Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MeRCeNaRy zei:Ja mja als Gé de tijd ervoor niet hebt...


Weezyy zei:
-KDS- zei:Ga ook eens beginnen met crunches en een dumbbell achter het hoofd. Gewone body weight crunches beginnen wat te makkelijk te worden op een decline bankje.
-KDS- zei:Ik denk het wel, ik doe nu 40 crunches met gemak op een decline bankje (volledige ROM) maar ik denk niet dat ik met een dumbbell van 12kg achter het hoofd er nog de helft van zou kunnen. En ik denk toch dat ze dan zwaarder getraind zullen worden.
MeRCeNaRy zei:Heeft het wel nut om met gewicht op de abs te trainen? Buikspieren zijn ander spieren dan bijvoorbeeld biceps...

likes to kill zei:Buikspieren zijn niet 'anders'
Ik heb een tijdje incline sit-ups met gewicht gedaan en ik heb weining verbetering gemerkt
likes to kill zei:Buikspieren zijn niet 'anders'
Ik heb een tijdje incline sit-ups met gewicht gedaan en ik heb weining verbetering gemerkt
buik trainen is toch een verschil tov armen vind ikBaats zei:Stop met Gé te zeggen.
-KDS- zei:Ja dit deed ik al... Direct na de decline crunches beginnen met leg raises enz.. Maar ik mag helemaal niet klagen hoor, je ziet al mijn bovenste 4 abs terwijl ik nog op 14% sta
Edit:
Bedoel je niet decline? (bankje naar beneden gericht)
MeRCeNaRy zei:Gé hebt gelijk. Was mis...
Maar uiteindelijk hangt het er vanaf wat Gé wilt eh... Wilt Gé bulky buikspieren? Knallen met die gewichten... Wilt Gé ripped abs? Goed dieet, cardio en veeeeeeeel repsbuik trainen is toch een verschil tov armen vind ik