Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lospeed

Legacy Member
buik toch ook 48u laten rusten? Spieren zijn spieren, of die nu op uwen buik of op u gat hangen maakt geen reet uit :unsure:

IIcon

Legacy Member
Is vanuit de Flex dat ik dit heb, trainingschema van iemand die na elke training dit deed..

dietrich0

Legacy Member
@Zyklon: Ik zou exacte datum moeten weten, onder voorbehoud dus.
Welke oefeningen kan ik doen op kot voor benen? Ik heb 2 db's van 14kg.

MichielD4

Legacy Member
majas zei:
Zo ziet mijn voeding er atm uit :

03.35 : 250ml Melk(9GR), 40gr Whey(32GR), 1 koffietas Brinta in de blender
Omega 3, Multivitamine & Magnesium pillen
250ml Rode bietensap
07.00 : 500gr. Kwark (40GR)
09.45 : Volkoren brood met 150 gr kippenwit (30GR)
12.30 : 3x BCAA
Jack 3D
14.00 : 250ml Water met 40gr Whey(32GR) & 32gr Dextrose
3x BCAA
18.00 : Kip/Vis/Biefstuk + Groenten
22.00 : 500gr. Kwark (40GR)
250ml Rode bietensap


is redelijk in orde denk ik?
behalve waarschijnlijk dat ik te weinig slaap ;)

Vetten???

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
dietrich0 zei:
Welke oefeningen kan ik doen op kot voor benen? Ik heb 2 db's van 14kg.

Dumbell squats, stiff legged deadlifts, pistol squats. Probleem is wel dat 28kg daarvoor niet echt veel is, then again beter dan niks doen :p.

dietrich0

Legacy Member
Pff 28kg haha, de baar weegt zoveel.. Triceps branden toch van gisteren dips te doen op bureau en db extensions.

Areknia

Legacy Member
Vandaag weer op het werk: gij drinkt 3l melk amai amai amai flippeuh das niet gezond, das nie goe, zoude daar niet mee stoppen, waarom doede da

Dan een andere collega ale jong ge pakt beter 2 eitjes das direct beter dan 3l melk, ne maat van mij eet 2kg vlees per dag moet zien wa nen beir dat da is.

ffs....

Powertraining is toch een sport waar ge constant moet discussieren en mensen tegenkomt die het beter weten maar zelfs niks gelezen hebben

John1307

Legacy Member
dietrich0 zei:
@Zyklon: Ik zou exacte datum moeten weten, onder voorbehoud dus.
Welke oefeningen kan ik doen op kot voor benen? Ik heb 2 db's van 14kg.

Waarom geen kettlebells kopen als ge toch op uw kot zit opgesloten? Kunt ge toch al vrij uitgebreid mee trainen zonder dat het veel plaats inneemt. Tis nie ideaal om voor massa te trainen maar lijkt me toch beter dan bodyweight oefeningen alleen.

Areknia

Legacy Member
John1307 zei:
Waarom geen kettlebells kopen als ge toch op uw kot zit opgesloten? Kunt ge toch al vrij uitgebreid mee trainen zonder dat het veel plaats inneemt. Tis nie ideaal om voor massa te trainen maar lijkt me toch beter dan bodyweight oefeningen alleen.

Binnen een paar maand gaat hem terug naar de gym dus geen reden om dat te kopen

of denk het toch ale

Atrox

Legacy Member
Mijn voedingsschema:

6:30:


Whey shake met melk
50gr noten (2 handen vol)
volledige koffietas havermout + melk
banaan

Tussen 8u en 17u (telkens om de 2u)


400 à 500gr volkorenbrood met belg (kippenfilet, paardenvlees, ham, ...)
paar eitjes
fruit
soms ook een havermout pannenkoek

18u, kan vanalles zijn:

wok met kip en verse groenten
paste met zalmfilet in saus
...

20u: trainen

21:30: Whey shake met melk

22:30: 500gr kwark

Ik vind het zelf ok, maar heb wel de indruk dat er hier en daar iets niet zo goed is. Iemand opmerkingen?

Baats

Legacy Member
IIcon zei:
Is vanuit de Flex dat ik dit heb, trainingschema van iemand die na elke training dit deed..

Ahja, dan zal het wel goed zijn, doe zo voort!

bubbles_545.gif

Dreetn

Legacy Member
Atrox zei:
True, maar ik vind het zo moeilijk om groenten te eten op het werk. Mss wat receptjes? ^^

Evt één van die maaltijden tussen 8 en 17u vervangen door een tortilla. Dus gwn tortilla + beleg (tonijn, kipfilet,...) met groenten opvullen met evt. wat dressing.
Ja kan er ook nog kaas over doen als je wilt en dan 30sec in de microgolf doen. (wel kijken welke groenten je gebruikt dan)

Atrox

Legacy Member
Dreetn zei:
Evt één van die maaltijden tussen 8 en 17u vervangen door een tortilla. Dus gwn tortilla + beleg (tonijn, kipfilet,...) met groenten opvullen met evt. wat dressing.
Ja kan er ook nog kaas over doen als je wilt en dan 30sec in de microgolf doen. (wel kijken welke groenten je gebruikt dan)

Klinkt goed :)

Bewaart zoiets goed?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan