Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lospeed zei:buik toch ook 48u laten rusten? Spieren zijn spieren, of die nu op uwen buik of op u gat hangen maakt geen reet uit![]()

majas zei:Zo ziet mijn voeding er atm uit :
03.35 : 250ml Melk(9GR), 40gr Whey(32GR), 1 koffietas Brinta in de blender
Omega 3, Multivitamine & Magnesium pillen
250ml Rode bietensap
07.00 : 500gr. Kwark (40GR)
09.45 : Volkoren brood met 150 gr kippenwit (30GR)
12.30 : 3x BCAA
Jack 3D
14.00 : 250ml Water met 40gr Whey(32GR) & 32gr Dextrose
3x BCAA
18.00 : Kip/Vis/Biefstuk + Groenten
22.00 : 500gr. Kwark (40GR)
250ml Rode bietensap
is redelijk in orde denk ik?
behalve waarschijnlijk dat ik te weinig slaap![]()
dietrich0 zei:Welke oefeningen kan ik doen op kot voor benen? Ik heb 2 db's van 14kg.
.Baats zei:I lol'd.
Examenhumor![]()
ad:dietrich0 zei:@Zyklon: Ik zou exacte datum moeten weten, onder voorbehoud dus.
Welke oefeningen kan ik doen op kot voor benen? Ik heb 2 db's van 14kg.
John1307 zei:Waarom geen kettlebells kopen als ge toch op uw kot zit opgesloten? Kunt ge toch al vrij uitgebreid mee trainen zonder dat het veel plaats inneemt. Tis nie ideaal om voor massa te trainen maar lijkt me toch beter dan bodyweight oefeningen alleen.
IIcon zei:Is vanuit de Flex dat ik dit heb, trainingschema van iemand die na elke training dit deed..
Dreetn zei:Meer groenten?
Als tussendoortjes als ik thuis ben eet ik notenmix.Zyklon zei:Vetten???
Atrox zei:True, maar ik vind het zo moeilijk om groenten te eten op het werk. Mss wat receptjes? ^^
Dreetn zei:Evt één van die maaltijden tussen 8 en 17u vervangen door een tortilla. Dus gwn tortilla + beleg (tonijn, kipfilet,...) met groenten opvullen met evt. wat dressing.
Ja kan er ook nog kaas over doen als je wilt en dan 30sec in de microgolf doen. (wel kijken welke groenten je gebruikt dan)
