering gemerkt

Gé hebt gelijk. Was mis...

Maar uiteindelijk hangt het er vanaf wat Gé wilt eh... Wilt Gé bulky buikspieren? Knallen met die gewichten... Wilt Gé ripped abs? Goed dieet, cardio en veeeeeeeel reps :) buik trainen is toch een verschil tov armen vind ik

likes to kill

Legacy Member
-KDS- zei:
Ja dit deed ik al... Direct na de decline crunches beginnen met leg raises enz.. Maar ik mag helemaal niet klagen hoor, je ziet al mijn bovenste 4 abs terwijl ik nog op 14% sta :)

Edit:

Bedoel je niet decline? (bankje naar beneden gericht)

yep foutje

Ik doe nu turkish get-ups (2 weken) en ben daar wel content ook omdat het goed is voor schouderstabilisatie. Iets wat ik goed kan gebruiken

Weezyy

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Gé hebt gelijk. Was mis...

Maar uiteindelijk hangt het er vanaf wat Gé wilt eh... Wilt Gé bulky buikspieren? Knallen met die gewichten... Wilt Gé ripped abs? Goed dieet, cardio en veeeeeeeel reps :) buik trainen is toch een verschil tov armen vind ik

Dit. imo moogde die ook om de dag of elke dag trainen op die manier, maar zonder wetenschappelijk bewijs is het broscience en word je afgeknald hier :doc:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan